fjærestein Skrevet 2. februar 2018 #21 Skrevet 2. februar 2018 Du har glemt alternativet: eeelsker katter (og hunder) Var borti en dame som små-sparket etter katter. Kan ikke helt stole på den dama syns jeg. 2
BeautyBox Skrevet 2. februar 2018 Forfatter #22 Skrevet 2. februar 2018 (endret) 1 minutt siden, fjærestein skrev: Du har glemt alternativet: eeelsker katter (og hunder) Var borti en dame som små-sparket etter katter. Kan ikke helt stole på den dama syns jeg. Hehe valgte ja-nei alternativer for å presisere 'enten eller', fordi jeg selv var nysgjerrig på hvor mange (her inne) som faktisk HATER dem. Endret 2. februar 2018 av BeautyBox
Rumle Skrevet 2. februar 2018 #23 Skrevet 2. februar 2018 1 minutt siden, Diamant skrev: Enig, men ville heller hatt hund enn katt Motsatt for meg, er glad i hunder også så klart, men, katter altså 1
Silketeppe Skrevet 2. februar 2018 #24 Skrevet 2. februar 2018 Jeg liker katter mye bedre enn hunder. 4
BeautyBox Skrevet 2. februar 2018 Forfatter #25 Skrevet 2. februar 2018 Tror dere flere hadde svart "ja" dersom jeg brukte ordet "misliker" i stedet for "hater"?
BeautyBox Skrevet 2. februar 2018 Forfatter #26 Skrevet 2. februar 2018 Oi, en som hater katter. Mot 23 som ikke gjør det. Interessant. 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #27 Skrevet 2. februar 2018 6 minutter siden, BeautyBox said: Det er rart hvordan hunder har så innmari mye høyere status enn katter, her i Norge. Griser er mer intelligente enn de fleste hunder men blir mishandlet og spist likeså. Det er ingen logikk i dyrevelferd Bortsett fra at de som hater katter egentlig hater seg selv, som sagt av sokrates Anonymkode: e5dc1...842
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. februar 2018 #28 Skrevet 2. februar 2018 7 minutter siden, Diamant skrev: Enig, men ville heller hatt hund enn katt Er veldig glad i hunder, men hadde valgt katt før hund
BeautyBox Skrevet 2. februar 2018 Forfatter #29 Skrevet 2. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Griser er mer intelligente enn de fleste hunder men blir mishandlet og spist likeså. Det er ingen logikk i dyrevelferd Bortsett fra at de som hater katter egentlig hater seg selv, som sagt av sokrates Anonymkode: e5dc1...842 Du har nok rett i det med griser. Men ikke i at Sokrates har gjenoppstått fra de døde
Rumle Skrevet 2. februar 2018 #30 Skrevet 2. februar 2018 1 minutt siden, BeautyBox skrev: Tror dere flere hadde svart "ja" dersom jeg brukte ordet "misliker" i stedet for "hater"? Kanskje? Jeg lurer på hvilken kategori de som behandler katter dårlig kommer i. Se bare på alle kattene som blir levert inn til dyrebeskyttelsen, og enda verre, dumpet, når det nærmer seg sommer? Hvem er det som gjør slikt?!! 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #31 Skrevet 2. februar 2018 Just now, BeautyBox said: Du har nok rett i det med griser. Men ikke i at Sokrates har gjenoppstått fra de døde Tvert imot, sokrates fortalte meg nettopp at han verken spiser katter eller griser, og at det burde ikke du heller Anonymkode: e5dc1...842
BeautyBox Skrevet 2. februar 2018 Forfatter #32 Skrevet 2. februar 2018 2 av 28 hater katter. Hvor mange av dem ville ha kastet ut gift til kattene eller sparket dem så de ble hardt skadd?
Diamant Skrevet 2. februar 2018 #33 Skrevet 2. februar 2018 6 minutter siden, Rumle skrev: Motsatt for meg, er glad i hunder også så klart, men, katter altså 1 minutt siden, Calandria skrev: Er veldig glad i hunder, men hadde valgt katt før hund Jeg er glad i både hunder og katter, men har ingen erfaring med katt. Har derimot hatt en liten hund i mange år som nå dessverre er død
BeautyBox Skrevet 2. februar 2018 Forfatter #34 Skrevet 2. februar 2018 Akkurat nå, Rumle skrev: Kanskje? Jeg lurer på hvilken kategori de som behandler katter dårlig kommer i. Se bare på alle kattene som blir levert inn til dyrebeskyttelsen, og enda verre, dumpet, når det nærmer seg sommer? Hvem er det som gjør slikt?!! Det er helt jævlig mange som gjør det. Og det er helt jævlig ubegripelig hva som foregår oppi skolten på folk. Manglende empati er det iallefall. 2
Rumle Skrevet 2. februar 2018 #35 Skrevet 2. februar 2018 Akkurat nå, Diamant skrev: Jeg er glad i både hunder og katter, men har ingen erfaring med katt. Har derimot hatt en liten hund i mange år som nå dessverre er død 1
BeautyBox Skrevet 2. februar 2018 Forfatter #36 Skrevet 2. februar 2018 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endret 2. februar 2018 av BeautyBox
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #37 Skrevet 2. februar 2018 Katter er unike Anonymkode: af220...60c
BeautyBox Skrevet 2. februar 2018 Forfatter #38 Skrevet 2. februar 2018 1 minutt siden, Diamant skrev: Jeg er glad i både hunder og katter, men har ingen erfaring med katt. Har derimot hatt en liten hund i mange år som nå dessverre er død Kondolerer <3 1
Diamant Skrevet 2. februar 2018 #39 Skrevet 2. februar 2018 3 minutter siden, Rumle skrev: 2 minutter siden, BeautyBox skrev: Kondolerer <3 Tusen takk til dere begge 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #40 Skrevet 2. februar 2018 Jeg hater kattene i nabolaget. De driter i sandkassa til sønnen vår, pisser oppetter bilen vår, graver opp jordbær-bed og blomster-bed og driter der også. Det stinker rundt huset mitt om sommeren. Et par av kattene går til angrep på hunden vår (som er i bånd). Jeg har ikke bedt om å ha disse dyrene rundt meg, men om hver nabo i nabolaget skaffer seg to katter hver, som alle kan gå på do i vår hage, så er det ingenting jeg kan gjøre med det ! Lekeplassen på byggefeltet er ubrukelig - må hele tiden passe på hvor man går fordi det er kattemøkk overalt (NEI, de graver det ikke alltid ned). Vår hund går i bånd og vi plukker alltid opp etter den. Det samme burde gjelde katter. Eller så får de holde seg inne. Anonymkode: 46558...3b1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå