Pocahontas10000 Skrevet 29. februar 2020 #621 Del Skrevet 29. februar 2020 Forklarer mye dette her, og jeg forstår han. Respekt, https://www.kleivenblogg.no/2020/02/28/du-horte-det/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 29. februar 2020 Forfatter #622 Del Skrevet 29. februar 2020 7 timer siden, Pocahontas10000 skrev: Forklarer mye dette her, og jeg forstår han. Respekt, https://www.kleivenblogg.no/2020/02/28/du-horte-det/ Enig i det 👍🏻. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 14. mars 2020 #623 Del Skrevet 14. mars 2020 Han virker litt skeptisk til krisen her, men jeg liker innslaget https://anchor.fm/tjuvstartmedkleiven/episodes/Tjuvstart-med-lege-og-daglig-leder-i-Hjemmelegene-Nicolai-Skarsgrd-ebg3pr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 16. mars 2020 Forfatter #624 Del Skrevet 16. mars 2020 På 14.3.2020 den 19.11, Pocahontas10000 skrev: Han virker litt skeptisk til krisen her, men jeg liker innslaget https://anchor.fm/tjuvstartmedkleiven/episodes/Tjuvstart-med-lege-og-daglig-leder-i-Hjemmelegene-Nicolai-Skarsgrd-ebg3pr Ja, den episoden var informativ og god. Kleiven stilte gode spørsmål som sikkert mange lurer på og legen svarte på en lett forståelig måte. Jeg refererte til den episoden til de jeg snakket med på jobben min. På en meters avstand såklart 👍🏻😁. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 16. mars 2020 #625 Del Skrevet 16. mars 2020 1 time siden, Jordbærogfløte skrev: Ja, den episoden var informativ og god. Kleiven stilte gode spørsmål som sikkert mange lurer på og legen svarte på en lett forståelig måte. Jeg refererte til den episoden til de jeg snakket med på jobben min. På en meters avstand såklart 👍🏻😁. Genialt. En meter, haha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 16. mars 2020 Forfatter #626 Del Skrevet 16. mars 2020 24 minutter siden, Pocahontas10000 skrev: Genialt. En meter, haha! 😂👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 13. april 2020 #627 Del Skrevet 13. april 2020 Utrolig fint innslag med kjæresten hans, https://open.spotify.com/episode/4Gql3TlT9VEWNWIx2FVTSJ?si=tXzROOumTmOmDSL10ei8mw&fbclid=IwAR3TnU29L6X_BkSmNS5nsIt9tNIgg2IeATPDOy-8lz1pZbfBolc7vpjlpsM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 13. april 2020 Forfatter #628 Del Skrevet 13. april 2020 36 minutter siden, Pocahontas10000 skrev: Utrolig fint innslag med kjæresten hans, https://open.spotify.com/episode/4Gql3TlT9VEWNWIx2FVTSJ?si=tXzROOumTmOmDSL10ei8mw&fbclid=IwAR3TnU29L6X_BkSmNS5nsIt9tNIgg2IeATPDOy-8lz1pZbfBolc7vpjlpsM Enig! Eneste jeg reagerte på var at kjæresten sa at han spiser mer på Albert (Kleivens foretrukne spisested 100 meter unna leiligheten) enn hjemme 😂. Men det skal sies at stedet er location når han spiller inn podden sin. Og de er det blitt mange av de siste månedene. Varierte gjester og mange fine temaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyager Skrevet 15. april 2020 #629 Del Skrevet 15. april 2020 På 13.4.2020 den 20.47, Jordbærogfløte skrev: Enig! Eneste jeg reagerte på var at kjæresten sa at han spiser mer på Albert (Kleivens foretrukne spisested 100 meter unna leiligheten) enn hjemme 😂. Men det skal sies at stedet er location når han spiller inn podden sin. Og de er det blitt mange av de siste månedene. Varierte gjester og mange fine temaer. Det jeg synes er rart er at han nekter å merke noe som helst som reklame... som om vi tror han betaler for maten på Albert. Eller Gant klærne. Eller andre ting. Merkelig at en svindeljeger svindler staten så åpenlyst... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 16. april 2020 Forfatter #630 Del Skrevet 16. april 2020 11 timer siden, Voyager skrev: Det jeg synes er rart er at han nekter å merke noe som helst som reklame... som om vi tror han betaler for maten på Albert. Eller Gant klærne. Eller andre ting. Merkelig at en svindeljeger svindler staten så åpenlyst... Det er et veldig godt poeng! 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 16. april 2020 Forfatter #631 Del Skrevet 16. april 2020 For ikke å glemme luksushotellet The Thief der han velvillig har posert både i Gantklær og bar overkropp.. Særpreget til hotellrommene kommer godt frem på bildene. Han oppfordrer på flere av bildene til å drikke vann.. Dette var riktignok høsten 2018, men tendensen er tydelig 🤔. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basi Skrevet 17. april 2020 #632 Del Skrevet 17. april 2020 Ingen som til vanlig er aktive i denne tråden som har fått med seg siste episode av Lene Orvik sin Podcast? Ref det som blir diskutert i tråden om henne her ... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 17. april 2020 Forfatter #633 Del Skrevet 17. april 2020 1 time siden, Basi skrev: Ingen som til vanlig er aktive i denne tråden som har fått med seg siste episode av Lene Orvik sin Podcast? Ref det som blir diskutert i tråden om henne her ... Jo, det er SÅ tydelig.. 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyager Skrevet 17. april 2020 #634 Del Skrevet 17. april 2020 5 timer siden, Basi skrev: Ingen som til vanlig er aktive i denne tråden som har fått med seg siste episode av Lene Orvik sin Podcast? Ref det som blir diskutert i tråden om henne her ... Huff, det var tøft å høre på. Har også kjent slike menn; som selv synes at de er så fantastiske, feilfrie, lojale etc, og ikke klarer å innse at de er obsessive og manipulerende. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spaniasol Skrevet 17. april 2020 #635 Del Skrevet 17. april 2020 Ja, der fikk man bekreftet det inntrykket jeg har hatt av ham en del år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 18. april 2020 #636 Del Skrevet 18. april 2020 Han fremstår ikke akkurat som noe kjernekar, alltid hatt litt dårlig magefølelse. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 18. april 2020 Forfatter #637 Del Skrevet 18. april 2020 Her er et knallgodt eksempel på «skjult» reklame; https://www.kleivenblogg.no/2018/09/21/slik-markerer-jeg-41-arsdagen-min-dag/ Han må vite utmerket hva han gjør.. Luksushotellet The Thief og genser fra Gant 🙈. Uten noe som helst merking! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 18. april 2020 Forfatter #638 Del Skrevet 18. april 2020 Kjæresten til Kleiven nevner på sin insta at hun føler seg trygg og elsket sammen med ham.. Han kommenterer at de har samme verdier og gleder, samt familie. En motreaksjon på Lenes podd? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 18. april 2020 #639 Del Skrevet 18. april 2020 3 minutter siden, Jordbærogfløte skrev: Kjæresten til Kleiven nevner på sin insta at hun føler seg trygg og elsket sammen med ham.. Han kommenterer at de har samme verdier og gleder, samt familie. En motreaksjon på Lenes podd? Ikke rart hun føler seg trygg og elsker hvis han “passer like intenst” på hun som Lene 😂🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 18. april 2020 Forfatter #640 Del Skrevet 18. april 2020 20 minutter siden, Nobile skrev: Ikke rart hun føler seg trygg og elsker hvis han “passer like intenst” på hun som Lene 😂🙈 👍🏻😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå