Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Triana er jo værre enn Pandorad eske, hvorfor må hun sette ut deltakerne og få de i et dårlig lys?

Anonymkode: de91d...720

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Triana er jo værre enn Pandorad eske, hvorfor må hun sette ut deltakerne og få de i et dårlig lys?

Anonymkode: de91d...720

Fordi det skaper drama og det er det som selger. 

Anonymkode: 36c15...776

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi det skaper drama og det er det som selger. 

Anonymkode: 36c15...776

Synes det har vært bra mye drama her. Det at Triana stiller de spørsmålene hun gjør, og følger opp med enda dårligere spørsmål blir bare for dumt. Hun er en programleder, ikke en journalist

Anonymkode: de91d...720

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun kom før Ina, Oskar og HKR ihvertfall. Og er ganske uenig. Med en gang hun eller noen av venninne har vært i fare så har hun faktisk stått på for å redde seg/dem, mens Newa og co som regel bare har løpt rundt og sippet på forhånd hver gang de fryktet dem sto svakt. Og med den kommentaren mente hun jo selvfølgelig at endelig hadde hun noe makt! Når man kommer inn sent og får en av de sterkeste i gruppen så heftig i mot seg (Newa) for ingen annen grunn en det som må være dyp sjalusi, så er det vanskelig å styre spillet. Men hun har jo faktisk overlevd. 

Mener ikke at jeg vil hun skal vinne (håper fortsatt Leo eller karro kommer inn), men er få der inne nå jeg føler er verdige. Hun er over Newa, Ina, Oskar og HKR for meg ihvertfall. Julie og kanskje Marius er de eneste jeg syns stiller sterkere (selvom jeg ikke har mye til overs for Julie). 

Anonymkode: f31cb...636

Enig i alt du skriver. Synes Charlotte fortjener mer å være der enn Newa, for Newa har bare sutret seg gjennom når noe har gått galt. Håper også at Leo eller/og Karoline kommer inn igjen. Jeg har for så vidt mer til overs for Julie enn for Marius, for jeg synes han har vært ganske ufin og teit der inne med tanke på det med AM og Ina. Synes han behandler Ina dårlig. 

----

Veldig fint at Erik gikk ut nå, det var virkelig på tide! Han påstår han er den største spilleren og at folk må bruke makta når de får den, men så blir han sur da når folk er smarte nok til å bruke makta de får. Han har jo ikke gjort noe særlig der inne, utenom å skryte seg selv opp i skyene og forelske seg da.

Anonymkode: 03e29...54f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han har sutret seg igjennom sesongen og brukt hersketeknikker på absolutt alle der inne? Haha. Spillmessig har han egentlig ikke fått til noe som helst etter Isabel ble sendt hjem. Personlig hadde det blitt absolutt siste sesong om en med så ufyselige holdninger stakk av med pengene.  

Anonymkode: f31cb...636

Åj så bastant du var da. 

Hvem mener du fortjener å vinne? 

Og hvordan er den pefekte paradise-vinneren for deg? 

Paradise er et spill, slik jeg har skjønt, eller? 

 

Endret av Putti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg er nordlending og har sans for humor. Og ikke minst skjønner Eriks humor. 

Må være kjedelig å være så grinete som mange av dere her i tråden er. 

Dere skjønner jo heller ikke at tv3 legger opp til at hver og en får hver sin rolle der inne, og at vi kun får se 45 min av 24 timer.

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Erik sier at det skal sitte ni stykker i jury. Det er mest sannsynlig at juryen vil bestå av 9 av de siste 13 deltakerne: Newa, Marius, Ina, Julie, Oscar, Kristian Rene, Charlotte, Erik, Mathias, Ann-Marielle, Karoline, Anders og Leo? Kan det stemme? 
Han sa også at det han husker best fra årets sesong ikke har skjedd enda. 

Anonymkode: 374f8...6b7

As of right now består juryen av Erik, Ann Marielle, Mathias, Karoline, Leo og INGRID (ikke Anders).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis Kristian rene og/ eller charlotte vinner så skal jeg aldri mer se PH. Litt teit at de får så makt så sent i spillet. De er jo sikra finaleuka... Sånn som det ser ut. Dritt kjedelig at de bare skal velge å vrake. Håper de som blir valgt kommer inn att og får ta hevn. 

Anonymkode: 3713a...291

De vinnerikke. Finnes fortsatt bittelitt logikk kokt sammen med rettferdighet på paradise. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Triana er jo værre enn Pandorad eske, hvorfor må hun sette ut deltakerne og få de i et dårlig lys?

Anonymkode: de91d...720

Bare fordi. Den norske gjengen bakom kamera får meg til å klø.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig i alt du skriver. Synes Charlotte fortjener mer å være der enn Newa, for Newa har bare sutret seg gjennom når noe har gått galt. Håper også at Leo eller/og Karoline kommer inn igjen. Jeg har for så vidt mer til overs for Julie enn for Marius, for jeg synes han har vært ganske ufin og teit der inne med tanke på det med AM og Ina. Synes han behandler Ina dårlig. 

----

Veldig fint at Erik gikk ut nå, det var virkelig på tide! Han påstår han er den største spilleren og at folk må bruke makta når de får den, men så blir han sur da når folk er smarte nok til å bruke makta de får. Han har jo ikke gjort noe særlig der inne, utenom å skryte seg selv opp i skyene og forelske seg da.

Anonymkode: 03e29...54f

Newa fortjener det 1000 ganger mer enn Charlotte,  sånn er det bare. Ikke for å dra kortet "fra dag 1", men Charlotte har ingen plass i finalen å gjøre.

Og Erik burde vært i finalen han også.

(Erik har faktisk dratt seer-tall fra starten, fordi han faktisk spilte)

1 time siden, Putti skrev:

Glad jeg er nordlending og har sans for humor. Og ikke minst skjønner Eriks humor. 

Må være kjedelig å være så grinete som mange av dere her i tråden er. 

Dere skjønner jo heller ikke at tv3 legger opp til at hver og en får hver sin rolle der inne, og at vi kun får se 45 min av 24 timer.

 

Helt enig 😊

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Putti skrev:

Glad jeg er nordlending og har sans for humor. Og ikke minst skjønner Eriks humor. 

Må være kjedelig å være så grinete som mange av dere her i tråden er. 

Dere skjønner jo heller ikke at tv3 legger opp til at hver og en får hver sin rolle der inne, og at vi kun får se 45 min av 24 timer.

 

Den skriver jeg under, selvom jeg er trønder :nori:

Anonymkode: 3331a...ff4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den skriver jeg under, selvom jeg er trønder :nori:

Anonymkode: 3331a...ff4

Enig her og! Hilsen trønder 2 🙌🏽

Anonymkode: 47b9d...9a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, UnderCover skrev:

ewa fortjener det 1000 ganger mer enn Charlotte,  sånn er det bare. Ikke for å dra kortet "fra dag 1", men Charlotte har ingen plass i finalen å gjøre.

Hvorfor fortjener Newa det 1000 ganger mer enn Charlotte?

Anonymkode: 01af2...ad3

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det skaper drama og det er det som selger. 

Anonymkode: 36c15...776

Ikke helt ordrett fra Charlotte om makten: "Vi diskuterer litt høylytt"

Triana: "SÅ DERE KRANGLER?????" 

Charlotte: "... Nei." 

Triana prøver nå veldig hardt, sikkert etter oppfordring fra produksjonen, men særlig spennende eller underholdende er det jo slettes ikke. Jeg synes også det er viktig at deltakerne kan spille og gå bak ryggen til folk uten at de blir avslørt av Triana. Det blir så dumt. 

Anonymkode: 801ae...642

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triana er en elendig programleder. Dette bør bli siste sesong for henne.

Anonymkode: af4d6...682

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, ankara skrev:

As of right now består juryen av Erik, Ann Marielle, Mathias, Karoline, Leo og INGRID (ikke Anders).

Ja, det stemmer nok det, husket ikke helt i hvilken rekkefølge de hadde røket, Ingrid røk vel på parseremoni dagen etter Anders røk på Pandoras. 

