Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Det siste der var tydeligvis ikke helt sant, for i denne trpåden er det ekko...Ekko...EkkOo.... :fnise: 

Jeg innrømmer :spise: at jeg har spist TGTG-overraskelsesmatpose i dag og det var veldig godt. 
To påsmurte småbaguetter, tre minipannekaker og litt syltetøy, et wienerbrød med eplefyll i... :rodmer: ...og en liten
makronkake. Noen ganger er alt bare midt i blinken og jeg liker absolutt alt i posen. 
Takk for oppmerksomheten verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg innrømmer at jeg innså først i dag hvorfor de uten empati lyver så mye. Det er fordi at ærlighet er kjærlighet, og kjærlighet slipper jo ikke gjennom de uten empati.

Og når noen med empati lyver, så blokkerer de for kjærligheten og gir noe vissvass fra egoet i stedet.

Endret av MarieLo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MarieLo skrev:

Jeg innrømmer at jeg innså først i dag hvorfor de uten empati lyver så mye. Det er fordi at ærlighet er kjærlighet, og kjærlighet slipper jo ikke gjennom de uten empati.

Og når noen med empati lyver, så blokkerer de for kjærligheten og gir noe vissvass fra egoet i stedet.

Mange uten empati mangler følelser i det hele tatt. Det kan se ut som de er veldig følelsesladde, som "gir" mye kjærlighet, men også er "trist" (offer) og sint. Det er et spill for å finne connection med omverdenen, observere følelser gjennom andre for de føler ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Dr. Ops skrev:

Mange uten empati mangler følelser i det hele tatt. Det kan se ut som de er veldig følelsesladde, som "gir" mye kjærlighet, men også er "trist" (offer) og sint. Det er et spill for å finne connection med omverdenen, observere følelser gjennom andre for de føler ikke selv.

Tja, de har jo noen følelser, de som kommer fra egoet, som usikkerhet, sjalusi og selvmedlidenhet. Det er bare ikke noen kjærlighetsfølelser, hverken for en selv eller andre. Og forståelse og ærlighet er jo kjærlighet, så det er ingenting av det.

Hvordan de kan virke som og late som de er, lure andre til å tro med skuespillet sitt, er jo ikke helt det samme og er forskjellig fra person til person. Noen forsøker kanskje å late som de gir mye kjærlighet til andre, og later som de forstår hvordan andre har det når de har det kjipt, men skuespillet strekker seg bare så langt som de klarer å kopiere andre som har gjort det genuint en gang, så det spørs jo hvor mye de har lært, hvor troverdig det er og hvor lite/mye andre kjenner dem.

Endret av MarieLo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i skive med smør, fårepølse og agurk på. :nigo: 
Veldig lenge siden jeg har hatt det nå og jeg spiser gjerne ei lita skive eller to
rett i kroppen før frokosten begynner. Fårepølse er passe salt og godt laget. 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, MarieLo skrev:

Tja, de har jo noen følelser, de som kommer fra egoet, som usikkerhet, sjalusi og selvmedlidenhet. Det er bare ikke noen kjærlighetsfølelser, hverken for en selv eller andre. Og forståelse og ærlighet er jo kjærlighet, så det er ingenting av det.

Hvordan de kan virke som og late som de er, lure andre til å tro med skuespillet sitt, er jo ikke helt det samme og er forskjellig fra person til person. Noen forsøker kanskje å late som de gir mye kjærlighet til andre, og later som de forstår hvordan andre har det når de har det kjipt, men skuespillet strekker seg bare så langt som de klarer å kopiere andre som har gjort det genuint en gang, så det spørs jo hvor mye de har lært, hvor troverdig det er og hvor lite/mye andre kjenner dem.

Godt beskrevet, jeg mener også at det er slik.:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig brunt i uttrykket, men jeg liker annerledeskaker...må innrømme det. :fnise: 
119958455_3144669332310817_5327630924134 
                         Sa noen kake her??? :spise: - Ordet det sultne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Savner @Jerry Lee 

Og jeg fatter og begriper ikke hvorfor han blir sendt  på ufrivillig ferie så ofte. 

Endret av AthenaRavenLuna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Catalina Culès skrev:

Savner @Jerry Lee 

Og jeg fatter og begriper ikke hvorfor han blir sendt  på ufrivillig ferie så ofte. 

Samme her. Han er da en av de som gjør det skikkelig trivelig her inne, og det blir tomt hver gang han er borte herfra. :( 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har sin egen stil og det finnes kanskje noen som ikke liker den og anmelder han for filleting. :( 

Well....VG skriver dette om noe helt annet: "

Kari Medaas er død, melder NRK. Hun ble 81 år gammel.
9Im3Njr

Hun var gift med Ivar Medaas, og utgjorde sammen med ektemannen Vestlandsduoen, som ga ut mange plater.

I 1967 var duoen med i Melodi Grand Prix med sangen «Jeg vet om en jente». De ble tildelt Målprisen i 2002.

Ektemannen Ivar Medaas døde i 2005.

Jeg husker dem begge og undres meg over at "vi rykker stadig fremover i køen"...og en dag er det vår tur. :( 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

               Innrømmer at dette blir mere og mere forlokkende selv om høsten er her. :rodmer:  Hengekøyeliv, altså. 
Draumr_-_Stuffsack_-_Green_-_Flat_back_s

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

               Innrømmer at dette blir mere og mere forlokkende selv om høsten er her. :rodmer:  Hengekøyeliv, altså. 
Draumr_-_Stuffsack_-_Green_-_Flat_back_s

Kan jeg få være meeeed? 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Klart det, @Rumle. :jepp:  Vi skal praktisere friluftsliv på aller beste vis!

Bortsett fra det må jeg si at Møllers omega3 med "smakfulle gelefisk med fruktsmak"
fremdeles smaker ufyselig tran og jeg skal aldri mere teste noe sånt! :nei:  #fyssåfyss

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...