Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest spaniasol

Endelig fått en dame som ikke har andre interesser enn ham selv, ser det ut til. Det er han nok fornøyd med, etter å ha hatt damer med egne meninger tidligere. Slitsomt, det! 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, spaniasol skrev:

Endelig fått en dame som ikke har andre interesser enn ham selv, ser det ut til. Det er han nok fornøyd med, etter å ha hatt damer med egne meninger tidligere. Slitsomt, det! 😑

Hvordan kan du si at hun ikke har egne meninger? kjenner du henne? Hun virker på meg veldig oppegående av det jeg har sett dem poste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol
48 minutter siden, Pocahontas10000 skrev:

Hvordan kan du si at hun ikke har egne meninger? kjenner du henne? Hun virker på meg veldig oppegående av det jeg har sett dem poste.

Poste? Bilder, eller hva? Jeg syntes bare det vare på sin plass med en liten motvekt til all fansen her. Jeg kjenner ikke henne. Ham har jeg ørlitt kjennskap til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver i sitt siste innlegg at det er nok av navlebeskuende podkaster. Jeg kunne ikke vært mer enig. Han har en flott podkast der han intervjuer både kjente og mindre kjente personer som byr på seg selv og hva de har opplevd i livet. Liker at podden inngår i et naturlig miljø på bistroen og at samtalen er fri der intervjuobjektene ikke blir avbrutt i tide og utide.

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jordbærogfløte skrev:

Han skriver i sitt siste innlegg at det er nok av navlebeskuende podkaster. Jeg kunne ikke vært mer enig. Han har en flott podkast der han intervjuer både kjente og mindre kjente personer som byr på seg selv og hva de har opplevd i livet. Liker at podden inngår i et naturlig miljø på bistroen og at samtalen er fri der intervjuobjektene ikke blir avbrutt i tide og utide.

Jeg får en følelse av at jeg sitter ved samme bordet når jeg hører samtalene. Eneste jeg skulle ønske var bedre er at lyden er litt uklar i blant, men blir kanskje sånn på Cafe. Lurer på hvilke gjester som kommer fremover. Skulle gjerne hørt han snakke med Svindeljegerne folk på nytt. Folk som har blitt svindlet og hvor de er nå og sånn

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra KO drar frem terrorisme eksperten Ragnhild og han etterforskeren på Podcasten sin. Har skikkelig lengtet etter å høre folk som har noe spennende fra en litt annen verden å dele. At Ragnhild har intervjuet  terrorister som skulle bli selvmordsbombere er jo bare sykt. Hun er modigere enn meg i alle fall. Håper på flere slike intervjuer

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Feriebildene til KO på Insta. Elsker at han deler like mye av kjæresten som av seg selv. En bra fyr!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde virkelig ikke latt AB komme nær en mikrofon med løgnene sine. Dårlig research, Kleiven! Kvinner som skriver mail til samabeidspartnerne hennes gjør det fordi de er misunnelige på at hun har så flinke unger. 🙄 Jeg tror ærlig talt at dersom det hadde vært innholdet i de mailene, ville ikke samabeidspartnerne ha forduftet. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Kollontaj skrev:

Han burde virkelig ikke latt AB komme nær en mikrofon med løgnene sine. Dårlig research, Kleiven! Kvinner som skriver mail til samabeidspartnerne hennes gjør det fordi de er misunnelige på at hun har så flinke unger. 🙄 Jeg tror ærlig talt at dersom det hadde vært innholdet i de mailene, ville ikke samabeidspartnerne ha forduftet. 

Han tenkte vel som Tv2. At all støyen rundt henne ville dra lyttere eller seere. Litt rart, de andre gjestene er så mye bedre...og mer spennende.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Kollontaj skrev:

Han burde virkelig ikke latt AB komme nær en mikrofon med løgnene sine. Dårlig research, Kleiven! Kvinner som skriver mail til samabeidspartnerne hennes gjør det fordi de er misunnelige på at hun har så flinke unger. 🙄 Jeg tror ærlig talt at dersom det hadde vært innholdet i de mailene, ville ikke samabeidspartnerne ha forduftet. 

