Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg


Men vi har jo ikke hørt hans versjon av relasjonen de i mellom.. Forhåpentligvis får vi aldri det heller 🤔.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:


Men vi har jo ikke hørt hans versjon av relasjonen de i mellom.. Forhåpentligvis får vi aldri det heller 🤔.

Nei, men han har nok uansett fått en ganske stor ripe i lakken. Kun hos de som leser sladder/blogger og jodel etc, potensielle samarbeidspartnere og kunder kunne ikke brydd seg mere. 
Men synes synd på pocahontas1000, sikkert vanskelig å stå i denne stormen med ham. Så skjønner godt at man prøver på et sånt «alt er perfekt» instagraminnlegg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Voyager skrev:

Nei, men han har nok uansett fått en ganske stor ripe i lakken. Kun hos de som leser sladder/blogger og jodel etc, potensielle samarbeidspartnere og kunder kunne ikke brydd seg mere. 
Men synes synd på pocahontas1000, sikkert vanskelig å stå i denne stormen med ham. Så skjønner godt at man prøver på et sånt «alt er perfekt» instagraminnlegg

Absolutt. Jeg har også tenkt mitt en god stund..
Hehe, du sier noe der 👏🏻.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Voyager skrev:

Nei, men han har nok uansett fått en ganske stor ripe i lakken. Kun hos de som leser sladder/blogger og jodel etc, potensielle samarbeidspartnere og kunder kunne ikke brydd seg mere. 
Men synes synd på pocahontas1000, sikkert vanskelig å stå i denne stormen med ham. Så skjønner godt at man prøver på et sånt «alt er perfekt» instagraminnlegg

Er pocohontas1000 QueenB ? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nobile skrev:

Er pocohontas1000 QueenB ? 

Det har jeg alltid sett på som en selvfølge. Hun dukket opp rett rundt de blir sammen, blåser ofte liv i tråden igjen med nytt blogginnlegg eller podcast. Alltid veldig positiv, spesielt om kjæresten/seg selv... 

Bare gå et år tilbake i tråden så ser du det lett:)

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Voyager skrev:

Det har jeg alltid sett på som en selvfølge. Hun dukket opp rett rundt de blir sammen, blåser ofte liv i tråden igjen med nytt blogginnlegg eller podcast. Alltid veldig positiv, spesielt om kjæresten/seg selv... 

Bare gå et år tilbake i tråden så ser du det lett:)

Tviler ikke 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Voyager skrev:

Det har jeg alltid sett på som en selvfølge. Hun dukket opp rett rundt de blir sammen, blåser ofte liv i tråden igjen med nytt blogginnlegg eller podcast. Alltid veldig positiv, spesielt om kjæresten/seg selv... 

Bare gå et år tilbake i tråden så ser du det lett:)

Har alltid tenkt at både Pochahontas og jordbærogfløte er bloggeren selv 😉 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Della skrev:

Har alltid tenkt at både Pochahontas og jordbærogfløte er bloggeren selv 😉 

 

Jeg kan avkrefte at jeg er det i hvert fall 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Jeg kan avkrefte at jeg er det i hvert fall 😅

Har aldri tenkt det om deg, da du har gjerne hatt litt humor rundt kritikk og vært enig i visse ting:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Voyager skrev:

Har aldri tenkt det om deg, da du har gjerne hatt litt humor rundt kritikk og vært enig i visse ting:)

Takk 😅😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette frieriet er en reaksjon etter podcasten til Lene Orvik, spør du meg. Nå må han bare få vist verden på en effektiv måte at han er «lovable». Det tok noen dager å kjøpe ring og fri, og vips så fikk han oppmerksomheten over på noe annet. I Don’t buy it.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.4.2020 den 14.24, Voyager skrev:

Det har jeg alltid sett på som en selvfølge. Hun dukket opp rett rundt de blir sammen, blåser ofte liv i tråden igjen med nytt blogginnlegg eller podcast. Alltid veldig positiv, spesielt om kjæresten/seg selv... 

Bare gå et år tilbake i tråden så ser du det lett:)

Trykker man på brukeren ser man at alt utenom det som er kommentert i denne tråden og den om LO, bare er lett «fyll». Kleint 🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, MissMaya skrev:

Dette frieriet er en reaksjon etter podcasten til Lene Orvik, spør du meg. Nå må han bare få vist verden på en effektiv måte at han er «lovable». Det tok noen dager å kjøpe ring og fri, og vips så fikk han oppmerksomheten over på noe annet. I Don’t buy it.

Det samme slo meg..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, MissMaya skrev:

Dette frieriet er en reaksjon etter podcasten til Lene Orvik, spør du meg. Nå må han bare få vist verden på en effektiv måte at han er «lovable». Det tok noen dager å kjøpe ring og fri, og vips så fikk han oppmerksomheten over på noe annet. I Don’t buy it.

Eller at han er redd hun skal reise når hun hører podden/leser jodel

Endret av Hvem er dette?
Tilføyelse
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Nå er det nesten to måneder siden han skrev på bloggen sin.
 

Skriv gjerne, Kleiven 🤩. Vi er interesserte i dine synspunkter 👍🏻.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til de nyforlovede! ❤️
Jeg håper det var et frieri fra hjertet, og ikke et som ble styrt av følelser for en tidligere date.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...