Gjest SVK Skrevet 17. mars #21121 Del Skrevet 17. mars On 3/16/2024 at 1:04 PM, Frøkenfryden said: Mister litt respekt for mine «psykologkollegaer» som jobber i «Gift ved første blikk». Man avlegger faktisk en underskrift vsom psykolog om å bruke det man lærer til menneskehetens beste. Syns ikke de gjør det.. tenker de eksponerer folk på måter som ikke er bra og tvinger sammen mennesker som ikke gjør hverandre godt. Enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. mars #21122 Del Skrevet 17. mars SVK skrev (3 timer siden): Enig med deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 17. mars #21123 Del Skrevet 17. mars Jeg har aldri sett Gift med første blikk. Men sett reklame på det, og syns hele konseptet virket noe rart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. mars #21124 Del Skrevet 19. mars Tror naprapat-timen idag blir meget vond 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars #21125 Del Skrevet 19. mars Titania skrev (6 timer siden): Tror naprapat-timen idag blir meget vond 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars Forfatter #21126 Del Skrevet 19. mars Freyja Valkyrie skrev (På 17.3.2024 den 22.26): Jeg har aldri sett Gift med første blikk. Men sett reklame på det, og syns hele konseptet virket noe rart. Det er veldig sært. 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. mars #21127 Del Skrevet 19. mars Freyja Valkyrie skrev (På 17.3.2024 den 22.26): Jeg har aldri sett Gift med første blikk. Men sett reklame på det, og syns hele konseptet virket noe rart. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det er veldig sært. 😕 I starten følte eg dei ville få til noko bra, og var ganske kompetente folk med for å finne par, eg kjenner såvidt til eine psykologen frå då. Men eg likte det ikkje heilt då heller. No er fagfolk skrelt ned til kjente tv-fagfolk og ting verkar ikkje bra i det heile teke. Huff😢 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. mars #21128 Del Skrevet 19. mars Titania skrev (9 timer siden): Tror naprapat-timen idag blir meget vond 🤪 Korleis er det med deg og krykkene?💙 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 19. mars #21129 Del Skrevet 19. mars Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): Korleis er det med deg og krykkene?💙 Har vel nesten gått mer uten idag etter timen, enn den siste uken til sammen (selv om jeg har brukt de mye idag også) 😁 Den overbelastede muskelen forrige uke skjulte bekkenlåsning i tillegg 🤪 Så da det knakk fra bekkenet og opp i nakken i en manøver i ste var det litt som løsnet 😁 Så nå kan det forhåpentligvis bare bli bedre 🤞🏻🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 21. mars #21130 Del Skrevet 21. mars Jeg er forelsket 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mars #21131 Del Skrevet 21. mars Jeg sjekker opp alle likes jeg får på KG. Innimellom raider noen en mattråd og det er 20 likes på en time. Jeg sjekker alle😌 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. mars #21132 Del Skrevet 21. mars Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg sjekker opp alle likes jeg får på KG. Innimellom raider noen en mattråd og det er 20 likes på en time. Jeg sjekker alle😌 Jeg laiker denna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. mars #21133 Del Skrevet 21. mars No1*No1 skrev (2 timer siden): Jeg er forelsket 🥰 Ikke gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 21. mars #21134 Del Skrevet 21. mars 1 minutt siden, Lurven said: Ikke gjør det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mars #21135 Del Skrevet 21. mars Lurven skrev (2 minutter siden): Jeg laiker denna Eg hjarta denne Slik går no dagan☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. mars #21136 Del Skrevet 21. mars No1*No1 skrev (1 minutt siden): 😅 Man gjør så mye dumt når man er forelska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 21. mars #21137 Del Skrevet 21. mars Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Eg hjarta denne Slik går no dagan☺️ Jeg nyttiget denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. mars #21138 Del Skrevet 21. mars Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg sjekker opp alle likes jeg får på KG. Innimellom raider noen en mattråd og det er 20 likes på en time. Jeg sjekker alle😌 Jeg visste ikke at det gikk an en gang lol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. mars #21139 Del Skrevet 21. mars Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Eg hjarta denne Slik går no dagan☺️ Hjartet er på rette staden 😃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21. mars #21140 Del Skrevet 21. mars Cid skrev (Akkurat nå): Jeg visste ikke at det gikk an en gang lol. Å? Men får du ikke varsel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå