Den røde fare Skrevet 13. november 2019 #181 Del Skrevet 13. november 2019 Noen som følger ViMedBarn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 18. november 2019 #182 Del Skrevet 18. november 2019 Noen som følger den nye snappen inspohjem? Hva synes dere om den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantadi Skrevet 20. november 2019 #183 Del Skrevet 20. november 2019 Stikker hodet inn i ormebolet og foreslår Annebrith.no... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 20. november 2019 #184 Del Skrevet 20. november 2019 Helsekanalen liker jeg! Det er litt stille der om dagen ser jeg, var mange flere på før. Men mange gode tips innen helse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 20. november 2019 #185 Del Skrevet 20. november 2019 9 timer siden, Tantadi skrev: Stikker hodet inn i ormebolet og foreslår Annebrith.no... Det er jo ikke en fellesskap da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyskrekk Skrevet 23. november 2019 #186 Del Skrevet 23. november 2019 Jeg følger hønehjørnet, queens of the North, femfinefrokner, bikuben Norge og joviale mammaer! Alle kontoene har veldig mange forksjellige snappere, noe som er fint. Syns også alle kanalene sprer positive vi ber og mye latter 😁🙏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 3. januar 2020 #187 Del Skrevet 3. januar 2020 Følger «usensurerte» føler alt der er ekte og ikke oppstilt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella93 Skrevet 4. januar 2020 #188 Del Skrevet 4. januar 2020 Håper det kommer noen nye 🙈 føler de trengs noe ferskt å følge med på... jeg likte mammabloggerne før men der virker det å være dårlig stemning for tiden... mammabanden er blitt i overkant seriøse... joviale mammaer er blitt en kjedelig reprise konto og bakfasaden er ikke mye bakfasaden lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyskrekk Skrevet 4. januar 2020 #189 Del Skrevet 4. januar 2020 Følger bikuben Norge og fem fine frøkner! Her er det mye forskjellige damer, og det er veldig underholdende! Mye latter og ekte og ærlige øyeblikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 4. januar 2020 #190 Del Skrevet 4. januar 2020 9 timer siden, Petronella93 skrev: Håper det kommer noen nye 🙈 føler de trengs noe ferskt å følge med på... jeg likte mammabloggerne før men der virker det å være dårlig stemning for tiden... mammabanden er blitt i overkant seriøse... joviale mammaer er blitt en kjedelig reprise konto og bakfasaden er ikke mye bakfasaden lenger Tre av de som nettopp har gitt seg, har jo alle gått over til bakfasaden. Kan jo tyde på at det kanskje foregår noe i kulissene🤷🏼♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella93 Skrevet 4. januar 2020 #191 Del Skrevet 4. januar 2020 4 timer siden, multe skrev: Tre av de som nettopp har gitt seg, har jo alle gått over til bakfasaden. Kan jo tyde på at det kanskje foregår noe i kulissene🤷🏼♀️ Ja det virker slik i grunn! Så hadde gjort seg med noen friske pust! Har du noen tips til kontoer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 6. januar 2020 #192 Del Skrevet 6. januar 2020 På 4.1.2020 den 20.26, Flyskrekk skrev: Følger bikuben Norge og fem fine frøkner! Her er det mye forskjellige damer, og det er veldig underholdende! Mye latter og ekte og ærlige øyeblikk. Hva handler de kontoene om? Altså. Bare hverdagslige ting? Feks mammabanden handler jo om ting relatert til mammalivet feks. Hva handler de om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 6. januar 2020 #193 Del Skrevet 6. januar 2020 På 4.1.2020 den 20.29, multe skrev: Tre av de som nettopp har gitt seg, har jo alle gått over til bakfasaden. Kan jo tyde på at det kanskje foregår noe i kulissene🤷🏼♀️ Hva handler bakfasaden om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyskrekk Skrevet 6. januar 2020 #194 Del Skrevet 6. januar 2020 54 minutter siden, BethD skrev: Hva handler de kontoene om? Altså. Bare hverdagslige ting? Feks mammabanden handler jo om ting relatert til mammalivet feks. Hva handler de om? De har forskjellige morsomme challenger begge kontoer, og forskjellige temaer. Alt mellom himmel og jord! Begge kontoer virker opptatt av å fremme god selvfølelse amhos kvinner, da bikubennorge ofte har fremsnakke poster og femfinefroknr ofte har temaer som engasjerer. Jeg ler meg i hjel av begge kontoer hver uke vertfall! Mye bra her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anquor Skrevet 6. januar 2020 #195 Del Skrevet 6. januar 2020 Finnes et stort utvalg mammasnapkontoer. Synes mange er ganske like, går litt i surr med hvem som tilhører hvor, for flere gjester andre kontoer også. Mammabanden e vel den største. Tvillingmafiaen skiller seg litt ut for der er vertfall fellesnevneren at de faste er tvillingmødre. Ellers så er det vel å vise frem hverdagen og mammalivet. Noen er flinke til å ha temauker der de tar opp forskjellige ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 7. januar 2020 #196 Del Skrevet 7. januar 2020 Hva var snapnavnet til denne alenemamma kontoen? La til «alenemammaer» igår men det har ikke kommet noe ut derifra? Så kanskje det var feil konto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 16. januar 2020 #197 Del Skrevet 16. januar 2020 Inspohjem var et friskt pust synes jeg. God blanding der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyskrekk Skrevet 17. januar 2020 #198 Del Skrevet 17. januar 2020 På 7.1.2020 den 8.45, BethD skrev: Hva var snapnavnet til denne alenemamma kontoen? La til «alenemammaer» igår men det har ikke kommet noe ut derifra? Så kanskje det var feil konto Femfinefroknr + binubennorge er gruppekonto navnene hun alene mammaen er ny, så jeg vet ikke hva hennes egen er. Men hun er hos Fem Fine Frøkner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyskrekk Skrevet 17. januar 2020 #199 Del Skrevet 17. januar 2020 Akkurat nå, Flyskrekk skrev: Femfinefroknr + binubennorge er gruppekonto navnene hun alene mammaen er ny, så jeg vet ikke hva hennes egen er. Men hun er hos Fem Fine Frøkner! Bikubennorge** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 17. januar 2020 #200 Del Skrevet 17. januar 2020 6 timer siden, Flyskrekk skrev: Femfinefroknr + binubennorge er gruppekonto navnene hun alene mammaen er ny, så jeg vet ikke hva hennes egen er. Men hun er hos Fem Fine Frøkner! Men tror det var nevnt en alenemamma konto med bare alenemammaer? Kanskje jeg misforsto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå