Mæn40 Skrevet 22. august 2020 #3941 Skrevet 22. august 2020 Siden jeg visste jeg kom til å sprekke på dietten i morgen, så sprakk jeg idag også. Shellbolle, royal-is, To creme fra diplom-is, salt karamell fra bjørnis og mye av en stor pose ostepop 🙄😃
Jean-Jaques Skrevet 22. august 2020 #3942 Skrevet 22. august 2020 1 minutt siden, Mæn40 skrev: Siden jeg visste jeg kom til å sprekke på dietten i morgen, så sprakk jeg idag også. Shellbolle, royal-is, To creme fra diplom-is, salt karamell fra bjørnis og mye av en stor pose ostepop 🙄😃 Håhåhå. Fått i deg passe mengde drit da ja. Litt sånn som j får til også👍
Mæn40 Skrevet 22. august 2020 #3943 Skrevet 22. august 2020 1 hour ago, Jean-Jaques said: Håhåhå. Fått i deg passe mengde drit da ja. Litt sånn som j får til også👍 Jeg gjør ikke noe halvveis 😂
Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2020 Forfatter #3944 Skrevet 2. september 2020 Enda jeg skal opp klokka seks, så får jeg altså ikke sovet og jeg gjør forefallende arbeid i hus og på nett for å gjøre det beste ut av situasjonen, når det nå er som den er midt på natta. Jeg innrømmer at jeg liker å få unna ting som skal gjøres hvis jeg har litt tid til overs. I tillegg må jeg innrømme at jeg med vitende og vilje bestilte en høstlig, litt smålubben parkas for en halvtime siden. Her skal det innrømmes både smått og stort. Ærlighet varer lengst! Ehh...og jeg har spist to nattklementiner.
Jerry Lee Skrevet 2. september 2020 #3945 Skrevet 2. september 2020 26 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ærlighet varer lengst! Ehh...og jeg har spist to liter is. Ser man det, ja....
Jerry Lee Skrevet 3. september 2020 #3946 Skrevet 3. september 2020 Jeg innrømmer at jeg er full. Men det er smertestillende, så da får det være sånn.
Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2020 Forfatter #3947 Skrevet 3. september 2020 4 timer siden, Jerry Lee skrev: Ser man det, ja.... Jeg må innrømme at det som Jerri i sin tid ble så eitrande forb ....sint på meg for for for lenge siden, har nå blitt en skrivekunst som han behersker meget godt og ser ut til å like selv også. @Jerry Lee
Jerry Lee Skrevet 3. september 2020 #3948 Skrevet 3. september 2020 Innrømmer at jeg syns du kan legge deg igjen. Goodnight, Irene! 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2020 Forfatter #3949 Skrevet 3. september 2020 Haha....jeg er snart fullt påkledd og må ut i verden og gjøre viktige saker. Får forsøke å sove igjen til kvelden. Slapp av litt for meg du Jerri. Jeg innrømmer at jeg gjerne hadde skullet ligge i en utehengekøye med tykt pledd og pute akkurat nå. (Uten L, takk! ) (jeg kjenner deg nå! )
Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2020 Forfatter #3951 Skrevet 3. september 2020 Sov godt, gamle mann. 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. september 2020 #3952 Skrevet 3. september 2020 Jeg tror ikke dødsfallet til Amy Dudley 8 September 1560 var en ulykke, jeg tror hun ble drept.
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. september 2020 #3953 Skrevet 3. september 2020 Jeg synes det er tullete å si at man har en guilty pleasure.
Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2020 Forfatter #3954 Skrevet 3. september 2020 Mhm...det er jo kun fordi det er en av mange tullete ting som flertallet ser på som "trendy" - derfor gjør de det. Slik er det med sauer i flokk vet du.
Nietsoj Skrevet 3. september 2020 #3955 Skrevet 3. september 2020 18 timer siden, Jerry Lee skrev: Ser man det, ja.... 13 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg må innrømme at det som Jerri i sin tid ble så eitrande forb ....sint på meg for for for lenge siden, har nå blitt en skrivekunst som han behersker meget godt og ser ut til å like selv også. @Jerry Lee 13 timer siden, Jerry Lee skrev: Innrømmer at jeg syns du kan legge deg igjen. Goodnight, Irene! 13 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Haha....jeg er snart fullt påkledd og må ut i verden og gjøre viktige saker. Får forsøke å sove igjen til kvelden. Slapp av litt for meg du Jerri. Jeg innrømmer at jeg gjerne hadde skullet ligge i en utehengekøye med tykt pledd og pute akkurat nå. (Uten L, takk! ) (jeg kjenner deg nå! ) 13 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Sov godt, gamle mann. Dette minner meg om filmen "Gamle gubber" 1
Jean-Jaques Skrevet 3. september 2020 #3956 Skrevet 3. september 2020 Skal innrømme at j har vært i forholdsvis godt humør de siste dagebe! Chill🤩 1
Jerry Lee Skrevet 3. september 2020 #3957 Skrevet 3. september 2020 14 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg innrømmer at jeg gjerne hadde skullet ligge i en utehengekøye med tykt pledd og pule akkurat nå. (Med L, ja takk! 😂 ) 😨 å...okei.
Minerwa Skrevet 3. september 2020 #3958 Skrevet 3. september 2020 Jeg innrømmer at jeg ikke har pusset tennene i kveld og jeg har ikke tenkt å gjøre det heller, tror jeg. Altfor sliten. 1
Hoppetaujenta Skrevet 4. september 2020 Forfatter #3959 Skrevet 4. september 2020 21 timer siden, Nietsoj skrev: Dette minner meg om filmen "Gamle gubber" Syns det er et hyggelig komplimang jeg. 21 timer siden, Jerry Lee skrev: 😨 å...okei. Skjerpings, påsan! 18 timer siden, Minerwa skrev: Jeg innrømmer at jeg ikke har pusset tennene i kveld og jeg har ikke tenkt å gjøre det heller, tror jeg. Altfor sliten. @Minerwa Det er helt i orden. Skal ikke si noe til noen om du ikke orker i kveld heller. Så kommer min innrømmelse. Når jeg igjen skal unne meg en is i slutten av oktober eller 1 november... da er det denne som står først på lista.....ehh....*tenketenke* etter en boks med lakrisis! 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 4. september 2020 #3960 Skrevet 4. september 2020 (endret) Jeg savner steder som hadde videoutleie Endret 4. september 2020 av AthenaRavenLuna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå