Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nietsoj skrev (40 minutter siden):

Ja, alt for  :hoppe: Jeg har et sengeteppe med dette mønsteret, kanskje du ville ha prøvd det?

Klart det. :) Tar i mot både ull og tull fra deg vettu. 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg fri fra jobb og har kun vært hjemme og gått i pysj, hele dagen :fnise:

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Høres helt fint ut syns jeg.  :nikke: 

• Hjerte 2
Skrevet

Deilig med en dag å gjøre ingenting :)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Jeg innrømmer at det er veldig lenge siden jeg hadde et godt og ønsket søvnmønster... :sukk: 

:klem3::klem3:

Skrevet

Jeg mimrer tilbake til yngre dager da jeg falt litt i staver over vokalisten i KISS. :fnise: Rart å tenke på nå...

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Jeg mimrer tilbake til yngre dager da jeg falt litt i staver over vokalisten i KISS. :fnise: Rart å tenke på nå...

Har du kommet deg opp igjen siden?

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, for lenge siden det også. Mannfolkene i KISS har vel blitt for gamle til å lokke ungpiker til seg nå. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Ja, for lenge siden det også. Mannfolkene i KISS har vel blitt for gamle til å lokke ungpiker til seg nå. 

Så ikke en frier til deg med andre ord?:p

• Nyttig 1
Skrevet

Ingen. :) 

• Hjerte 1
Gjest Boetica
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg og 😂 før maskene falt. Plakat på pikerommet 🤪

Skrevet
Boetica skrev (Akkurat nå):

Alt gikk i stå når malingen ble fjernet og en superdust av en journalist syns han hadde fått tidenes scoop 
og måtte fortelle verden hvem de egentlig var. Han ødela spenningen.  Jeg ble skikkelig sint på ham! :kjefte: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Alt gikk i stå når malingen ble fjernet og en superdust av en journalist syns han hadde fått tidenes scoop 
og måtte fortelle verden hvem de egentlig var. Han ødela spenningen.  Jeg ble skikkelig sint på ham! :kjefte: 

Bra om de føler seg trygg å vise seg uten sminke da.

• Nyttig 1
Skrevet
Cid skrev (15 minutter siden):

Bra om de føler seg trygg å vise seg uten sminke da.

Å, det handlet nok ikke om at de var utrygge, men å gi publikum noe med litt ekstra spenning i, for ingen visste hvem de var og de kunne kanskje få gå i fred for fansene i sitt eget liv. Det var sikkert et pluss når de var ute med familien sin. 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden):

Å, det handlet nok ikke om at de var utrygge, men å gi publikum noe med litt ekstra spenning i, for ingen visste hvem de var og de kunne kanskje få gå i fred for fansene i sitt eget liv. Det var sikkert et pluss når de var ute med familien sin. 

Viktigste er vel om de kan synge og fremføre bra. 

• Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

:klem3::klem3:

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Boetica skrev (2 timer siden):

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Skrevet
Cid skrev (4 timer siden):

Viktigste er vel om de kan synge og fremføre bra. 

Hadde det vært hovedsaken, så hadde de ikke laget drakter og masker i utgangspunktet, 
så det var nok hele pakka som skulle både skremme og være tiltrekkende for enkelte. ;) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Hadde det vært hovedsaken, så hadde de ikke laget drakter og masker i utgangspunktet, 
så det var nok hele pakka som skulle både skremme og være tiltrekkende for enkelte. ;) 

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Liker 1
Skrevet

Ønsket meg alltid sånn rockehår... ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ønsket meg alltid sånn rockehår... ❤️

Cassidy Tvillingene synes at det er kult hår vi.:strix::strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...