Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På 14.3.2020 den 19.11, Pocahontas10000 skrev:

Ja, den episoden var informativ og god. Kleiven stilte gode spørsmål som sikkert mange lurer på og legen svarte på en lett forståelig måte. Jeg refererte til den episoden til de jeg snakket med på jobben min. På en meters avstand såklart 👍🏻😁.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, den episoden var informativ og god. Kleiven stilte gode spørsmål som sikkert mange lurer på og legen svarte på en lett forståelig måte. Jeg refererte til den episoden til de jeg snakket med på jobben min. På en meters avstand såklart 👍🏻😁.

Genialt. En meter, haha!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Pocahontas10000 skrev:

Genialt. En meter, haha!

😂👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

36 minutter siden, Pocahontas10000 skrev:

Enig! Eneste jeg reagerte på var at kjæresten sa at han spiser mer på Albert (Kleivens foretrukne spisested 100 meter unna leiligheten) enn hjemme 😂. Men det skal sies at stedet er location når han spiller inn podden sin. Og de er det blitt mange av de siste månedene. Varierte gjester og mange fine temaer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2020 den 20.47, Jordbærogfløte skrev:

Enig! Eneste jeg reagerte på var at kjæresten sa at han spiser mer på Albert (Kleivens foretrukne spisested 100 meter unna leiligheten) enn hjemme 😂. Men det skal sies at stedet er location når han spiller inn podden sin. Og de er det blitt mange av de siste månedene. Varierte gjester og mange fine temaer. 

Det jeg synes er rart er at han nekter å merke noe som helst som reklame...

som om vi tror han betaler for maten på Albert. Eller Gant klærne. Eller andre ting. Merkelig at en svindeljeger svindler staten så åpenlyst...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Voyager skrev:

Det jeg synes er rart er at han nekter å merke noe som helst som reklame...

som om vi tror han betaler for maten på Albert. Eller Gant klærne. Eller andre ting. Merkelig at en svindeljeger svindler staten så åpenlyst...

Det er et veldig godt poeng! 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å glemme luksushotellet The Thief der han velvillig har posert både i Gantklær og bar overkropp.. Særpreget til hotellrommene kommer godt frem på bildene. Han oppfordrer på flere av bildene til å drikke vann.. Dette var riktignok høsten 2018, men tendensen er tydelig 🤔.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som til vanlig er aktive i denne tråden som har fått med seg siste episode av Lene Orvik sin Podcast? Ref det som blir diskutert i tråden om henne her ...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Basi skrev:

Ingen som til vanlig er aktive i denne tråden som har fått med seg siste episode av Lene Orvik sin Podcast? Ref det som blir diskutert i tråden om henne her ...

Jo, det er SÅ tydelig.. 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Basi skrev:

Ingen som til vanlig er aktive i denne tråden som har fått med seg siste episode av Lene Orvik sin Podcast? Ref det som blir diskutert i tråden om henne her ...

Huff, det var tøft å høre på. Har også kjent slike menn; som selv synes at de er så fantastiske, feilfrie, lojale etc, og ikke klarer å innse at de er obsessive og manipulerende. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten til Kleiven nevner på sin insta at hun føler seg trygg og elsket sammen med ham.. Han kommenterer at de har samme verdier og gleder, samt familie. En motreaksjon på Lenes podd?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Kjæresten til Kleiven nevner på sin insta at hun føler seg trygg og elsket sammen med ham.. Han kommenterer at de har samme verdier og gleder, samt familie. En motreaksjon på Lenes podd?

Ikke rart hun føler seg trygg og elsker hvis han “passer like intenst” på hun som Lene 😂🙈

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Nobile skrev:

Ikke rart hun føler seg trygg og elsker hvis han “passer like intenst” på hun som Lene 😂🙈

👍🏻😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...