Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kastet faktisk min eldste tupperwareboks med lokk i dag. :sukk: Den hadde ligget veldig mange år innerst i noe
i kjelleren og jeg hadde glemt at den var der, så den hadde utviklet en stank som jeg ikke fikk vasket bort. 
Da var det på tide å si farvel. Jeg har jo bokser nok og en del av dem heter Tupperware fremdeles.
Kommer visst ikke unna det merket der, men de er jo gode også da. :jepp: 

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Innrømmer at jeg en gang var på et slikt  tupperware party, og jeg kjedet meg noe så inni granskauen.

Skrevet
4 minutter siden, MarieLo skrev:

Åh, du er litt sen, men halvparten ligger i tupperware i kjøleskapet som du kan hive i mikroen. ❤

Takk så meget :spise: smakfullt. Akkurat passe mengde ost var det! Har med multekrem til dessert.

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Dr. Ops skrev:

Takk så meget :spise: smakfullt. Akkurat passe mengde ost var det! Har med multekrem til dessert.

Åja. Så hyggelig. 🙂 Jeg eh.. er ikke så glad i multekrem jeg, så, mer til deg.

Har noe is i fryseren da, og hvis noen løper ned og kjøper ett egg så kan vi lage brownies. Hvis vi skal dra an helt ut liksom. 😊

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, MarieLo skrev:

Åja. Så hyggelig. 🙂 Jeg eh.. er ikke så glad i multekrem jeg, så, mer til deg.

Har noe is i fryseren da, og hvis noen løper ned og kjøper ett egg så kan vi lage brownies. Hvis vi skal dra an helt ut liksom. 😊

Åh :sjenert: nei det er jo en ærlig sak. Stemmer for å dra an helt ut, er det selskap, så er det selskap.

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Innrømmer at jeg en gang var på et slikt  tupperware party, og jeg kjedet meg noe så inni granskauen.

Aldri vært på tupperware party og ingen ønsker om det heller, foretrekker besøk uten intensjoner om salg. :jepp:

Skrevet
1 minutt siden, Dr. Ops skrev:

Åh :sjenert: nei det er jo en ærlig sak. Stemmer for å dra an helt ut, er det selskap, så er det selskap.

Ja, men da gjør vi det. Gleder meg allerede. :arwen:

• Liker 1
Skrevet

Perioden 1700 til 1900 er min favoritt epoke innenfor arkitektur og kunst

Skrevet

Jeg er veldig, veldig glad i multekrem! :daane: 

• Liker 2
Skrevet

Noen skrev at de hadde omorganisert noen brukere....

Jeg innrømmer at jeg tror jeg er organisert bort!    :fnise:

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Syns disse utseende trådene som florerer er smakløse og patetiske. 

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Og navnetråden.. Jeg leste i går, mitt navn var ikke nevnt annet som et forslag, men ikke forde det var stygt. Godt mulig noen har skrevet det der nå. 

Skrevet
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg er veldig, veldig glad i multekrem! :daane: 

Slafs! Det er jeg også. Vil ha! 😄 

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Og navnetråden.. Jeg leste i går, mitt navn var ikke nevnt annet som et forslag, men ikke forde det var stygt. Godt mulig noen har skrevet det der nå. 

Daryl er da et fint navn det? :fnise: 

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Noen skrev at de hadde omorganisert noen brukere....

Jeg innrømmer at jeg tror jeg er organisert bort!    :fnise:

Pfft...er du vel ikke det så! :klem: Favoritt-Jerrien til oss begge er du. O & H snakker helt Sant

Skrevet

P.s. Jeg glemte å innrømme at hver eneste gang jeg ser bildet av SVK her inne, så er jeg helt sikker på
at h*n ser akkurat slik snill og trivelig ut. :jepp:  Nytter ikke å overbevise meg om noe annet. 

Skrevet

Ikke så høythengende når det bare er én Jerry her...   :fnise:     Men, takk.

Gjest Daryl Dixon
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Daryl er da et fint navn det? :fnise: 

Ikke så fint når det uttales på norsk, og på noen dialekter. Darryll. Blir det da.. Men, så er ikke det navnet jeg kalles andre steder enn her da. 🤪

Skrevet
13 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ikke så høythengende når det bare er én Jerry her...   :fnise:     Men, takk.

Det finnes TO Jerryer til her inne så det såh! ;)  Værsågod.

9 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Ikke så fint når det uttales på norsk, og på noen dialekter. Darryll. Blir det da.. Men, så er ikke det navnet jeg kalles andre steder enn her da.

Å? Virkelig ikke? :laugh: 
Jeg kommer til å konsekvent kalle deg og alle dere andre også for "forumnavnene deres" når vi en gang treffes. 

Gjest Daryl Dixon
Skrevet
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det finnes TO Jerryer til her inne så det såh! ;)  Værsågod.

Å? Virkelig ikke? :laugh: 
Jeg kommer til å konsekvent kalle deg og alle dere andre også for "forumnavnene deres" når vi en gang treffes. 

Det skal du få lov til! Og det gleder meg til! Regner med du har kjole med skiftende farge og hoppetau da. 😁

Skrevet

Å....da, så.     :jolie:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...