Gå til innhold

Bloggen til Kjell Ola Kleiven

Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, det bør han. Jeg tror han har vært i «gråsonen» ved å unngå merking av flere produkter og tjenester.

Skulle tro han var smartere enn som så. Fatter ikke at det er så vanskelige for bloggere å merke riktig, blir oppriktig bekymret for intelligensen deres. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han viser frem boken til Anne Brith på sin instastory. Han sier at han skal gi ut en bok selv så kanskje hun kan reklamere for ham når den tid kommer.. Tipper den ikke skal hete «menn som hater menn».. 😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nobile skrev:

Skulle tro han var smartere enn som så. Fatter ikke at det er så vanskelige for bloggere å merke riktig, blir oppriktig bekymret for intelligensen deres. 

Nei, ærlig talt! De er jo ikke naive nybegynnere lenger.. Men kanskje han tror at resten av Norge er så naive at de ikke legger merke til manglende merking?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninnn

Jeg tror ikke den glassveggen er spons. Ser han har latt seg heftig inspirere av en av exene på interiørfronten. Samme lamper og møbler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ninnn skrev:

Jeg tror ikke den glassveggen er spons. Ser han har latt seg heftig inspirere av en av exene på interiørfronten. Samme lamper og møbler. 

Han har i noen få insta-storier merket den som reklame 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lagerbestilling
2 timer siden, Ninnn skrev:

Nei da, det er bare det at han i likhet med de fleste andre influencere har fått disse produktene som spons/reklame. Det er jo derfor alle influencerne kler seg nesten helt likt og har det samme interiøret i boligene sine. Er jo litt merkelig at absolutt alle plutselig elsker Farris, eller en kimono fra Lindex, eller gensere fra Ganni osv. De får det jo gratis og får i tillegg rikelig betalt for å vise det fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passe seg nå.. om dere ikke slutter å være kritiske her inne så kommer det påstander om hets. Kjell Ola er den mannlige versjonen av Anne Birth. Pompøst og grandiost selvbilde med et enormt oppmerksomhetsbehov. Men med lite innhold og ingen dybde. Og lav selvfølelse. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Showmustgoon skrev:

Passe seg nå.. om dere ikke slutter å være kritiske her inne så kommer det påstander om hets. Kjell Ola er den mannlige versjonen av Anne Birth. Pompøst og grandiost selvbilde med et enormt oppmerksomhetsbehov. Men med lite innhold og ingen dybde. Og lav selvfølelse. 

😂 Stemmer nok på en prikk!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen kan lære ham å lage en omelett er han kanskje på vei til å bli bedre venn med sitt eget kjøkken 🥚🍴Det er skrevet i beste mening, må vite 😉.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt matt som leser av bloggen hans når han nevner ordet «sinnsykt» to ganger i innleggets første avsnitt. Hvis han kan bruke like mye energi på språket som på hvordan han kler seg og poserer vil bloggen fremstå langt bedre.. Jeg tror han vil gi uttrykk for å være seriøs og profesjonell, men han har en lang vei å gå..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Dette har gått meg hus forbi.. Sjekk kommentarene under dette innlegget; 

https://www.kleivenblogg.no/2019/03/07/introvert-uten-skjonne-det/#comments

PS: ikke jeg som har stilt spørsmålene 😉

Fantastisk! Dog elendige svar av Mr.Svindeljeger.. men overhode ikke uventet av en selvutnevnt «risikomann»! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Showmustgoon skrev:

Fantastisk! Dog elendige svar av Mr.Svindeljeger.. men overhode ikke uventet av en selvutnevnt «risikomann»! 

Ikke sant? Risikoen gjelder kun alle andre, ikke ham selv 😂. #naivenorge #detkanværekaldtderute 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så klein. Får vondt av han. En voksen mann liksom, med et sykelig eksponeringsbehov. #dagensførsteeralltidbest skal dere vite, godtfolk. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ble spurt om hvorfor han aldri lagde mat hjemme i Q& A , svarte da at han kan ikke fakturere kunder når han lager mat selv, da er det bedre å sitte på restaurant og jobbe 😂 tydeligvis at det hoper seg opp med fakturerbare timer altså....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han viste frem en shake fra et spisested i hans instastory. Stor tommel opp for å ikke vise logoen. Det har det blitt nok av med tagger fra Albert bistro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er åpen for å svare på spørsmål på instastories, og det er jammen ikke få.. Han beskriver barndommen sin nesten uten lyspunkter, og at han vil ta godt vare på sønnen sin. Jeg må innrømme at jeg både ble trist og varm om hjertet da jeg leste det ❤️. Men skjerm ham i det minste for offentligheten!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...