Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, ankara skrev:

Kveldens episode av Paradise Hotel mangler undertekst og vil være på plass imorgen.

Altså... Og dette betaler vi for... OMG.

Er det mulig?! 🙈

Anonymkode: 9cee3...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, ankara skrev:

Kveldens episode av Paradise Hotel mangler undertekst og vil være på plass imorgen.

Altså... Og dette betaler vi for... OMG.

Episodes har kommet nå 👍

Anonymkode: 857f0...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bye Bye Kristian Rene:D

og neste uke er Newa i gang med dramaet sitt igjen ser jeg. Regner med Julie går en tøff uke i vente med mye kjefting og grilling fra andre deltagere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahha for en avslutning av KR

Anonymkode: 3331a...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hahahha for en avslutning av KR

Anonymkode: 3331a...ff4

Tina LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt sjukt at Kristian René har sjekket inn og ut 5 ganger, fordelt på 3 sesonger, på 3 ulike hotell og har vært i juryen 3 ganger...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler meg i hjel av Oskar :laugh:

Anonymkode: 0ceb5...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ville heller ha ut Marius. Liker ikke fyren. Håper Ina ofrer han, men tror nok han ofrer henne for Newa. Hvis det kommer en ofringsseremoni.

 

Anonymkode: 9cee3...098

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor KR ikke tråkket over streken, siden han hele tiden sa han skulle gjøre det? De sendte han inn alt for seint, så han hadde ikke mye sjans. Han tok utsjekken på en bra måte ☺

Egentlig ingen jeg heier på utenom Leo. Tror enten han eller Julie slipper kula.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, kindagirl skrev:

Bye Bye Kristian Rene:D

og neste uke er Newa i gang med dramaet sitt igjen ser jeg. Regner med Julie går en tøff uke i vente med mye kjefting og grilling fra andre deltagere.

Ja herregud, jeg har egentlig likt Newa men når hun kjefter og smeller sånn hele tiden så blir det bare nok. Hun må lære seg å gå videre i livet! Tror Julie får kjørt seg ja. Jeg tror ikke hun mener noe vondt med det hun har sagt og gjort, men hun tråkker alltid i salaten, i den forstand legger seg ut med folk når hun spiller. Bra at hun har turt å spille, det skal hun ha. På den annen side kan jeg også godt forstå at hun irriterer folk.

Anonymkode: c434c...686

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg forstår ikke hvorfor ikke Julie vil stå med Oscar, det er jo mye tryggere, da han ikke kommer til å svikte henne. Leo slipper kulen uten tvil. Rart hun ikke ser det? Mye bitrere å være vinner uten penger, enn å være nestbest par, spør du meg.

Anonymkode: c434c...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Julie valgte Leo fordi hun tenker hun da kan knuse kulen uten følelser. Men tror og håper Leo er raskere enn henne (det sagt, faktisk likt henne etter hun kom inn igjen. Hadde jeg aldri trodd)

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

faktisk likt henne etter hun kom inn igjen. Hadde jeg aldri trodd

Anonymkode: f31cb...636

Jeg er helt motsatt. Etter at hun kom inn igjen har hun vært helt rar. Båndet med Karoline (!) og gått i mot Newa og Erik... Merkelig opplegg. Erik var spot on, i det han sa da Karoline røk ut (om Julies oppførsel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2018 den 18.33, Sitronmelis skrev:

Noen som har sett dagens episode? Hva heter sangen som spilles når Ingrid er sur på Erik og de ligger i senga og Erik slukker lyset.. går noe slik som dette: we love we hate we bend.. har søkt men finner ikke noe 😕 

Liitt sent, men jeg fant den!! 

https://www.universalproductionmusic.com/en-row/search?q=you make me feel emotion&qtext=you make me feel emotion&vtag=1&vwave=1&vdesc=1&ktype=5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg forstår ikke hvorfor ikke Julie vil stå med Oscar, det er jo mye tryggere, da han ikke kommer til å svikte henne. Leo slipper kulen uten tvil. Rart hun ikke ser det? Mye bitrere å være vinner uten penger, enn å være nestbest par, spør du meg.

Anonymkode: c434c...686

Tror hun tenker at hun har større sjanse for å vinne i det hele tatt hvis hun står med Leo, siden han er blant de best likte. Han er jo likt av alle. Oskar er litt for ny, Julie... vel det er flere som har litt i mot hun. 

Anonymkode: 5fb17...43b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg forstår ikke hvorfor ikke Julie vil stå med Oscar, det er jo mye tryggere, da han ikke kommer til å svikte henne. Leo slipper kulen uten tvil. Rart hun ikke ser det? Mye bitrere å være vinner uten penger, enn å være nestbest par, spør du meg.

Anonymkode: c434c...686

For å klare å vinne, så er Leo helt klart den beste hun kan stille seg bak. Oscar er såpass ny at «ingen» ville gått bak de i en evt finale. Tror ikke hun er så godt likt av juryen, så for å vinne stemmer så må hun bak Leo. Ganske logisk, spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan

Men helt seriøst, folkens! For en rævva sesong?! Jeg har ikke orka å sett alle episodene og føler ikke jeg har gått glipp av noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, thejohan skrev:

Men helt seriøst, folkens! For en rævva sesong?! Jeg har ikke orka å sett alle episodene og føler ikke jeg har gått glipp av noe. 

Dette har ikke vært en kjempe god sesong, men sesong 8 og 9 var verre. Forrige sesong var jo dritkjedelig 

Anonymkode: 01af2...ad3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...