Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Mhm...og det finnes folk som sier hva som helst for å tjene på det. Å få penger for å si det rette, eller å tie, finnes det mange eksempler på i tiden. Han må ha hatt det veldig vondt, full av alle typer medisiner som han var. :( 

Og nå er han ikke her lenger til å kunne forsvare seg 😕 jeg synes at når man ble frikjent for noe sånt så burde det være nok, men man blir aldri frikjent av media…

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skulle ha vært mulig å arrestere media for plaging og forfølgelse, for usannheter og ....å forårsake en annens død. (Diana og Dodi) De trenger i liten grad å stå til ansvar i dag og føler for å gjøre som de vil og presse grensene i jakten på siste nytt om kjendiser. Hadde det vært straff for overtredelser, så hadde de kanskje tenkt seg om når de skulle på jobb.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Det skulle ha vært mulig å arrestere media for plaging og forfølgelse, for usannheter og ....å forårsake en annens død. (Diana og Dodi) De trenger i liten grad å stå til ansvar i dag og føler for å gjøre som de vil og presse grensene i jakten på siste nytt om kjendiser. Hadde det vært straff for overtredelser, så hadde de kanskje tenkt seg om når de skulle på jobb.

Det med Diana var ordentlig tragisk og hjerteskjærende :( jeg skjønner godt hvorfor William og Harry begge hater media, hadde media vært ansvarlig for at min mamma døde så hadde jeg hatet dem med!

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde nok jeg også gjort. De har en umulig oppgave som de ikke kan rømme fra. De må leve hele sitt liv i offentlighetens lys og alle følger dem med blikk og kamera, uansett hva de gjør. De prøver nok å gjøre sitt beste, av og til blir det feil, men de fortsetter å leve og ha litt privatliv...folk står og glor og vil ha private opplysninger også og uansett hvor mye folk irriterer dem, så må de smile, vinke og bli tatt bilder av. Jeg hadde ikke klart den jobben. Jeg hadde meldt meg helt ut så fort jeg hadde kunnet det. Skiftet navn, sagt fra meg tittel og bosatt meg på en øde øy eller blitt loffer i paris. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ja, det hadde nok jeg også gjort. De har en umulig oppgave som de ikke kan rømme fra. De må leve hele sitt liv i offentlighetens lys og alle følger dem med blikk og kamera, uansett hva de gjør. De prøver nok å gjøre sitt beste, av og til blir det feil, men de fortsetter å leve og ha litt privatliv...folk står og glor og vil ha private opplysninger også og uansett hvor mye folk irriterer dem, så må de smile, vinke og bli tatt bilder av. Jeg hadde ikke klart den jobben. Jeg hadde meldt meg helt ut så fort jeg hadde kunnet det. Skiftet navn, sagt fra meg tittel og bosatt meg på en øde øy eller blitt loffer i paris. 

Jeg er glad jeg ikke er kjent egentlig. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo kjempekjent for hele norge, Cid! :fnise: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Du er jo kjempekjent for hele norge, Cid! :fnise: 

Digitalt og anonymt ja :hehe:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (16 minutter siden):

Digitalt og anonymt ja :hehe:

Jeg vet hvor du bor og hva du heter....så da er det nok et par stykker til i verden som kanskje gjør det. ;) 
*sier det aldri til noen - æresord :nikke: * 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg vet hvor du bor og hva du heter....så da er det nok et par stykker til i verden som kanskje gjør det. ;) 
*sier det aldri til noen - æresord :nikke: * 

🚪🔑

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

🚪🔑 Til Hoppe!

Tusen takk. :D Jeg setter veldig pris på at du betror meg en egen nøkkel til din private dør i hjemmet. 🌹
"Til odel og eie i hele evigheten" står det på en liten lapp som lå med i esken. Wow...så snilt Cid. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Jeg bor ikke der lenger forresten, flytta for 3 år siden 

    Jeg vet da det, Cid. Jeg er ikke sjef for KG`s overvåkning for ingenting. :briller2:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (2 timer siden):

Det med Diana var ordentlig tragisk og hjerteskjærende :( jeg skjønner godt hvorfor William og Harry begge hater media, hadde media vært ansvarlig for at min mamma døde så hadde jeg hatet dem med!

Hater media men blir gjerne med i Netflixdoku for å få masse penger. 😆🙄

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

Hater media men blir gjerne med i Netflixdoku for å få masse penger. 😆🙄

Liker de media der da

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (14 minutter siden):

Liker de media der da

De ønsker tydeligvis å vise seg frem mye når de bestemmer alle premissene og får mye penger.. jamfør Oprah-intervjuet. Ikke gidder de jobbe heller men vil ha masse goder. Da gidder ikke jeg føle med de. Men kun Meghan og Harry. Liker de andre😌

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

De ønsker tydeligvis å vise seg frem mye når de bestemmer alle premissene og får mye penger.. jamfør Oprah-intervjuet. Ikke gidder de jobbe heller men vil ha masse goder. Da gidder ikke jeg føle med de. Men kun Meghan og Harry. Liker de andre😌

Er vel bestemt britisk presse de misliker? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at filmmusikk kan få meg til å få lyst til å se filmene.

Sånn som Inception og Interstellar. Men har ikke sett de enda

Endret av Titania
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (7 minutter siden):

Jeg innrømmer at filmmusikk kan få meg til å få lyst til å se filmene.

Sånn som Inception og Interstella. Men har ikke sett de enda

Interstellar MÅ du se! En av de beste filmene jeg noen gang har sett, den er helt fantastisk. Måtte kjøpe den på dvd også (jepp, jeg er gammeldags og kjøper fortsatt sånt selv om jeg har strømmetjenester også 😂) Inception er også veldig bra. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (11 minutter siden):

Interstellar MÅ du se! En av de beste filmene jeg noen gang har sett, den er helt fantastisk. Måtte kjøpe den på dvd også (jepp, jeg er gammeldags og kjøper fortsatt sånt selv om jeg har strømmetjenester også 😂) Inception er også veldig bra. 

Har en plan om å få sett begge, bare ikke kommet så langt 😁 Håper å få sett en av de i påsken, må bare klare å holde fokus litt mer enn 10 min av gangen 🙈😂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...