Anonymkode: 374f8...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at på Jodel spekuleres det i om Erik skal være med på Farmen Kjendis i år, med tanke på Ingrids siste blogginnlegg. Innspillingen begynner visstnok denne eller neste uke. Hva tror dere? :briller:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke helt ordrett fra Charlotte om makten: "Vi diskuterer litt høylytt"

Triana: "SÅ DERE KRANGLER?????" 

Charlotte: "... Nei." 

Triana prøver nå veldig hardt, sikkert etter oppfordring fra produksjonen, men særlig spennende eller underholdende er det jo slettes ikke. Jeg synes også det er viktig at deltakerne kan spille og gå bak ryggen til folk uten at de blir avslørt av Triana. Det blir så dumt. 

Anonymkode: 801ae...642

Helt enig. Spørsmålene hun ofte stiller er så teite. Prøver skikkelig hardt på å skape split og kommer ofte med oppfølgingsspørsmål. Gir seg ikke og skal  grave. Spørsmålene er allerede skrevet ned på kortet hun holder, så synes samtalen blir fake på en måte. I gårsdagens episode var hun ille og prøvde å røre litt i gryta.

Endret av Christy89
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lei argumentet at Erik oppfører seg som en drittunge fordi han «spiller en rolle». Da spiller han i såfall en rolle generelt i livet, for han var like høy på seg selv og nedlatende mot andre de mange gangene jeg har møtt han ute i Oslo. Og uansett, tingene han sier og gjør mot andre er jo direkte fælt - da er det ikke humor, når det går på bekostning av andre. Han viser narsissistiske trekk på skjermen, og disse kommer enda tydeligere fram når man møter han i virkeligheten. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, UnderCover skrev:

De vinnerikke. Finnes fortsatt bittelitt logikk kokt sammen med rettferdighet på paradise. 

Bare fordi. Den norske gjengen bakom kamera får meg til å klø.

Newa fortjener det 1000 ganger mer enn Charlotte,  sånn er det bare. Ikke for å dra kortet "fra dag 1", men Charlotte har ingen plass i finalen å gjøre.

Og Erik burde vært i finalen han også.

(Erik har faktisk dratt seer-tall fra starten, fordi han faktisk spilte)

Helt enig 😊

«sånn er det bare»? For deg kanskje. Dette høres akkurat ut som Newa sin måte å argumentere på, og sånn type argumentasjon er noe av det verste jeg vet. Din mening er ikke fasit. Vi som mener Newa ikke har noe å gjøre i en finale fordi hun totalt har misforstått hele paradise hotell konseptet og spillet der inne + at hun har sklidd igjennom kun fordi folk vet hun kan manipuleres til å støtte dem lett + at hun har vært direkte fæl flere ganger, har full rett til å mene det. Er ingen fasit. Jeg syns Charlotte kom inn med en klar ide om hva spillet er, og hun har forsøkt å spille så mye som mulig. Om hun faktisk kommer til en finale i mot alle odds, så mener jeg det virkelig er fullt fortjent. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så lei argumentet at Erik oppfører seg som en drittunge fordi han «spiller en rolle». Da spiller han i såfall en rolle generelt i livet, for han var like høy på seg selv og nedlatende mot andre de mange gangene jeg har møtt han ute i Oslo. Og uansett, tingene han sier og gjør mot andre er jo direkte fælt - da er det ikke humor, når det går på bekostning av andre. Han viser narsissistiske trekk på skjermen, og disse kommer enda tydeligere fram når man møter han i virkeligheten. 

Anonymkode: f31cb...636

Lurer på om folk hadde forsvart han om han var fra Oslo? Folk skylder på at han er nordlending, det er sånn humoren er blabla. Dårlig humor må jeg si. Husker jo hvor barnslig han oppførte seg mot Karoline f.eks. Blir for teit å forsvare dårlig oppførsel med at det er humor og han spiller enn rolle. Men jeg er vel bare gretten sikkert. :roll:

Jeg likte han godt i starten, men han ble veldig barnslig og bare irriterende etter Ingrid røyk ut 

Anonymkode: f1cd8...430

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fortjener Newa det 1000 ganger mer enn Charlotte?

Anonymkode: 01af2...ad3

Samne lurer jeg på 

Anonymkode: f1cd8...430

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...