Enig! Håper @Kjell-Ola Kleiven dukker opp her og grunngir valg av intervjuobjekt, slik ståa er nå hadde det kanskje passet bedre i programmet Svindeljegerne.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gazpacho
20 timer siden, Kollontaj skrev:

Han burde virkelig ikke latt AB komme nær en mikrofon med løgnene sine. Dårlig research, Kleiven! Kvinner som skriver mail til samabeidspartnerne hennes gjør det fordi de er misunnelige på at hun har så flinke unger. 🙄 Jeg tror ærlig talt at dersom det hadde vært innholdet i de mailene, ville ikke samabeidspartnerne ha forduftet. 

Enig. Merkelig at han ikke har gjort noen som helst form for bakgrunnssjekk av henne. Anne Brith har en hel hale av anmeldelser og konkurser bak seg. Hun måtte beklage offentlig for deler av innholdet i boka si hvor hun urettmessig hang ut en privatperson. Det er tatt utleggspant i huset hennes og kursdeltakerne hennes i ABIP har de siste ukene gått ut i media for å advare mot henne og satt Forbrukertilsynet på saken... Det burde ha ringt en ørliten bjelle liksom... Håper du kan svare oss på dette, Kleiven. For det var dårlig stil inniblant alt det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt elendig research -episoden burde slettes. Ekstremt ironisk at han som jobber som "svindeljeger" lar Anne Brith få prate fritt uten faktasjekk, kontrollspørsmål eller noen form for kritiske spørsmål. Når det nå avdekkes hvordan ABIP selv svindler naive amatørblogger for svimlende summer med falske og udokumenterte lovnader.er det  helt utrolig dårlig levert av Kleiven - og ekstremt ironisk. Der ble Kleiven grundig lurt/manipulert for  å si det pent! Vanskelig å ta han seriøst etter dette..

Endret av Cessa74
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

46 minutter siden, Cessa74 skrev:

Helt elendig research -episoden burde slettes. Ekstremt ironisk at han som jobber som "svindeljeger" lar Anne Brith få prate fritt uten faktasjekk, kontrollspørsmål eller noen form for kritiske spørsmål. Når det nå avdekkes hvordan ABIP selv svindler naive amatørblogger for svimlende summer med falske og udokumenterte lovnader.er det  helt utrolig dårlig levert av Kleiven - og ekstremt ironisk. Der ble Kleiven grundig lurt/manipulert for  å si det pent! Vanskelig å ta han seriøst etter dette..

Her var det mye sinne, er hun dømt for noe? Nei, han gjør vel som Tv2 og andre norske medier snakker med en person som ikke har gjort noe galt inntil hun er dømt av retten. Han vet nok at enkelte fyrer seg opp ved at de snakker, og så får han oppmerksomhet. Så forresten at episoden ble gjort lenge før jul...rart den kommer så sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Trua skrev:

Hadde bare vært å kutte den podden enn så lenge

Kutte den podden??? Fordi?? Blir ikke det som om Tv2 skulle klippe henne ut fra Bloggerne. Er ikke det litt drøyt. Hun er jo bare en ufarlig dame er hun ikke? Har ikke noe forhold til AB, men forstår at enkelte her virkelig hater henne. Podden til Kleiven har jeg skikkelig sansen for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.2.2020 den 0.57, Pocahontas10000 skrev:

Kutte den podden??? Fordi?? Blir ikke det som om Tv2 skulle klippe henne ut fra Bloggerne. Er ikke det litt drøyt. Hun er jo bare en ufarlig dame er hun ikke? Har ikke noe forhold til AB, men forstår at enkelte her virkelig hater henne. Podden til Kleiven har jeg skikkelig sansen for.

Du får lese deg opp tenker jeg

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...