Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror det er planeter og måner der ute i universet med intelligent liv som både er mindre, like mye og mer utviklet enn livet på jorden. Men jeg tror ikke utenomjordiske skapninger har besøkt jorden.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg syns ofte moderatorene overdriver med slettingen sin, av tråder og innlegg.

Skrevet

Jeg har fundert veldig i flere dager og sammenlignet blendere for et mulig kjøp like rundt hjørnet, men...så inntraff 
noe som var fullstendig uforutsett; jeg kom over en side med salg på skikkelige tursko for høst/vinter/vår...og etter 
å ha vurdert frem og tilbake...så ble det to par sko på meg istedenfor. Wow! ...jeg er litt sånn nå >>> :sjokkbla: 
Jeg pleier som en regel aldri å kjøpe sko på nett, for de må testes av mine feinsmecker-Hoppeføtter før kjøp. 

Jeg bør i sannhet logge av nu kan jeg kjenne, for jeg begynner å bli litt vel meget trigger-Hoppy.
                                                     God kveld og god natt.                                             :trampe:

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker BBC sine kostymedramaer.

• Liker 2
Skrevet

Det gjør sannelig jeg også. En herlig verden å synke inn i. Bortsett fra toalett og hygieneforholdene på den tiden,
kunne jeg godt se meg selv i slike omgivelser.  :jepp: 

Skrevet
14 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har fundert veldig i flere dager og sammenlignet blendere for et mulig kjøp like rundt hjørnet, men...så inntraff 
noe som var fullstendig uforutsett; jeg kom over en side med salg på skikkelige tursko for høst/vinter/vår...og etter 
å ha vurdert frem og tilbake...så ble det to par sko på meg istedenfor. Wow! ...jeg er litt sånn nå >>> :sjokkbla: 
Jeg pleier som en regel aldri å kjøpe sko på nett, for de må testes av mine feinsmecker-Hoppeføtter før kjøp. 

Jeg bør i sannhet logge av nu kan jeg kjenne, for jeg begynner å bli litt vel meget trigger-Hoppy.
                                                     God kveld og god natt.                                             :trampe:

:fnise:

Vi får jammen håpe skoene er gode til å "blende" da :Nikke:

giphy-downsized-large.gif

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, Rumle skrev:

Tag av dej skorna!!   Bare tær her, altså.   :opplyser:

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
23 minutter siden, Rumle skrev:

Håper dere har husket anti-bac :regler:

Skrevet

Jeg har aldri sett Breaking Bad

Skrevet

Tru' kke jeg gidder mer...må jeg innrømme!

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Jeg elsker filmen Den Grønne Mil, men jeg tørker tårer hver gang. Samtidig er det skuespillerprestasjoner verdt gull. 

Skrevet
9 timer siden, Rumle skrev:

Vi får jammen håpe skoene er gode til å "blende" da

Haha...du er sannelig morsom du! :lur: 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Haha...du er sannelig morsom du! :lur: 

:nigo: :blomst:

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
3 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Jeg elsker filmen Den Grønne Mil, men jeg tørker tårer hver gang. Samtidig er det skuespillerprestasjoner verdt gull. 

Den filmen er verdensklasse.

Skrevet

Jeg orker ikke å se triste filmer... :grine:

• Liker 1
Skrevet (endret)

For en 6-7 år siden midt på vinteren da det var fult av snø ute tok jeg også alle 10 sesongene av Friends på 7 dager.

Endret av Aragorn ll Elessar
Skrevet

:sjokkert: woww

Skrevet

Jeg liker Star Wars bedre enn Star Trek

Skrevet

Innrømmer at jeg ikke sett noe særlig av noen av dem.   Ikke min greie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...