Gå til innhold

Hater du katter?

Hater du katter?  

126 stemmer

1. 1. Hater du katter?

• Ja
      18
    • Nei
      108

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

En slags "mini-undersøkelse" her på KG. 

Jeg har vært borti flere tilfeller av folk som mener selv at de hater katter og at de er som pesten. Ble derfor nysgjerrig på hvor mange her på KG som mener at de hater katter. Derfor er alternativene bare 'enten-eller', fordi enten hater man katter eller så hater man dem ikke. Om man tenker at man 'misliker' katter, og synes ordet 'hate' er et for sterkt ord, kan man vurdere selv i hvor sterk grad man faktisk misliker dem, og om dette vil samsvare med et hat. Samsvarer det, svarer du "Ja" på pollen. Hvis det ikke samsvarer, så blir svaret på pollen enkelt og greit: "Nei". 

Endret av BeautyBox
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Hva slags uvesen hater en søt liten katt?

Anonymkode: 37fe5...266

• Liker 16
Skrevet

De som hater dyr har det ikke godt med seg selv. 

Anonymkode: b7f4e...0f0

• Liker 17
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Hva slags uvesen hater en søt liten katt?

Anonymkode: 37fe5...266

Jeg har vært borti selv, og hørt om, flere tilfeller av mennesker som hater katter. 

Skrevet

De som hater katter hater egentlig seg selv

-sokrates

Anonymkode: e5dc1...842

• Liker 14
Skrevet

De som hater katter hater egentlig seg selv

-sokrates

Sokrates sa ikke det?

Skrevet
Just now, BeautyBox said:

Sokrates sa ikke det?

Jo. ser du ikke -sokrates ?

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, BeautyBox said:

Jeg har vært borti selv, og hørt om, flere tilfeller av mennesker som hater katter. 

Samme her. Anser det som en av de aller mest treffsikre indikatorene på svekkede sjelsevner.

• Liker 9
Skrevet

Nei, men vil helst ikke ha de helt oppi meg.. så... jeg er ikke super glad i de, men hater de ikke. Noe midt i mellom :) 

Anonymkode: 63800...371

Skrevet

Har ingenting imot katter, men har mye mer glede av hunder, hvis jeg skulle velge.

• Liker 3
Skrevet

Jo. ser du ikke -sokrates ?

Var derfor jeg skrev at Sokrates ikke har sagt det. Vis til en kilde da, har aldri hørt om at han sa det 

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, HalloILuken13 skrev:

Samme her. Anser det som en av de aller mest treffsikre indikatorene på svekkede sjelsevner.

Noe gærent er det iallefall. Men tror heller det handler om hva man er blitt fortalt som barn og i oppveksten. Sier foreldrene dine til deg at noe eller noen er utysker, så tror man gjerne på det. 

Endret av BeautyBox
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men vil helst ikke ha de helt oppi meg.. så... jeg er ikke super glad i de, men hater de ikke. Noe midt i mellom :) 

Anonymkode: 63800...371

Da svarer du "nei" på pollen :)

Skrevet (endret)

Det er noe feil på mennesker hvis hater en dyreart. Greit å ikke ha noe forkjærlighet,  men virkelig å hate er bare imbesilt.

Alle jeg kjenner som har proklamert at de hater katter er enkelt og greit rasshøl sånn ellers i livet også. (Bare en observasjon)

Endret av Perle
  • Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, Rumle skrev:

Katter! :strix:

Enig, men ville heller hatt hund enn katt :link:

Skrevet

Det er rart hvordan hunder har så innmari mye høyere status enn katter, her i Norge.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...