Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kred til Kjell-Ola som tar opp dette viktige emnet;

https://www.kleivenblogg.no/2019/11/27/jeg-har-flyktet-fra-julen-hele-mitt-voksne-liv/

Jeg kjenner meg godt igjen i det han skriver, og det er noe jeg ikke har snakket med andre om.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.10.2019 den 18.20, Gjest badesangen skrev:

Leser Kapital-mennesker blogg?🙈 Sitter Exit-fyrene i sine stramme dresser og beundrer Kjell Olas selfies og bare overkropp?

Noen av advokatkontorene har blogg, så ja, jeg antar noen i dress leser blogg. (Om de leser hans blogg vet jeg derimot ikke)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heisann, jeg er produsent på den nye podcasten til Kjell Ola, vi tar opp live på Albert Bistro på Aker Brygge, så noe bakgrunnsstøy vil du høre, men den skal ikke være lav. Hvilken episode var det du hørte? Og på hvilken platform?Så får vi sjekket det opp. Håper jeg du likte innholdet og gir oss en sjanse til.

.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, KGPS skrev:

Heisann, jeg er produsent på den nye podcasten til Kjell Ola, vi tar opp live på Albert Bistro på Aker Brygge, så noe bakgrunnsstøy vil du høre, men den skal ikke være lav. Hvilken episode var det du hørte? Og på hvilken platform?Så får vi sjekket det opp. Håper jeg du likte innholdet og gir oss en sjanse til.

.

Hei! Så bra at du svarte 😁. Det var den første episoden med Salvador Baile. Lav lyd og noe ujevn mht høy og lav stemme om hverandre.  nå hørt den andre episoden, og der var lyden langt bedre. Liker forøvrig begge episodene for det virker så ekte (miljøet) at det ikke er tatt opp i et studio. Bakgrunnslydene er kun sjarmerende. Abonnerer på iTunes allerede 🤗.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Hei! Så bra at du svarte 😁. Det var den første episoden med Salvador Baile. Lav lyd og noe ujevn mht høy og lav stemme om hverandre.  nå hørt den andre episoden, og der var lyden langt bedre. Liker forøvrig begge episodene for det virker så ekte (miljøet) at det ikke er tatt opp i et studio. Bakgrunnslydene er kun sjarmerende. Abonnerer på iTunes allerede 🤗.

Supert takk for tilbakemelding, skal se på den og så blir vi forhåpentlig bedre for hver gang, hyggelig at du liker innholdet.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, KGPS skrev:

Supert takk for tilbakemelding, skal se på den og så blir vi forhåpentlig bedre for hver gang, hyggelig at du liker innholdet.

 

Hva har Kjell Ola og Anne Brith tilfelles? Har sett henne reklamere for blogginnspilling med Kjell Ola. Trodde han holdt seg unna svindlere. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, KGPS skrev:

Supert takk for tilbakemelding, skal se på den og så blir vi forhåpentlig bedre for hver gang, hyggelig at du liker innholdet.

 

Veldig bra 👏🏻 Ja, en autentisk podkast med spennende gjester og temaer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Viking-girl skrev:

Hva har Kjell Ola og Anne Brith tilfelles? Har sett henne reklamere for blogginnspilling med Kjell Ola. Trodde han holdt seg unna svindlere. 

Blogg-innspilling?? Eller mener du Podcast-innspilling?
Uansett, hva er det de 2 skal snakke om da? Kanskje @KGPS vet

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Skrottefar skrev:

Blogg-innspilling?? Eller mener du Podcast-innspilling?
Uansett, hva er det de 2 skal snakke om da? Kanskje @KGPS vet

Ja, mente selvsagt podinnspilling 😅🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen hørt på podcasten hans? Har kun hørt en episode og det var helt umåtelig kjedelig! Ingen interresante spørsmål, og fikk ingenting ut av det, annet enn en person som skryter over hva han har fått til, som er så godt som ingenting. Dette hadde jeg håpet skulle bli mer interessant. Men tror dessverre ikke KOK er spesielt flink til å konversere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
På 18.12.2019 den 22.14, Voyager skrev:

Har noen hørt på podcasten hans? Har kun hørt en episode og det var helt umåtelig kjedelig! Ingen interresante spørsmål, og fikk ingenting ut av det, annet enn en person som skryter over hva han har fått til, som er så godt som ingenting. Dette hadde jeg håpet skulle bli mer interessant. Men tror dessverre ikke KOK er spesielt flink til å konversere.

Jeg liker podcasten veldig godt. De første episodene var litt dårlig i kvalitet, og lyd men føler at han har funnet formen. De sise virkelig elsker jeg. Praten med Charter-Svein, Lilli, og den siste med sjefen i Lacoste var veldig bra. Spennende folk han får med. Skulle bare ønske han kunne gjøre annet enn gjester også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.12.2019 den 9.20, Jordbærogfløte skrev:

Nå er hans nye podkast ute, Tjuvstart med Kleiven. Lytt, nyt og lær 😁.

Den har så mye sjel..klippet med Charter Svein er himmelsk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Pocahontas10000 skrev:

Den har så mye sjel..klippet med Charter Svein er himmelsk

Enig! Den episoden er min favoritt hittil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske Kjell-Ola kunne hatt kjæresten som gjest på podcasten. Hadde vært gøy å høre dem sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Håper på en oppdatering på bloggen snart 🤗.

Ja, her også. Forstår ikke at han ikke kan skrive litt oftere. Virker som han kun har tid til podcast og annet for tiden. Håper virkelig på litt blogg. Liker best når han skriver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...