Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Newa skulle få hele Norge til å hate Julie og Oskar ja. Tror det slo tilbake på henne selv 😂 Det er bare å ta en titt på kommentarene på instagrammen hennes 🙈

Anonymkode: fee22...fb8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22:37. Fortsatt ikke kommet. Dette er helt på trynet. Blir jo bare senere og senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de få ræva i gir å legge ut episoden?! Jeg sender snart klage ti de, for de er ofte treige :rolleyes:

Anonymkode: bf19f...b09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ann Mariell er dårlig taper.. Bye bye Mathias og Ann Mariell :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hva er galt med AM? Godt hu røyk gitt

Anonymkode: 3331a...ff4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår egentlig at AM ble sjokkert jeg, etter samtalen med Charlotte. Og de har jo kjempet for hverandre hele veien. Altså hva faen Charlotte? ENESTE to som kunne kjempet for henne og gitt henne stemmer 😂 Nå har virkelig hverken hun eller Oskar noe som helst sjans uansett hvem dem står mot. Tviler egentlig på at Oskar kjempet spesielt hardt for Erik og Ingrid, så tror hun var veldig med på den avgjørelsen. Og at hun sa til Karoline at hun ikke forstod hvorfor hun fikk kjeften når Julie og andre også stod der ... Selvfølgelig stemte Julie på bestevenninnen og bestevennen, hvorfor skulle noen bli sure for det? Charlotte ødela sitt siste lille håp i dag. 

Digget forresten at AM sa hva hun gjorde, og at Charlotte sa som hun sa tilbake. Drama er gøy! 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får litt vondt av Ina, ser jo lang vei at hun er skikkelig betatt av MP, og han bryr seg ikke..

Anonymkode: 0ceb5...ebd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får litt vondt av Ina, ser jo lang vei at hun er skikkelig betatt av MP, og han bryr seg ikke..

Anonymkode: 0ceb5...ebd

Ja, men han sigler bare på AM hele tiden. I senga han bare "Jeg har ikke vært noen douch her inne" Neivel?

Anonymkode: 5a57a...cc8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får litt vondt av Ina, ser jo lang vei at hun er skikkelig betatt av MP, og han bryr seg ikke..

Anonymkode: 0ceb5...ebd

Helt enig. Jeg skreiv i den andre tråden at jeg ikke kan forstå hvordan hun lot seg overtale til å stemme på Mathias og AM, det er jo som å sende seg selv ut! Huff. Syns det er fælt å se på hvordan MP ligger med henne, mens alt taler for at han vil egentlig være med AM.... Han gjør ikke en god figur!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men han sigler bare på AM hele tiden. I senga han bare "Jeg har ikke vært noen douch her inne" Neivel?

Anonymkode: 5a57a...cc8

Jepp, selvinnsikt er vel en sjelden vare på PH :fnise:

Anonymkode: 0ceb5...ebd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men han sigler bare på AM hele tiden. I senga han bare "Jeg har ikke vært noen douch her inne" Neivel?

Anonymkode: 5a57a...cc8

Han klarer i hvertfall ikke stå for at han spiller spillet han også. Så langt har han løyet til både Ina og de andre ved å nekte for at han og AM hadde en avtale. Ikke noe galt i det, for spill er spill, men drit nå i å innbille deg at du er så mye bedre enn andre! :rolleyes:

Jeg hadde nok blitt rimelig irritert om jeg hadde vært Ina som måtte høre på det selvgode skrytet hans om hvor mye han fortjener å vinne og hvor stor sjanse han har for å vinne. "Jeg fortjener å vinne", liksom. Han kan nå i det minste late som om han vil stå med Ina. Det hadde vært utrolig gøy om de faktisk hadde vunnet PH og så hadde Ina sluppet kula! :fnise:
Dessverre må vi vel nøye oss med at Leo slipper kula foran Jøllebølle. Jeg unner Leo pengene men jeg unner også Julie pengene. Blir spennende å se om ryktene stemmer :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Ardwinna skrev:

Dessverre må vi vel nøye oss med at Leo slipper kula foran Jøllebølle. Jeg unner Leo pengene men jeg unner også Julie pengene. Blir spennende å se om ryktene stemmer :)

Uff ja. Skulle heller sett Jøllebølle gjøre det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir bare litt nysgjerrig: Hvor kommer disse spoilerne fra? Er det kun Isabel som har avslørt noe, eller? Hva slags spoilere er det så langt, og hvor kommer de fra?

Anonymkode: 03e29...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir bare litt nysgjerrig: Hvor kommer disse spoilerne fra? Er det kun Isabel som har avslørt noe, eller? Hva slags spoilere er det så langt, og hvor kommer de fra?

Anonymkode: 03e29...54f

Jodel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli så lei av at viaplay alltid er sene med å legge ut nye episoder😑

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Magne har sagt på Instagram at en legende vil stå i finalen. Hvem tror dere? Tenker med en gang at det må være MP som ofrer Ina for AM, men vet ikke om han faktisk tør det. I såfall sykt hvor mange ganger den jenta klarer å redde seg inn 😂 Men ville ikke hatt noe i mot en finale med dem to mot Julie og Leo. 

Anonymkode: f31cb...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg dum nå.... men Leo!! Farger han barten for tull eller er det noe han gjør seriøst? Mener ikke å være frekk, jeg liker Leo. Men første gang jeg så det så tenkte jeg det var tull, men han har den jo farget hver dag nå??🙈🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal det ikke være flere ofringsseremonier i år? :( 

Anonymkode: 89435...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...