Nobile Skrevet 2. august 2019 #521 Del Skrevet 2. august 2019 Nå skal de bli samboere i Norge. Tipper de er forlovet innen året er omme. Han liker at det går fort frem tydeligvis. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 2. august 2019 #522 Del Skrevet 2. august 2019 Betyr vel at han vil ha et stabilt forhold. Cred til mannen i en tid der det motsatte kan synes å være normalen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 4. august 2019 #523 Del Skrevet 4. august 2019 Jeg synes hele fyren oser av usikkerhet og bekreftelsesbehov. Han er som en mannlig versjon av CBE, alt skal fremstå perfekt. Barneeksponering på åpen IG rimer også dårlig med den seriøse og påpasselige rollen han prøver å ha som svindeljeger. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvem er dette? Skrevet 6. august 2019 #524 Del Skrevet 6. august 2019 Hvorfor er Kjell Ola rik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 6. august 2019 #525 Del Skrevet 6. august 2019 3 timer siden, Hvem er dette? skrev: Hvorfor er Kjell Ola rik? Hvorfor mener du han er rik ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 6. august 2019 #526 Del Skrevet 6. august 2019 Mannen er vel ikke rik. Tror han som en voksen mann har god inntekt, men neppe rik! Noen millioner i inntekt og hytte i Spania er ikke rikdom i dagens Norge 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 6. august 2019 Forfatter #527 Del Skrevet 6. august 2019 Han er nok ikke rik, men har en grei inntekt. Tror nok at han vil fremstå som rikere og mer vellykket enn det han er. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 6. august 2019 #528 Del Skrevet 6. august 2019 Jeg prøver hver eneste dag å fremstå mer velllykket enn jeg er og. Hvem gjør ikke det? I dag har jeg sendt tre barn ut av huset uten regntøy. Oppvasken står i metershøyde, og skittentøyet hoper seg opp men i eget hode er jeg verdens beste husmor. Digger at enkelte som flere av mine favorittbloggere faktisk våger leve ut drømmene sine. De gjør jo gjerne bare det vi andre ikke har mot til. Hadde jeg hatt mot ville jeg gjort som Kleiven. Kanskje derfor jeg elsker bloggen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 6. august 2019 Forfatter #529 Del Skrevet 6. august 2019 Han poserte mer enn gjerne i et mørkt hotellrom et stenkast unna der han bor. Enten smilende i bar overkropp eller mer alvorlig i sittende positur. Noe trist og molefonken i blikket. Jeg vil tro at varmen og kjærlighet gjør ham godt for det synes på ham ❤️. Ser frem til fortsettelsen, og gleder meg til neste blogginnlegg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 6. august 2019 #530 Del Skrevet 6. august 2019 9 timer siden, Jordbærogfløte skrev: Han poserte mer enn gjerne i et mørkt hotellrom et stenkast unna der han bor. Enten smilende i bar overkropp eller mer alvorlig i sittende positur. Noe trist og molefonken i blikket. Jeg vil tro at varmen og kjærlighet gjør ham godt for det synes på ham ❤️. Ser frem til fortsettelsen, og gleder meg til neste blogginnlegg. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 8. august 2019 #531 Del Skrevet 8. august 2019 Denne likte jeg https://www.kleivenblogg.no/2019/08/07/det-nye-livet/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 8. august 2019 Forfatter #532 Del Skrevet 8. august 2019 39 minutter siden, Pocahontas10000 skrev: Denne likte jeg https://www.kleivenblogg.no/2019/08/07/det-nye-livet/ Samme her ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 9. august 2019 #533 Del Skrevet 9. august 2019 Altså... jeg skjønner faktisk nå at Lene Orvik fikk kalde føtter på han der.. Ikke hennes type. Han der er så flott, snill, respekterer.. Han er litt (eller ganske) rar, men blir for kleint for Lene Orviks overfladiske liv tipper jeg.. Men noe som bare er søtt.. Og OMG! SÅ forelsket da Blir litt klissete for min del, men forstår at han vil visse skjønnheten sin frem. Hun er like sjarmerende og litt rar, som han 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 9. august 2019 #534 Del Skrevet 9. august 2019 2 timer siden, galmamma skrev: Altså... jeg skjønner faktisk nå at Lene Orvik fikk kalde føtter på han der.. Ikke hennes type. Han der er så flott, snill, respekterer.. Han er litt (eller ganske) rar, men blir for kleint for Lene Orviks overfladiske liv tipper jeg.. Men noe som bare er søtt.. Og OMG! SÅ forelsket da Blir litt klissete for min del, men forstår at han vil visse skjønnheten sin frem. Hun er like sjarmerende og litt rar, som han Godt sagt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supra Skrevet 9. august 2019 #535 Del Skrevet 9. august 2019 Han har absolutt sansen for det eksotiske, LO var vel unntaket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 10. august 2019 #536 Del Skrevet 10. august 2019 23 timer siden, Supra skrev: Han har absolutt sansen for det eksotiske, LO var vel unntaket. Han er sikkert sååå glad for den lunkne lene orvik nå 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 10. august 2019 #537 Del Skrevet 10. august 2019 Hvorfor sletter han ikke bilder av andre kjærester? Hvor gsmmel er han egentlig? Ser ut som 45. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 10. august 2019 #538 Del Skrevet 10. august 2019 40 minutter siden, Pollen skrev: Hvorfor sletter han ikke bilder av andre kjærester? Hvor gsmmel er han egentlig? Ser ut som 45. 42. Mener han er født i 77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 11. august 2019 #539 Del Skrevet 11. august 2019 hvorfor skal han slette bilder av gamle kjærester...det er jo endel av livet hans...man sletter jo ikke historien sin... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas10000 Skrevet 17. august 2019 #540 Del Skrevet 17. august 2019 Savner bloggen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå