Ciaran og Ciara Skrevet 28. mars #25641 Skrevet 28. mars Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): I dag bare flyter jeg. Ingen rutiner vil utføres. Kun hvile. Vi tenker at det må være fint og godt. 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars Forfatter #25642 Skrevet 29. mars Ja...og jeg glemte også å stille klokkene mine. Pleier ikke å glemme det.
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #25643 Skrevet 29. mars Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Ja...og jeg glemte også å stille klokkene mine. Pleier ikke å glemme det. Vi slapp, å stille dem. For klokkene våre stiller seg selv. 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars Forfatter #25644 Skrevet 29. mars Åhh...dere er nok spesielt utvalgte. Jeg har fremdeles glemt det og skal nå reise meg og ta rundturen. De skal stilles. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #25645 Skrevet 29. mars Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Åhh...dere er nok spesielt utvalgte. Jeg har fremdeles glemt det og skal nå reise meg og ta rundturen. De skal stilles. Ja vi har det nok litt for lettvint der, vi som slipper å fly rundt å stille klokker. 1
Gjest Lurendreieren Skrevet 30. mars #25646 Skrevet 30. mars (endret) Ciaran og Ciara skrev (På 28.3.2026 den 2.49): Vi er redd, det ikke går han er nok dessverre kastet ut her ifra. Be han om å komme seg ut derfra, er jo stort sett bitre gammelkommunister igjen der inne og trøndere + en moldenser som styrer forumet og dømmer en vei. Han er en altfor bra fyr til å kaste bort tid på de der Endret 30. mars av Lurendreieren
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #25647 Skrevet 30. mars Lurendreieren skrev (1 time siden): Be han om å komme seg ut derfra, er jo stort sett bitre gammelkommunister igjen der inne og trøndere + en moldenser som styrer forumet og dømmer en vei. Han er en altfor bra fyr til å kaste bort tid på de der Vi kan fortelle at han ikke får lov å komme tilbake her, det har de som styrer her på forumet bestemt.
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars Forfatter #25648 Skrevet 30. mars Aner ikke hva folk har eller ikke har gjort, men det burde ikke ha vært utkastelse på livstid noe sted.
Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #25649 Skrevet 30. mars Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Aner ikke hva folk har eller ikke har gjort, men det burde ikke ha vært utkastelse på livstid noe sted. Det er vi helt enige i.
Gjest Lurendreieren Skrevet 30. mars #25650 Skrevet 30. mars Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Aner ikke hva folk har eller ikke har gjort, men det burde ikke ha vært utkastelse på livstid noe sted. På diskutopia blir man utestengt på livstid hvis man svarer tilbake til en frekk mod. Moderatorene her inne er profesjonelle sammenlignet med der
Cid Skrevet 30. mars #25651 Skrevet 30. mars (endret) Jeg er lei all vinden her. Endret 30. mars av Cid 1
Wonders Skrevet 31. mars #25653 Skrevet 31. mars Du, jeg håper det er greit at jeg sier det – jeg er ikke så veldig en som koser med dyr. Det er ikke fordi jeg ikke liker dem eller ikke respekterer dem, for det gjør jeg virkelig. Jeg synes dyr er utrolig imponerende, spesielt når de gjør en jobb og hjelper mennesker – som førerhunder, redningshunder, politihunder og jakthunder. Men jeg er bare litt annerledes skrudd sammen. Jeg knytter meg ikke så lett til dyr på den måten, og jeg er nok litt mer praktisk anlagt. Så det føles mest naturlig for meg å holde litt avstand. Jeg håper du ikke tar det som noe negativt mot hunden din – det handler egentlig bare om hva jeg er komfortabel med. Jeg synes det er fint å se hvor glad du er i den.
Hoppetaujenta Skrevet 1. april Forfatter #25654 Skrevet 1. april Man skal da ha full rett til å være den man er og dyrene lider ingen nød, for der er zillioner som knytter seg til dem og jeg er en av dem. Bare jeg ser inn i øynene til hunder og møter et vennlig, klokt blikk...så er jeg solgt. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april #25655 Skrevet 1. april Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Man skal da ha full rett til å være den man er og dyrene lider ingen nød, for der er zillioner som knytter seg til dem og jeg er en av dem. Bare jeg ser inn i øynene til hunder og møter et vennlig, klokt blikk...så er jeg solgt. 1
Stacy__ Skrevet 4. april #25656 Skrevet 4. april Nettopp kommet hjem etter en real shoppingtur 🛍️ Retail therapy er faktisk billigere enn klassisk terapi 🥲 Og du får beholde det du har kjøpt 1
Cid Skrevet 4. april #25657 Skrevet 4. april Stacy__ skrev (17 minutter siden): Nettopp kommet hjem etter en real shoppingtur 🛍️ Retail therapy er faktisk billigere enn klassisk terapi 🥲 Og du får beholde det du har kjøpt Kjekt å høre
Cid Skrevet 4. april #25659 Skrevet 4. april Må innrømme at det ikke er så lett som jeg trodde å ikke skrive på dialekt, jeg har gjort det i alle år uten å tenkt over at det var å skrive på dialekt. Nå må jeg fortelle hjernen min at det er tiden, ikke tida, hjernen, ikke hjerna osv.
Wonders Skrevet 5. april #25660 Skrevet 5. april Cid skrev (På 26.3.2026 den 19.09): Kjekt å se deg aktiv igjen her Takk. Husker du meg?? 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå