Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte 5 nye plagg i dag:duskedame:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Frøkenfryden skrev (20 minutter siden):

Jeg kjøpte 5 nye plagg i dag:duskedame:

Gratulerer og hurra for Frøkenfryden.  :)  Jeg håper at du får mye glede og komfort med dem. 

Jeg mottok en liten postordrepakke med klær her for leden og gleden steg, for de passet akkurat som jeg håpet. 
Nå er alt førstegangsvasket, tørket og klar til bruk. 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Gratulerer og hurra for Frøkenfryden.  :)  Jeg håper at du får mye glede og komfort med dem. 

Jeg mottok en liten postordrepakke med klær her for leden og gleden steg, for de passet akkurat som jeg håpet. 
Nå er alt førstegangsvasket, tørket og klar til bruk. 

Åå så deilig! 
Jeg shopper mye mindre enn før. Men nå ble det en damete jakke😁 og tre hettejakker😎 og bukse. Nå drikker jeg bobler i en bar. Snart konmer 4 venner for å holde meg med hotellselskap til middagen☺️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Usikker på om instagram er lurt.. siste måneden har jeg sett sånn 664378 oppskrifter på kjøleskapsgrøt. Kjøleskapsgrøtkaninhullet🙈

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er godt og sunt. Bare fortsett du...og kos deg med "boblete venner". :D 

• Hjerte 1
Gjest No1*No1
Skrevet

Innrømmer at jeg dessverre er smart, men ganske treg. 

Skrevet

Dette her er noe av det tristeste jeg ser. Hun har faktisk kjøpt seg to horisontale pølser i ansiktet. WHY! :sjokkert:
81052605.jpg?imageId=81052605&x=1.269393

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Innrømmer at jeg er redd for å ha økt forventningene til DPS timen litt høyt idag til at jeg faktisk skal få ett, eller noen svar, egentlig bare basert på hva pappa sa etter at han hadde snakket med psykologen. Men svaret har jeg innen en time 🤪🤞🏻

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden):

Dette her er noe av det tristeste jeg ser. Hun har faktisk kjøpt seg to horisontale pølser i ansiktet. WHY! :sjokkert:
81052605.jpg?imageId=81052605&x=1.269393

Æsj. 

• Nyttig 2
Skrevet
Titania skrev (6 timer siden):

Innrømmer at jeg er redd for å ha økt forventningene til DPS timen litt høyt idag til at jeg faktisk skal få ett, eller noen svar, egentlig bare basert på hva pappa sa etter at han hadde snakket med psykologen. Men svaret har jeg innen en time 🤪🤞🏻

Følte du at du fikk det svaret du ønsket?

• Nyttig 1
Skrevet
MarianneE skrev (31 minutter siden):

Følte du at du fikk det svaret du ønsket?

Endte opp med flere spørsmål, egentlig, og «selvsagt» noen vonde sannheter.

Ikke adhd, og ikke personlighetsforstyrrelser.
Men måten han sa ting på, føles det virkelig som at han mener at jeg har adhd, men at teamet ikke var enig. Han sa forsåvidt at jeg har mange trekk, men fordi jeg har den fighteren i meg som gjorde at jeg stort sett klarte meg selv i barndommen, kan det ha kamuflert tegn, som derfor ikke gir grunnlag for diagnosen. Før han flere ganger nevnte privat utredning. 

Diagnosen, for at jeg skal få hjelp, ble gjentagende depresjon, eller noe sånt, som jo ér sant.
Og alt kaoset jeg konstant lever med når det kommer til andre mennesker er en takk til mamma og pappa  som ikke fulgte med, eller fulgte opp, fordi jeg har manglet personer å være trygg på. Både av venner og familie, og slik er det enda.
Han sa dette kunne føre til noen av de samme tingene jeg sliter med som kan være adhd, så det skal henvises og forsøke luke ut en del problemer, for at jeg evt kan søke offentlig utredning igjen om noen år igjen, om det ikke blir noe endring. 

Og det hele ble avsluttet med skryt, fordi flertallet av de han hadde vært borti som sliter med de samme tingene som meg, er enten uføre eller sliter med å holde på jobber. Og jeg setter jo pris på tilbakemeldingen, men det hjelper ikke på noe som helst egentlig… 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har ikke sko-dilla....men jeg har jakke-dilla. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har for lite garderobeskap. Tenker vi sier det sånn jeg. :sukk: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg håper salgssjefen ramler innom kontoret idag, og har en klem man ikke må be om på lur 🙈

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Jeg har for lite garderobeskap. Tenker vi sier det sånn jeg. :sukk: 

:klem3::klem3:

Skrevet
Titania skrev (5 timer siden):

Jeg håper salgssjefen ramler innom kontoret idag, og har en klem man ikke må be om på lur 🙈

:klem3::klem3:

Skrevet

Må legge meg. Natta. :S 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

Må legge meg. Natta. :S 

Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Hoppetaujenta:sover::sover::klem3::klem3:

Skrevet

I kveld skal jeg lese på sengen, det er lenge siden sist. 

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har ikke noe på to do listen i dag og det skjer lite på jobb utenom- ekstremt rolig dag, så jeg har planlagt hele hagen og altanen i formiddag og hever lønn for det 😇

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...