Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Titania skrev (1 time siden):

Jeg innrømmer at filmmusikk kan få meg til å få lyst til å se filmene.

Sånn som Inception og Interstellar. Men har ikke sett de enda

Inception er en forvirrende film :P 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser en serie om en viss herremann med kunstnernavnet Rocco...og det virker ikke som om det var det helt store varierte innholdet i hans og omgivelsenes liv. Håper at noen likte han for noe annet enn "det". 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (22 timer siden):

Har en plan om å få sett begge, bare ikke kommet så langt 😁 Håper å få sett en av de i påsken, må bare klare å holde fokus litt mer enn 10 min av gangen 🙈😂

Kjenner til det med fokus, eller mangel på sådan. Sliter selv med både fokus, tankekaos og konsentrasjonsvansker, alltid gjort det. Har aldri latt meg utrede for det, men har en sykdom der så mange som 80% har ADHD, så sannsynligheten er jo der. Nesten alt av symptomer på det som het ADD før stemmer. Og det får meg til å forstå hvorfor jeg slet sånn med å følge med og konsentrere meg på skolen. Jeg slet virkelig, men ble sett på som lat og udugelig. Jeg kunne jo egentlig mye, men klarte ikke å formidle det eller huske det når jeg måtte huske det. Var fullstendig kaos i hodet mitt. Har gått bedre i arbeidslivet da.

Men akkurat Interstellar er en av få filmer jeg har klart å henge med hele veien på. Håper du får sett den og klarer å holde fokus ♥️ For den er virkelig fantastisk. 

Endret av jukkapalme
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Kjenner til det med fokus, eller mangel på sådan. Sliter selv med både fokus, tankekaos og konsentrasjonsvansker, alltid gjort det. Har aldri latt meg utrede for det, men har en sykdom der så mange som 80% har ADHD, så sannsynligheten er jo der. Nesten alt av symptomer på det som het ADD før stemmer. Og det får meg til å forstå hvorfor jeg slet sånn med å følge med å konsentrere meg på skolen. Jeg slet virkelig, men ble sett på som lat og udugelig. Jeg kunne jo egentlig mye, men klarte ikke å formidle det eller huske det når jeg måtte huske det. Var fullstendig kaos i hodet mitt.

Men akkurat Interstellar er en av få filmer jeg har klart å henge meg hele veien på. Håper du får sett den og klarer å holde fokus ♥️ For den er virkelig fantastisk. 

Oi, ja da er det jo en vesentlig mulighet for at du kan ha det 😅

For meg har mye av symptomene blitt mer og mer synlige mellom 20- og 30-årene, men jeg har trodd jeg bare er sånn 😅

Skal absolutt gi den en sjanse, tenkte kanskje idag eller i morgen 😁 Er jeg heldig slår hyperfokus inn, som det gjorde både på Oppenheimer og Dune 😅 Der andre syns det var litt tungt eller ikke like interessant, var øynene mine limt til skjermen mye av tiden 😁

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 time siden):

Oi, ja da er det jo en vesentlig mulighet for at du kan ha det 😅

For meg har mye av symptomene blitt mer og mer synlige mellom 20- og 30-årene, men jeg har trodd jeg bare er sånn 😅

Skal absolutt gi den en sjanse, tenkte kanskje idag eller i morgen 😁 Er jeg heldig slår hyperfokus inn, som det gjorde både på Oppenheimer og Dune 😅 Der andre syns det var litt tungt eller ikke like interessant, var øynene mine limt til skjermen mye av tiden 😁

Hehe, ja 😂 jeg har også trodd jeg bare er sånn, men brikkene falt mer på plass da jeg leste at det er vanlige symptomer på sykdommen min.

Ja, gjør det! Tror du kommer til å digge den! Jeg har hverken sett Oppenheimer eller Dune, men vil se begge. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (12 timer siden):

Hehe, ja 😂 jeg har også trodd jeg bare er sånn, men brikkene falt mer på plass da jeg leste at det er vanlige symptomer på sykdommen min.

Ja, gjør det! Tror du kommer til å digge den! Jeg har hverken sett Oppenheimer eller Dune, men vil se begge. 

Litt trøbbel med fokus, men både grining underveis og absolutt bra film 😁 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid (som barn) likt å plukke slipte glassbiter (skatter) på stranda. Som voksen har jeg ønsket meg tilgang til strender på stor øy utenom sesongen, når ingen andre er der, men jeg har ikke båt, kjenner ingen som har det og taxi-båt koster for mye...så da blir det vel aldri noe av da... :sukk: Sukk og akk. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for nå er det endelig skikkelig vår 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (29 minutter siden):

Jeg er så glad for nå er det endelig skikkelig vår 🥰

Jeg er glad for at du er glad, men snart går jeg inn i sorgens tid...for da er det ikke lengre mulig å tenke
at det fremdeles er kun vår, for sommeren står for døren og straks er det et forferdelig varmende faktum
som jeg ikke kan rømme fra.

:( De tykke, gode hettejakkene mine må pakkes bort. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 timer siden):

Jeg har alltid (som barn) likt å plukke slipte glassbiter (skatter) på stranda. Som voksen har jeg ønsket meg tilgang til strender på stor øy utenom sesongen, når ingen andre er der, men jeg har ikke båt, kjenner ingen som har det og taxi-båt koster for mye...så da blir det vel aldri noe av da... :sukk: Sukk og akk. 

 

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Jeg er glad for at du er glad, men snart går jeg inn i sorgens tid...for da er det ikke lengre mulig å tenke
at det fremdeles er kun vår, for sommeren står for døren og straks er det et forferdelig varmende faktum
som jeg ikke kan rømme fra.

:( De tykke, gode hettejakkene mine må pakkes bort. 

:klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden):

Jeg er så glad for nå er det endelig skikkelig vår 🥰

:strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Jeg er glad for at du er glad, men snart går jeg inn i sorgens tid...for da er det ikke lengre mulig å tenke
at det fremdeles er kun vår, for sommeren står for døren og straks er det et forferdelig varmende faktum
som jeg ikke kan rømme fra.

:( De tykke, gode hettejakkene mine må pakkes bort. 

Må kjøpe en bra vifte da. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Må kjøpe en bra vifte da. 

Ja...eller jo, med tiden skal jeg kjøpe ny, men først skal jeg ta fra hverandre, støvsuge og tørke av de jeg har,
så holder de kanskje en sommer til. Jeg har tatt den i stua i bruk for et par timer siden. Nyyydelig! :mynona:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Ja...eller jo, med tiden skal jeg kjøpe ny, men først skal jeg ta fra hverandre, støvsuge og tørke av de jeg har,
så holder de kanskje en sommer til. Jeg har tatt den i stua i bruk for et par timer siden. Nyyydelig! :mynona:

Eller du kan gjøre det motsatte og sette på ovnen i juli :knegg:

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg dødd og ikke kommet til meg selv igjen... :sukk: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Da hadde jeg dødd og ikke kommet til meg selv igjen... :sukk: 

Begynte dyrene å glefse nå?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja. :(  De blir fra seg av sorg ved tanken på at den snilleste hoppen blant dem alle skulle bli borte for godt
...eller vondt som det jo blir da. :grine:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden):

Ja. :(  De blir fra seg av sorg ved tanken på at den snilleste hoppen blant dem alle skulle bli borte for godt
...eller vondt som det jo blir da. :grine:

Mente det med ovnen. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/29/2024 at 2:41 PM, Cid said:

Inception er en forvirrende film :P 

Helt enig cid. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (2 minutter siden):

Helt enig cid. 

Men godt jobbet fra Leonardo da.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...