Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Fireball skrev:

Begynner å bli så lei av at viaplay alltid er sene med å legge ut nye episoder😑

Hvorfor er det så vanskelig å legge ut episoden 22.30?! Kjedelig når jeg setter meg ved pcn 22.30 og de legger ut episoden 10 min senere 🙄 siden vi faktisk betaler for dette, så må de skjerpe seg

Anonymkode: 5a57a...cc8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje de legger ut episodene 10 min senere med vilje sik at man blir ferdig med episoden samtidig som den er ferdig på tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, MP er så full av seg selv at det er ekkelt! Prestere og si til Ina foran alle at hun burde jo ta hintet når han bare vil knulle henne i fylla! Makan..

Anonymkode: 0ceb5...ebd

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Piruette skrev:

Føler meg dum nå.... men Leo!! Farger han barten for tull eller er det noe han gjør seriøst? Mener ikke å være frekk, jeg liker Leo. Men første gang jeg så det så tenkte jeg det var tull, men han har den jo farget hver dag nå??🙈🤔

Har lurt på akkurat det samme 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, MP er så full av seg selv at det er ekkelt! Prestere og si til Ina foran alle at hun burde jo ta hintet når han bare vil knulle henne i fylla! Makan..

Anonymkode: 0ceb5...ebd

Skikkelig kvalm type!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, MP er så full av seg selv at det er ekkelt! Prestere og si til Ina foran alle at hun burde jo ta hintet når han bare vil knulle henne i fylla! Makan..

Anonymkode: 0ceb5...ebd

Ja den var skikkelig stygg. Enten har TV3 skånet MP litt i løpet av sesongen og ikke tatt med så mange av de teite uttalelsene hans, eller så har han grodd seg et ufyselig stort ego i det siste. Jeg synes overhodet ikke han framstår som den kjempefine fyren som han hele tiden skryter av at han er. Nå for tiden er han jo helt klyse og går bare rundt og skryter av seg selv og serverer stygge spøker til Ina. Jeg fatter ikke at hun klarer å bare fnise bort de ekle kommentarene hans. Jeg hadde nok garantert kontret skittsnakket hans med mer skitsnakk. f.eks. "Jeg burde vel tatt hintet allerede etter den første skuffende natta, men i nøden spiste fanden fluer... osv." :ler:

Jeg tror forresten Leo farger barten på tull. Han er liksom typen til å gjøre sånne stunts :) Jeg kan ikke tenke meg til at han er så solblind at han ikke ser hvor teit den ser ut. Ikke for det, alt kler jo i grunnen den smukke da ;)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når er den ofringssermonien hvor de selv kan kaste kula og bytte ut partneren sin med en av de gamle ? 

Anonymkode: f7da7...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når er den ofringssermonien hvor de selv kan kaste kula og bytte ut partneren sin med en av de gamle ? 

Anonymkode: f7da7...f13

I morgen. Siste episoden er i morgen.

Anonymkode: fe844...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I morgen. Siste episoden er i morgen.

Anonymkode: fe844...6d1

Kan Leo da bytte ut Julie? Og mpeee Ine? Før finalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så vanskelig å legge ut episoden 22.30?! Kjedelig når jeg setter meg ved pcn 22.30 og de legger ut episoden 10 min senere 🙄 siden vi faktisk betaler for dette, så må de skjerpe seg

Anonymkode: 5a57a...cc8

Betaler vel ikke BARE for at episoden skal komme ut nøyaktig kl 22:30? Er det så himla krise at den kommer 22:40? Ti minutt liksom. Don’t get it.

Anonymkode: 6f31b...ca1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thejohan
8 timer siden, tuppa skrev:

Kanskje de legger ut episodene 10 min senere med vilje sik at man blir ferdig med episoden samtidig som den er ferdig på tv?

Kan jo bli ferdig leeeenge før. Jeg ser aldri hele episoder. Spoler som regle fram til parsermonien på torsdager. Kan se en episode på 15 minutt omså 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

I morgen. Siste episoden er i morgen.

Anonymkode: fe844...6d1

Men vi så bare at juryen skulle velge det siste paret inn i finalen og ingenting om at det ville bli en ofringsseremoni. De hadde nok vist et lite klipp av det hvis det var tilfelle. 

Anonymkode: bf19f...b09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betaler vel ikke BARE for at episoden skal komme ut nøyaktig kl 22:30? Er det så himla krise at den kommer 22:40? Ti minutt liksom. Don’t get it.

Anonymkode: 6f31b...ca1

Jeg er ikke den du siterte, men vet jo at vi ikke BARE betaler for et episodene skal legges ut 22.30, men når de sier 22.30, så forventer faktisk folk at episoden skal bli lagt ut på tiden. Nei, det er ikke skikkelig krise, men det irriterende når de nesten alltid er treige. Jeg må opp tidlig og vil gjerne få sett episoden sånn at jeg kan få lagt meg. De har vært treigere enn 10 min. Det er irriterende. Get it?

Anonymkode: bf19f...b09

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den du siterte, men vet jo at vi ikke BARE betaler for et episodene skal legges ut 22.30, men når de sier 22.30, så forventer faktisk folk at episoden skal bli lagt ut på tiden. Nei, det er ikke skikkelig krise, men det irriterende når de nesten alltid er treige. Jeg må opp tidlig og vil gjerne få sett episoden sånn at jeg kan få lagt meg. De har vært treigere enn 10 min. Det er irriterende. Get it?

Anonymkode: bf19f...b09

Tja.. Hvis søvnen din blir såå forstyrra av 10-15 min, så skal jeg kanskje forstå det. 

Anonymkode: 6f31b...ca1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja.. Hvis søvnen din blir såå forstyrra av 10-15 min, så skal jeg kanskje forstå det. 

Anonymkode: 6f31b...ca1

Jepp. Søvnen min blir såå forstyrret av 10-20 minutter. Så nå skjønner du hvorfor det er irriterende at de aldri klarer å legge ut episodene på tiden 😉😊

Anonymkode: bf19f...b09

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Søvnen min blir såå forstyrret av 10-20 minutter. Så nå skjønner du hvorfor det er irriterende at de aldri klarer å legge ut episodene på tiden 😉😊

Anonymkode: bf19f...b09

Jeg har pleid å sette på episoden på TV3 på torsdager (der har den alltid begynt til tiden). I første reklamepause går jeg inn på Viaplay og spoler meg frem til dit jeg var kommet. Da "sparer"jeg inn de minuttene igjen. For er helt enig, 10-20 min har litt å si når man skal opp tidlig!

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett innlegget til Newa i VG i dag? Jeg oppfatter hele greia som sutring fra ende til annen fra hennes side. Det var "stakkars meg" hele veien. Kjedelig at familien hennes ikke vil snakke med henne, men det visste hun kom til å skje før hun reiste til Mexico. Jeg la ut en link for en del uker siden med en typ "behind the scenes" fra nrk. Der filmet de Newa da hun fikk vite hun var videre. Allerede da "advarte" søsteren henne. Så dette kunne hun tenkt på tidligere. Men at handlinger får konsekvenser er hun ikke så veldig kjent med virker det som..

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/qnMwjw/paradise-deltager-jeg-kommer-til-aa-angre-resten-av-livet

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Meowe skrev:

 

Leo og Julie vinner i kveld. Og Leo kaster kula. 😊

 

 

 

Betyr det da at Leo sitter igjen med alle pengene selv og Julie får den sure andreplassen? 

Anonymkode: 36c15...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...