Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Titania skrev (3 minutter siden):

Idag er første gang på evigheter jeg faktisk er overstimulert av sosialisering. 4-5 timer på kafe med 3 ADHD-mennesker og mye folk rundt krevde litt. Men hyggelig selskap og mye prat som ga litt ideer før timen på dps til mandag. 

Og etter å ha sovet seg til litt energi, var det like kjipt å være alene som alltid. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet bedre enn å sitte og spise på sofaen.. men noen ganger er jeg rampete.

Men karma kommer da, rett etter at jeg får følelsen av at dette ikke er lurt og likevel fortsetter, nå har jeg sølt rød pesto på min favoritt skjorte. 😞 vasket skjorta to ganger, men fortsatt røde merker. 

Det er selvfølgelig min egen feil. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (1 time siden):

Jeg vet bedre enn å sitte og spise på sofaen.. men noen ganger er jeg rampete.

Men karma kommer da, rett etter at jeg får følelsen av at dette ikke er lurt og likevel fortsetter, nå har jeg sølt rød pesto på min favoritt skjorte. 😞 vasket skjorta to ganger, men fortsatt røde merker. 

Det er selvfølgelig min egen feil. 

Ååå.. 🥺men prøv zalo på den før vask. Løser opp fett

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Frøkenfryden said:

Ååå.. 🥺men prøv zalo på den før vask. Løser opp fett

Zalo det har jeg ikke prøvd på klær. Takker for tips 😄

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (7 minutter siden):

Zalo det har jeg ikke prøvd på klær. Takker for tips 😄

Litt konsentrert på flekken og la ligge et kvarter. Vask vanlig☺️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (13 timer siden):

Jeg vet bedre enn å sitte og spise på sofaen.. men noen ganger er jeg rampete.

Men karma kommer da, rett etter at jeg får følelsen av at dette ikke er lurt og likevel fortsetter, nå har jeg sølt rød pesto på min favoritt skjorte. 😞 vasket skjorta to ganger, men fortsatt røde merker. 

Det er selvfølgelig min egen feil. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innrømmer at jeg skriver engasjerende og humoristiske innslag her av og til som AnonymBruker. Innrømmer også at enkelte folk mangler totalt sans for humor, når de gir super sure svar på sånt og det er trist. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at jeg virkelig gruer meg til timen på DPS i morgen. 

Jeg vet jeg ikke er en fagperson, men jeg syns ikke psykologen hadde noen bra svar på de største utfordringene mine. Og det at han ikke hørtes overbevisende ut i det han sa heller, kastet litt "bensin på bålet". 

Men jeg er konfliktsky deluxe og klarer egentlig ikke stå opp for meg selv, så dette er vanskelig... 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (8 minutter siden):

Innrømmer at jeg virkelig gruer meg til timen på DPS i morgen. 

Jeg vet jeg ikke er en fagperson, men jeg syns ikke psykologen hadde noen bra svar på de største utfordringene mine. Og det at han ikke hørtes overbevisende ut i det han sa heller, kastet litt "bensin på bålet". 

Men jeg er konfliktsky deluxe og klarer egentlig ikke stå opp for meg selv, så dette er vanskelig... 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at jeg ser frem til en hel soldag som varmer litt, for det har vært mye gråvær lenge nå. 
Både blomstene mine og meg har det bedre med nok lys når vi trenger det. ☀️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (14 timer siden):

Innrømmer at jeg skriver engasjerende og humoristiske innslag her av og til som AnonymBruker. Innrømmer også at enkelte folk mangler totalt sans for humor, når de gir super sure svar på sånt og det er trist. 

Jeg må innrømme at jeg synes det er litt ufrivillig komikk ved sure folk. Særlig når de er sure fordi andre har det gøy 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innrømmer at jeg nesten aldri tar telefonen når den ringer, selv om jeg får det med meg

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener Ye (Artisten tidligere kjent som Kanye West) er sabla undervurdert nå om dagen og vil i fremtiden bli anerkjent som en av vår tids største personligheter.. 

 

-Mann snart 50 år.. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (3 timer siden):

Jeg mener Ye (Artisten tidligere kjent som Kanye West) er sabla undervurdert nå om dagen og vil i fremtiden bli anerkjent som en av vår tids største personlighetsforstyrrelser..

 

-Mann snart 50 år.. 

Enig :P 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (På 27.3.2024 den 1.05):

Jeg mener Ye (Artisten tidligere kjent som Kanye West) er sabla undervurdert nå om dagen og vil i fremtiden bli anerkjent som en av vår tids største personligheter.. 

 

-Mann snart 50 år.. 

Personligheten hans er i overkant stor men noe av musikken er fantastisk😌

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 3/27/2024 at 1:05 AM, KnekkeBørre said:

Jeg mener Ye (Artisten tidligere kjent som Kanye West) er sabla undervurdert nå om dagen og vil i fremtiden bli anerkjent som en av vår tids største personligheter.. 

 

-Mann snart 50 år.. 

Jeg liker Kanye som artist. Men de seneste bildene får meg til å lure på. Hva skjedde med denne mannen. Nå ser han ut som en gjennomsnittlig tysker. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg aldri har hørt noe av han, så kan dere legge inn ei låt eller to av de beste? 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg innrømmer at jeg aldri har hørt noe av han, så kan dere legge inn ei låt eller to av de beste? 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

 

Hans oppførsel de siste årene har gjort at jeg har mistet all sans for han..

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...