Beneath the Moon Skrevet 9. februar #25461 Skrevet 9. februar Titania skrev (48 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg lurer på hvorfor det er slik at hver gang jeg går på do på jobb, så må noen ringe 😛 Føler meg nesten overvåket Det samme skjer med meg
Titania Skrevet 9. februar #25462 Skrevet 9. februar Beneath the Moon skrev (1 time siden): Det samme skjer med meg Merkelig det der 😅
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar #25464 Skrevet 9. februar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Vi er jo overvåket alle som en.
Ciaran og Ciara Skrevet 9. februar #25466 Skrevet 9. februar mia83 skrev (3 timer siden): Huff ja... mer enn vi aner.
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar Forfatter #25467 Skrevet 10. februar Ja, faktisk er vi det over alt og data og mobiler registreres hele tiden. Storebrorene ser oss alle som en og vel så det.
Ciaran og Ciara Skrevet 10. februar #25468 Skrevet 10. februar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, faktisk er vi det over alt og data og mobiler registreres hele tiden. Storebrorene ser oss alle som en og vel så det. 1
Stacy__ Skrevet 10. februar #25469 Skrevet 10. februar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ja, faktisk er vi det over alt og data og mobiler registreres hele tiden. Storebrorene ser oss alle som en og vel så det. Det stemmer faktisk 🥲 Jeg trøster bare meg selv med at det er veldig lite interessant i livet mitt, så det gjør meg ingenting at noen der overvåker meg. Det er liksom ikke så farlig om noen vet at jeg handlet frukt, melk og brød på butikken en mandag ettermiddag etter å ha vært på jobb 😅 Jeg gjør ingenting som er verdt å skjule likevel 🙈
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar Forfatter #25470 Skrevet 10. februar @Stacy__ ...notere...notere...notere: avhengig av frukter og diverse følgende... ( )
Hoppetaujenta Skrevet 10. februar Forfatter #25471 Skrevet 10. februar Jeg innrømmer at det å handle klær på nett har også gått såpass opp i pris at jeg dropper å handle det på salg også. Det var gøyere før når en kunne gjøre skikkelige kupp.
Titania Skrevet 13. februar #25472 Skrevet 13. februar Det skal bli deilig å slippe å høre om bursdagen til ungen til kollegaen 🙈 1
Stacy__ Skrevet 13. februar #25473 Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (På 10.2.2026 den 13.49): Jeg innrømmer at det å handle klær på nett har også gått såpass opp i pris at jeg dropper å handle det på salg også. Det var gøyere før når en kunne gjøre skikkelige kupp. Alt har dessverre blitt dyrere i det siste, både på nett og i fysiske butikker Selv helt vanlige dagligvarer har gått opp i pris. Jeg holdt på å se på feriereiser til sommeren nå, og prisene er virkelig høye, selv for helt vanlige charterturer… 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar Forfatter #25474 Skrevet 13. februar Enten må vi strekke oss og kjøpe når vi trenger noe uansett, eller tenke oss om en del ganger og kanskje utsette kjøp en god stund. Fikse ting som kan fikses og bruke det litt til, elle klare oss uten en stund. Jeg påkaller fornuften min.
Titania Skrevet 14. februar #25475 Skrevet 14. februar Jeg innrømmer at jeg er veldig glad i sosiale sammenkomster, fordi det innebærer å ikke være hjemme alene. Samtidig er det en setting der jeg ofte føler meg utenfor og litt utilpass, fordi jeg ikke føler jeg har noe å snakke om, eller prater jeg om noe virker ikke folk interessert. Så jeg blir liksom litt ensom i et fullt rom. Så i dag var det litt deilig å komme hjem til «hula» si og ikke føle seg utenfor. Men det er allerede kjipt å være hjemme alene. Det er ikke så mye selskap i Miles som sitter bak meg 🙈 2
Ciaran og Ciara Skrevet 14. februar #25476 Skrevet 14. februar Titania skrev (1 time siden): Jeg innrømmer at jeg er veldig glad i sosiale sammenkomster, fordi det innebærer å ikke være hjemme alene. Samtidig er det en setting der jeg ofte føler meg utenfor og litt utilpass, fordi jeg ikke føler jeg har noe å snakke om, eller prater jeg om noe virker ikke folk interessert. Så jeg blir liksom litt ensom i et fullt rom. Så i dag var det litt deilig å komme hjem til «hula» si og ikke føle seg utenfor. Men det er allerede kjipt å være hjemme alene. Det er ikke så mye selskap i Miles som sitter bak meg 🙈 Vi synes at den der er søt.
Hoppetaujenta Skrevet 15. februar Forfatter #25478 Skrevet 15. februar Meeeh? Er der sauer i tråden? Jaja, ålreite dyr det også.
Beneath the Moon Skrevet 16. februar #25479 Skrevet 16. februar Jeg er takknemlig for at jeg aldri har hatt Farmen Trude som lærer. 2
Cid Skrevet 16. februar #25480 Skrevet 16. februar Beneath the Moon skrev (2 minutter siden): Jeg er takknemlig for at jeg aldri har hatt Farmen Trude som lærer. Samme, virker veldig sur.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå