Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2024 Forfatter #20961 Skrevet 25. februar 2024 MarianneE skrev (Akkurat nå): Ha ha, DET skjønte jeg, samme som å avslutte med "...hvis det er lov å si" Jeg skal innrømme at "sa brura" kan bli veldig morsomt innimellom. Jeg tenkte på de bankevitsene deres, der var jeg ikke nødvendigvis helt med. Ikke jeg heller, men det er mange som skjønner det opplegget med en vits som begynner med bank-bank og så sier en ting frem og tilbake og så blir det en morsom setting i slutten av "samtalen" av det på forskjellig vis og med forskjellig innhold. Jeg blir litt småirritert for at jeg og et par andre framifrå mennesker ikke skjønner det, når resten av verden ler med det. 1
Beneath the Moon Skrevet 25. februar 2024 #20962 Skrevet 25. februar 2024 Gleder meg til lukten av nyklippet gress og grillmat 🥰😍🤩 1 1
Titania Skrevet 28. februar 2024 #20963 Skrevet 28. februar 2024 Jeg innrømmer at jeg ofte føler jeg ikke mestrer jobben min, pga hukommelsen og konsentrasjonen og sånn. Men allikevel sitter jeg på en buss og ber kollegaen å følge opp en avtale, der jeg gir henne et telefonnummer jeg egentlig ikke var klar over at jeg husker. Så jeg har nok bedre kontroll enn jeg tror 😅 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2024 Forfatter #20964 Skrevet 28. februar 2024 Jeg er bekymret for Kong Harald. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar 2024 #20965 Skrevet 28. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden): Jeg er bekymret for Kong Harald.
Cid Skrevet 28. februar 2024 #20966 Skrevet 28. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg er bekymret for Kong Harald. Tror ikke han blir 100 år for å si det sånn. 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2024 Forfatter #20967 Skrevet 28. februar 2024 Cid skrev (22 minutter siden): Tror ikke han blir 100 år for å si det sånn. Tja, får de ham fysisk på beina igjen, så kan han leve lenge i rullestol også. Ikke noe nederlag det. Syns at han ser sliten ut. Jeg så nøye på noen bilder og jeg pleier ikke å gjøre det tett på nærbilde. Jo, han er en gammel mann med hvitt hår nå. 2
Cid Skrevet 28. februar 2024 #20968 Skrevet 28. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Tja, får de ham fysisk på beina igjen, så kan han leve lenge i rullestol også. Ikke noe nederlag det. Syns at han ser sliten ut. Jeg så nøye på noen bilder og jeg pleier ikke å gjøre det tett på nærbilde. Jo, han er en gammel mann med hvitt hår nå. Jeg synes han burde abdisere og la sin sønn ta over alt ansvaret. 2
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar 2024 Forfatter #20969 Skrevet 28. februar 2024 Cid skrev (1 time siden): Jeg synes han burde abdisere og la sin sønn ta over alt ansvaret. Ja, jeg syns også det, mens han ennå har et bra liv å leve i privaten. Mye å glede seg over, heller enn forpliktelser...men han og de før ham har jo sagt at å være konge er for livet ut, så det har han innstilt seg på. Han er pliktoppfyllende og slurver ikke, men jeg håper at han selv, familien eller privatlegene sier at han har godt av å ta alt veldig med ro, så han tenker at jo, kanskje det er best å gi seg mens man ennå kan leve litt. Håper at han gjør det sånn og at han blir frisk igjen. "Infeksjoner" hos gamle folk kan fort bli til enda mer problemer og plutselig skjer noe stort og vanskelig som ikke lar seg reparere...og så går det galt...ofte mens man sover. Sukk. Jeg må tenke på noe positivt kan jeg kjenne. 2
Gjest Boetica Skrevet 28. februar 2024 #20970 Skrevet 28. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, jeg syns også det, mens han ennå har et bra liv å leve i privaten. Mye å glede seg over, heller enn forpliktelser...men han og de før ham har jo sagt at å være konge er for livet ut, så det har han innstilt seg på. Han er pliktoppfyllende og slurver ikke, men jeg håper at han selv, familien eller privatlegene sier at han har godt av å ta alt veldig med ro, så han tenker at jo, kanskje det er best å gi seg mens man ennå kan leve litt. Håper at han gjør det sånn og at han blir frisk igjen. "Infeksjoner" hos gamle folk kan fort bli til enda mer problemer og plutselig skjer noe stort og vanskelig som ikke lar seg reparere...og så går det galt...ofte mens man sover. Sukk. Jeg må tenke på noe positivt kan jeg kjenne. Han har jo dradd seg til igjen etter flere innleggelser så jeg tror og håper han gjør det nå også
Cid Skrevet 28. februar 2024 #20971 Skrevet 28. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ja, jeg syns også det, mens han ennå har et bra liv å leve i privaten. Mye å glede seg over, heller enn forpliktelser...men han og de før ham har jo sagt at å være konge er for livet ut, så det har han innstilt seg på. Han er pliktoppfyllende og slurver ikke, men jeg håper at han selv, familien eller privatlegene sier at han har godt av å ta alt veldig med ro, så han tenker at jo, kanskje det er best å gi seg mens man ennå kan leve litt. Håper at han gjør det sånn og at han blir frisk igjen. "Infeksjoner" hos gamle folk kan fort bli til enda mer problemer og plutselig skjer noe stort og vanskelig som ikke lar seg reparere...og så går det galt...ofte mens man sover. Sukk. Jeg må tenke på noe positivt kan jeg kjenne. Beste måten å dø på er i søvne da, da er man ikke i smerte. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar 2024 #20972 Skrevet 28. februar 2024 Boetica skrev (3 timer siden): Han har jo dradd seg til igjen etter flere innleggelser så jeg tror og håper han gjør det nå også Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Ja, jeg syns også det, mens han ennå har et bra liv å leve i privaten. Mye å glede seg over, heller enn forpliktelser...men han og de før ham har jo sagt at å være konge er for livet ut, så det har han innstilt seg på. Han er pliktoppfyllende og slurver ikke, men jeg håper at han selv, familien eller privatlegene sier at han har godt av å ta alt veldig med ro, så han tenker at jo, kanskje det er best å gi seg mens man ennå kan leve litt. Håper at han gjør det sånn og at han blir frisk igjen. "Infeksjoner" hos gamle folk kan fort bli til enda mer problemer og plutselig skjer noe stort og vanskelig som ikke lar seg reparere...og så går det galt...ofte mens man sover. Sukk. Jeg må tenke på noe positivt kan jeg kjenne. Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Tja, får de ham fysisk på beina igjen, så kan han leve lenge i rullestol også. Ikke noe nederlag det. Syns at han ser sliten ut. Jeg så nøye på noen bilder og jeg pleier ikke å gjøre det tett på nærbilde. Jo, han er en gammel mann med hvitt hår nå.
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar 2024 Forfatter #20973 Skrevet 29. februar 2024 Boetica skrev (15 timer siden): Han har jo dradd seg til igjen etter flere innleggelser så jeg tror og håper han gjør det nå også ...men en gang blir jo den siste på et eller annet vis og "det siste sukk" kommer til han også når tiden er inne. Syns han skulle holde seg innaskjærs fremover og alltid ha leger i fleng for hånden. 1
Gjest Boetica Skrevet 29. februar 2024 #20974 Skrevet 29. februar 2024 Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): ...men en gang blir jo den siste på et eller annet vis og "det siste sukk" kommer til han også når tiden er inne. Syns han skulle holde seg innaskjærs fremover og alltid ha leger i fleng for hånden. Han ligger i «kongesuiten» på sykehuset så jeg tror han er i de beste hender. Enkelte vil jo leve livet sitt fullt og helt til the end. Det virker som han tenker sånn. Men jeg skjønner hvordan du tenker, vi vil ha ham trygt her hjemme omgitt av sine. Så kan vi gå og tenne lys på slottsbakken slik vi gjorde for kong Olav når den tid kommer. Som skal være lenge til ☺️
Ciaran og Ciara Skrevet 29. februar 2024 #20975 Skrevet 29. februar 2024 Boetica skrev (1 time siden): Han ligger i «kongesuiten» på sykehuset så jeg tror han er i de beste hender. Enkelte vil jo leve livet sitt fullt og helt til the end. Det virker som han tenker sånn. Men jeg skjønner hvordan du tenker, vi vil ha ham trygt her hjemme omgitt av sine. Så kan vi gå og tenne lys på slottsbakken slik vi gjorde for kong Olav når den tid kommer. Som skal være lenge til ☺️ Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ...men en gang blir jo den siste på et eller annet vis og "det siste sukk" kommer til han også når tiden er inne. Syns han skulle holde seg innaskjærs fremover og alltid ha leger i fleng for hånden.
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar 2024 Forfatter #20976 Skrevet 29. februar 2024 Jeg innrømmer at det er veldig lenge siden jeg hadde et godt og ønsket søvnmønster... 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. februar 2024 Forfatter #20978 Skrevet 29. februar 2024 Nietsoj skrev (4 minutter siden): Har du prøvd dette mønsteret? Nei. Du er nå alltid så full av gode råd og varm velvilje du. 2
Nietsoj Skrevet 29. februar 2024 #20979 Skrevet 29. februar 2024 (endret) Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Nei. Du er nå alltid så full av gode råd og varm velvilje du. Ja, alt for Jeg har et sengeteppe med dette mønsteret, kanskje du ville ha prøvd det? Endret 29. februar 2024 av Nietsoj 1
dårligbrukernavn Skrevet 29. februar 2024 #20980 Skrevet 29. februar 2024 Jeg sitter og glor her inne istedenfor å jobbe, som jeg egentlig skal! 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå