Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Daryl Dixon

Når jeg dør vil jeg kremeres og spre saken et sted. Vil ikke ha gravplass. Jeg synes det å gå på en grav føles kunstig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg har sendt en rapport. 

😨     😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Ikke deg da🤣

😉     :hug:

 

4 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Innrømmer at da jeg var på butikken kjøpte jeg 4 plater med sjokolade.

Ja...og jeg fikk ingenting.     :angry:     :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
7 minutter siden, Jerry Lee skrev:

😉     :hug:

 

Ja...og jeg fikk ingenting.     :angry:     :jolie:

Har ikke spist noen enda :fnise:.....så du kan få, hva vil du ha? Er fra Nidar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Har ikke spist noen enda :fnise:.....så du kan få, hva vil du ha? Er fra Nidar.

*glefser i meg alle*     :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg innrømmer at jeg gir mindre når jeg blir såret. Jeg kan ikke fortsette og bare late som det ikke betyr noe, da går jeg på akkord med meg selv.

Endret av MarieLo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.7.2020 den 9.17, Daryl Dixon skrev:

Når jeg dør vil jeg kremeres og spre saken et sted. Vil ikke ha gravplass. Jeg synes det å gå på en grav føles kunstig. 

@Daryl Dixon

Jeg innrømmer at det er min tanke selv også og vil i sakens anledning bare spørre om du har tenkt på hvor du vil
bli spredd? Det må nemlig søkes om og avklares med øvrigheten; fylkesmannen tror jeg det er og det er vel like
greit å ha tenkt på først som sist. Bør kanskje også skrives ned med noen underskrifter, så får du det som du vil. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

@Daryl Dixon

Jeg innrømmer at det er min tanke selv også og vil i sakens anledning bare spørre om du har tenkt på hvor du vil
bli spredd? Det må nemlig søkes om og avklares med øvrigheten; fylkesmannen tror jeg det er og det er vel like
greit å ha tenkt på først som sist. Bør kanskje også skrives ned med noen underskrifter, så får du det som du vil. 

Ja, jeg har tenkt ut to alternativer og sjekket opp at det er nok mulighet for å få innfridd søknaden. Har det skriftlig, sammen med testament og ønsker om sanger og div i seremoni, alt ligger trygt i safen min. :jepp: Og de to som står som mine nærmest vet det. Så vært forbredt en stund jeg. 

Hvis det skulle bli avslag på søknad kan jeg alltids brukes som kattesand. 🐱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Ja, jeg har tenkt ut to alternativer og sjekket opp at det er nok mulighet for å få innfridd søknaden. Har det skriftlig, sammen med testament og ønsker om sanger og div i seremoni, alt ligger trygt i safen min. :jepp: Og de to som står som mine nærmest vet det. Så vært forbredt en stund jeg. 

Hvis det skulle bli avslag på søknad kan jeg alltids brukes som kattesand. 🐱

Akkurat dette leste jeg om til frokost i dag. I den artikkelen sto det, som @Hoppetaujenta nevner, at man kan søke på nett og der blir man bedt om å plotte inn ønsket sted på Google maps, men det sto også at de aksepterer nesten kun steder til sjøs og i høyfjellet :jepp:

https://www.nrk.no/vestland/siri-vil-ikke-ha-en-gravstein-nar-hun-dor_-_-tom-meg-gjerne-i-do-1.15061095

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2020 den 0.23, Daryl Dixon skrev:

Jeg så en så tynn jente i dag, det var ingen tvil om at der var det en skikkelig spiseforstyrrelse. Og jeg fikk så vondt av henne, så henne litt i sidesynet. Men folk pekte og stirret. Selv om man observerer noe man biter seg merke i, så trenger du ikke peke. Det er så dårlig oppførsel, og jeg må innrømme at jeg blir irritert.

Enig. Det der er en uting. Folk peker, stirrer, kommenterer veldig fort om alt mulig. For tynn, for tykk, legning, hudfarge, religion. Alt som er annerledes enn ens egen normal. Irriterer meg. Er så unødvendig. Hvorfor må man på død og liv påpeke slikt. Ofte høylytt.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
34 minutter siden, Rumle skrev:

Akkurat dette leste jeg om til frokost i dag. I den artikkelen sto det, som @Hoppetaujenta nevner, at man kan søke på nett og der blir man bedt om å plotte inn ønsket sted på Google maps, men det sto også at de aksepterer nesten kun steder til sjøs og i høyfjellet :jepp:

https://www.nrk.no/vestland/siri-vil-ikke-ha-en-gravstein-nar-hun-dor_-_-tom-meg-gjerne-i-do-1.15061095

Stemmer, jo høyere opp og øde jo bedre. 

Kanskje jeg skal be om å bli blandet inn i sement og bli en statue... eller gipsfigur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
3 minutter siden, Sola de skrev:

Enig. Det der er en uting. Folk peker, stirrer, kommenterer veldig fort om alt mulig. For tynn, for tykk, legning, hudfarge, religion. Alt som er annerledes enn ens egen normal. Irriterer meg. Er så unødvendig. Hvorfor må man på død og liv påpeke slikt. Ofte høylytt.

 

Har man kjent på sånn uønsket oppmerksomhet selv så vet man hvor ubehagelig det er, selv om normal empati bør og gi en viss pekepinn på at slikt er ikke greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...