Aragorn ll Elessar Skrevet 29. juni 2020 #3701 Skrevet 29. juni 2020 Det har sine svakheter og på mange måter det ganske tullete, men uansett så liker jeg The Arrowverse
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. juni 2020 #3702 Skrevet 29. juni 2020 Innrømmer at jeg aldri har hørt om The Arrowverse.
Aragorn ll Elessar Skrevet 29. juni 2020 #3703 Skrevet 29. juni 2020 Det er en felles betegnelse for tv seriene Arrow; The Flash; Supergirl; Legends of Tomorrow; Black Lightning og Batwoman; 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. juli 2020 #3704 Skrevet 1. juli 2020 Jeg liker ikke sangeren Jerry Lee Lewis
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. juli 2020 #3706 Skrevet 1. juli 2020 15 minutter siden, Catalina Culès skrev: Seriøst viser du meg fingeren fordi jeg ikke liker en sanger. Jeg hadde faktisk ikke trodd at du var så hårsår. .
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. juli 2020 #3707 Skrevet 1. juli 2020 6 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Seriøst viser du meg fingeren fordi jeg ikke liker en sanger. Jeg hadde faktisk ikke trodd at du var så hårsår. . Ikke jeg som viser deg fingeren, det er Mr Lee, ser du ikke det? Det er ikke et bildet av meg, men av Jerry Lee Lewis, jeg ser ikke sånn ut. Hårsår er jeg ikke syns bare bildet passer til kommentaren din. Men du er jo blottet for humor, så jeg er ikke overasket over din reaksjon da
Aragorn ll Elessar Skrevet 1. juli 2020 #3708 Skrevet 1. juli 2020 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Ikke jeg som viser deg fingeren, det er Mr Lee, ser du ikke det? Det er ikke et bildet av meg, men av Jerry Lee Lewis, jeg ser ikke sånn ut. Hårsår er jeg ikke syns bare bildet passer til kommentaren din. Men du er jo blottet for humor, så jeg er ikke overasket over din reaksjon da Lurer på hva jeg har gjort deg, siden du plutselig kommer med person angrep uten grunn. Får bare blokkere deg.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. juli 2020 #3709 Skrevet 1. juli 2020 9 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Lurer på hva jeg har gjort deg, siden du plutselig kommer med person angrep uten grunn. Får bare blokkere deg. Jerry likte ikke at du ikke likte ham, skjønner du vel. Bryr meg ikke.
MarieLo Skrevet 1. juli 2020 #3710 Skrevet 1. juli 2020 Jeg kan innrømme at jeg ikke vet hva som kom først av egget og hønen. Tipper hønen da, for rent evolusjonsmessig var det mye liv før noen hadde behov for å bruke egg. Det var først etter de klatret opp av vannet de trengte en beholder for å bevare det samme, før det la de jo det bare ut i vannet. 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2020 Forfatter #3711 Skrevet 1. juli 2020 I dag fikk jeg lyst til å gjøre det annerledes. Vanligvis spiser jeg en liten makrellboks til ett måltid (greit å få den stanken ut av kjøleskapet først som sist liksom), men det blir alltid! så mye rød tomatgufsekliss over alt og det liker jeg ikke, så i dag åpnet jeg boksen...stirret på den og så spylet jeg innholdet under rennede kaldt vann fra springen, så ble det kun makrell uten saus igjen på skiva og det funket som bare det! Dagens sunne fiskedose er i boks...eller altså i kropp, alt etter som.
Jerry Lee Skrevet 1. juli 2020 #3712 Skrevet 1. juli 2020 3 timer siden, Catalina Culès skrev: Jerry likte ikke at du ikke likte ham, skjønner du vel. Bryr meg ikke. Alle kan ikke like alle, og det selvsagt greit. ☺ Det sagt...jeg tok også bildesvaret med fingervisende Mr. Lewis som humor og lo godt. 😀 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. juli 2020 #3713 Skrevet 1. juli 2020 7 minutter siden, Jerry Lee skrev: Alle kan ikke like alle, og det selvsagt greit. ☺ Det sagt...jeg tok også bildesvaret med fingervisende Mr. Lewis som humor og lo godt. 😀 Nettopp, det var kun ment som humor. Men noen tok det litt vel personlig..
Jerry Lee Skrevet 1. juli 2020 #3714 Skrevet 1. juli 2020 (endret) 3 minutter siden, Catalina Culès skrev: Nettopp, det var kun ment som humor. Men noen tok det litt vel personlig.. Jeg oppfattet det ikke slik. ☺ ...at det var personlig, mener jeg. Endret 1. juli 2020 av Jerry Lee
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. juli 2020 #3715 Skrevet 1. juli 2020 9 minutter siden, Jerry Lee skrev: Jeg oppfattet det ikke slik. ☺ ...at det var personlig, mener jeg. Ikke deg jeg mente heller 😊
Jerry Lee Skrevet 1. juli 2020 #3716 Skrevet 1. juli 2020 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: I dag fikk jeg lyst til å gjøre det annerledes. Vanligvis spiser jeg en liten makrellboks til ett måltid (greit å få den stanken ut av kjøleskapet først som sist liksom), men det blir alltid! så mye rød tomatgufsekliss over alt og det liker jeg ikke, så i dag åpnet jeg boksen...stirret på den og så spylet jeg innholdet under rennede kaldt vann fra springen, så ble det kun makrell uten saus igjen på skiva og det funket som bare det! Dagens sunne fiskedose er i boks...eller altså i kropp, alt etter som. Da er den jo ødelagt. Tomatsausen må være der. Det heter jo makrell i tomat...ikke makrell uten tomatsaus. 😉 1
Gjest Middelmådig Skrevet 1. juli 2020 #3717 Skrevet 1. juli 2020 I går hadde jeg trekant med en ung kvinne og en mann. Kom så hardt at jeg fremdeles er salig 😎
Gjest Horrorfreak Skrevet 1. juli 2020 #3718 Skrevet 1. juli 2020 Innrømmer at jeg lurer på hva jeg skal bruke alle årene på uten mann og barn.
Jerry Lee Skrevet 1. juli 2020 #3719 Skrevet 1. juli 2020 12 minutter siden, Catalina Culès skrev: Ikke deg jeg mente heller 😊 Meg? Mente du deT? 😉
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2020 Forfatter #3720 Skrevet 1. juli 2020 1 time siden, Jerry Lee skrev: Da er den jo ødelagt. Tomatsausen må være der. Det heter jo makrell i tomat...ikke makrell uten tomatsaus. Jeg har funnet opp en ny variant tenk. Den heter bare makrelli......boks. Veldig godt! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå