Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Akkurat nå er det 5027 medlemmer pålogget og det er ganske mye...syns jeg. :) 

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Skrevet

Innrømmer at jeg ikke helt ser poenget med å ta en telefonsamtale på høyttaler på en full t-bane 🙈

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 6.3.2024 den 16.24):

Lurer på hvor mange som er damer. 

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (12 timer siden):

Lurer på hvor mange som er damer. 

Tja...flere enn det er menn, skulle jeg tro. :klo: 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg kjenner at tilbakevennende lys om dagene gjør noe med meg... :klo: 

• Nyttig 1
Skrevet
No1*No1 skrev (2 timer siden):

Jeg er skikkelig deprimert 

:klem3::klem3:

Skrevet
No1*No1 skrev (3 timer siden):

♥️ Du er ikke alene 💜

• Hjerte 1
Gjest No1*No1
Skrevet
10 minutter siden, jukkapalme said:

♥️ Du er ikke alene 💜

😥 før var jeg alltid positiv, kreativ og sånn passe glad. Depresjon er veldig fælt. Føles som jeg aldri vil bli glad og meg selv igjen. Drar bare på en jobb som suger all glede ut av meg, kommer hjem og stirrer i veggen eller mobilen til jeg legger meg. Vipps vil livets dager forsvinne 🫰

Skrevet
No1*No1 skrev (1 minutt siden):

😥 før var jeg alltid positiv, kreativ og sånn passe glad. Depresjon er veldig fælt. Føles som jeg aldri vil bli glad og meg selv igjen. Drar bare på en jobb som suger all glede ut av meg, kommer hjem og stirrer i veggen eller mobilen til jeg legger meg. Vipps vil livets dager forsvinne 🫰

Skrevet
No1*No1 skrev (13 minutter siden):

Ja, jeg vet. Depresjon er helt jævlig. Har slitt med det i mange, mange år. Varm klem til deg fra en likesinnet :klem3:

• Hjerte 1
Gjest No1*No1
Skrevet
30 minutter siden, jukkapalme said:

Ja, jeg vet. Depresjon er helt jævlig. Har slitt med det i mange, mange år. Varm klem til deg fra en likesinnet :klem3:

:klem3:vet ikke hvordan det er for andre, men jeg har mistet det som ga mening i mitt liv- er nok derfor jeg har det slik. Å få ny mening og hensikt er ikke bare bare. 

Skrevet
jukkapalme skrev (1 time siden):

Skrevet
No1*No1 skrev (1 time siden):

:klem3:vet ikke hvordan det er for andre, men jeg har mistet det som ga mening i mitt liv- er nok derfor jeg har det slik. Å få ny mening og hensikt er ikke bare bare. 

Skrevet
No1*No1 skrev (18 timer siden):

No1*No1 skrev (14 timer siden):

:klem3:

Du er ikke alene om det, selv om jeg vel egentlig aldri har hatt noe som har gitt noe særlig mening 😶 Blir til å bite tennene sammen og håpe at neste dag blir bedre, selv den egentlig aldri blir det. 

Men jej - vinterdepresjonen er over - bare den vanlige igjen 🙈

• Hjerte 2
Skrevet

Jeg har vel innerst inne ikke så lyst til å dra til Moss idag 🙈

Jeg vil besøke kompis, men det krever litt mer energi enn jeg føler jeg har. Men samtidig ikke sett han på alt for lenge, så får forsøke slappe av når jeg kommer hjem i morgen. 

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (10 minutter siden):

Jeg har vel innerst inne ikke så lyst til å dra til Moss idag 🙈

Jeg vil besøke kompis, men det krever litt mer energi enn jeg føler jeg har. Men samtidig ikke sett han på alt for lenge, så får forsøke slappe av når jeg kommer hjem i morgen. 

Tekniker?

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Tekniker?

Nei. Kompis, som jeg skrev 🙂

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (4 minutter siden):

Nei. Kompis, som jeg skrev 🙂

Er ikke du kompis med tekniker da?

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...