Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Cid skrev (7 minutter siden):

Hans oppførsel de siste årene har gjort at jeg har mistet all sans for han..

Enig i at det er mye ille. 😢Men jeg prøver også å tenke at det er sykdommen mye av det. Bipolaritet er jo nokså alvorlig, i mani med psykosetegn kan man gjøre ting som ikke er en selv og sånn🥺

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (6 minutter siden):

Enig i at det er mye ille. 😢Men jeg prøver også å tenke at det er sykdommen mye av det. Bipolaritet er jo nokså alvorlig, i mani med psykosetegn kan man gjøre ting som ikke er en selv og sånn🥺

Han burde søke behandling da, synes i hvert fall jeg.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Han burde søke behandling da, synes i hvert fall jeg.

Mm, ser det, men det er ikke alltid lett å se egen sykdom selv. Mulig han også får hjelp men at det skjærer seg likevel🥺

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Hans oppførsel de siste årene har gjort at jeg har mistet all sans for han..

Jeg mener at man må skille klart mellom kunsten og mannen, går an å like musikken selv om han er rar

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (3 minutter siden):

Jeg mener at man må skille klart mellom kunsten og mannen, går an å like musikken selv om han er rar

Da støtter man han, jeg vil ikke støtte han slik han har oppført seg og behandlet blant andre ekskona hans og sagt støtende ting om folkegrupper. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (13 minutter siden):

Jeg mener at man må skille klart mellom kunsten og mannen, går an å like musikken selv om han er rar

Enig😌 Og forståelse for at noe skyldes sykdom.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (10 minutter siden):

Da støtter man han, jeg vil ikke støtte han slik han har oppført seg og behandlet blant andre ekskona hans og sagt støtende ting om folkegrupper. 

Det er ikke bra. Men tenker du ikke at ved sykdom så fortjener man litt sympati også? Vi blir jo ikke sure på demente som sier rare ting for eksempel. Bipolaritet er jo en av de mest alvorlige lidelsene og jeg har skjønt det som at det er i slike perioder en del av det som ikke er bra har skjedd. 

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Det er ikke bra. Men tenker du ikke at ved sykdom så fortjener man litt sympati også? Vi blir jo ikke sure på demente som sier rare ting for eksempel. Bipolaritet er jo en av de mest alvorlige lidelsene og jeg har skjønt det som at det er i slike perioder en del av det som ikke er bra har skjedd. 

Jo men jeg tror ikke på at lidelsen skyldes absolutt alt gale han har sagt og gjort, og når han har sett hvordan det påvirker Kim og helt sikkert barna demmes så synes jeg at det burde vært en stor oppvekker for han. Det er ikke bare han det går utover liksom, men det er min mening :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Jo men jeg tror ikke på at lidelsen skyldes absolutt alt gale han har sagt og gjort, og når han har sett hvordan det påvirker Kim og helt sikkert barna demmes så synes jeg at det burde vært en stor oppvekker for han. Det er ikke bare han det går utover liksom, men det er min mening :)

Det er i orden🙂

Jobben min består jo mye av det å ha raushet med folk som gjør ting som ikke er bra og dumt.. så det påvirker nok også synet mitt😌

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Det er i orden🙂

Jobben min består jo mye av det å ha raushet med folk som gjør ting som ikke er bra og dumt.. så det påvirker nok også synet mitt😌

Håper han skjerper seg og godtar hjelp til slutt da :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Håper han skjerper seg og godtar hjelp til slutt da :)

Enige om uenighet👍 natta!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Enige om uenighet👍 natta!

Greit å være uenige av og til 😊

Natta :)

Endret av Cid
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Da støtter man han, jeg vil ikke støtte han slik han har oppført seg og behandlet blant andre ekskona hans og sagt støtende ting om folkegrupper. 

Nja, hvis man skal kansellere alle som har gjort rare ting,  blir det ikke mye igjen å høre på

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurven skrev (2 minutter siden):

Nja, hvis man skal kansellere alle som har gjort rare ting,  blir det ikke mye igjen å høre på

Jeg liker best pop, men setter aldri på musikk selv lenger da. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for alt som har skjedd og kan ha skjedd av ting som ikke skulle skje; jeg liker veldig mye av Mikkel Jakksens musikk og videoene i nyere tid er storartede. Selv om jeg ikke kan det, så får mine føtter lyst til å "gå som på månen" når jeg hører rytmene. :nigo: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant diskusjon dere hadde i natt 😍 Om kunsten vs. kunstneren, og om kansellering. Jeg er litt enig med alle. Jeg skiller også mellom kunstneren og kunsten. Ikke ti ville hester får meg fra å lese Hamsun, på tross av det han stod for. Men det finnes forfattere hvor den bedritne personligheten pipler inn i verket. Og da kansellerer jeg. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Til tross for alt som har skjedd og kan ha skjedd av ting som ikke skulle skje; jeg liker veldig mye av Mikkel Jakksens musikk og videoene i nyere tid er storartede. Selv om jeg ikke kan det, så får mine føtter lyst til å "gå som på månen" når jeg hører rytmene. :nigo: 

Jeg er usikker på om det er sant det de sier. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Det kan være helt sant og verre enn det også, men det kan også være usant. Kanskje han bare hadde en skrudd måte å være på, siden hele hans barndom og voksent liv var ødelagt fra starten av. Kanskje han ikke kunne være en vanlig voksen og bare kunne være barn som lekte at han var voksen. Jeg vet ikke og er veldig i tvil. :sukk: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg også. Det kan være helt sant og verre enn det også, men det kan også være usant. Kanskje han bare hadde en skrudd måte å være på, siden hele hans barndom og voksent liv var ødelagt fra starten av. Kanskje han ikke kunne være en vanlig voksen og bare kunne være barn som lekte at han var voksen. Jeg vet ikke og er veldig i tvil. :sukk: 

Men jeg tenker også at han ble frikjent for samme påstander når ryktene først oppsto så jeg velger å la tvilen komme han til gode der så samt det ikke kommer ordentlige bevis fram en dag.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...og det finnes folk som sier hva som helst for å tjene på det. Å få penger for å si det rette, eller å tie, finnes det mange eksempler på i tiden. Han må ha hatt det veldig vondt, full av alle typer medisiner som han var. :( 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...