lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2018 #161 Del Skrevet 14. oktober 2018 Jeg som tilfeldigvis kom innom etter å ha sett deg i prøverforumet. Og så har du fått positiv test! Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at det forblir slik i 9 mnd 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #162 Del Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, lillemeg90 skrev: Jeg som tilfeldigvis kom innom etter å ha sett deg i prøverforumet. Og så har du fått positiv test! Gratulerer så mye! Krysser fingrene for at det forblir slik i 9 mnd 😍 Tusen takk 😄 Håper den har gravd seg skikkelig godt ned inni der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2018 #163 Del Skrevet 14. oktober 2018 11 minutter siden, Avalon skrev: Tusen takk 😄 Håper den har gravd seg skikkelig godt ned inni der!!! Når får du termin? 😊 jeg har selv termin 10 mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #164 Del Skrevet 14. oktober 2018 17 minutter siden, lillemeg90 skrev: Når får du termin? 😊 jeg har selv termin 10 mai. 28 juni sa terminkalulatoren 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. oktober 2018 #165 Del Skrevet 14. oktober 2018 Jeg har sniklest litt jeg men nå må jeg jo bare si fra at jeg er her med et stort GRATULERER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2018 #166 Del Skrevet 14. oktober 2018 (endret) 12 minutter siden, Avalon skrev: 28 juni sa terminkalulatoren 😄 Spennende! 😀 velkommen inn i skravletråden for mai/juni Om du har lyst til det 😊 Endret 14. oktober 2018 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #167 Del Skrevet 14. oktober 2018 46 minutter siden, Mynona skrev: Jeg har sniklest litt jeg men nå må jeg jo bare si fra at jeg er her med et stort GRATULERER!! Så koselig du har sniklest, din snik Tusen takk!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #168 Del Skrevet 14. oktober 2018 41 minutter siden, lillemeg90 skrev: Spennende! 😀 velkommen inn i skravletråden for mai/juni Om du har lyst til det 😊 Takk for det 😄 Er mulig jeg kanskje venter i noen uker til, just in case. Får se. Vet ikke opp eller ned på meg selv i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 14. oktober 2018 #169 Del Skrevet 14. oktober 2018 25 minutter siden, Avalon skrev: Så koselig du har sniklest, din snik Tusen takk!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 14. oktober 2018 #170 Del Skrevet 14. oktober 2018 Gratulerer, så fantastisk!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2018 #171 Del Skrevet 14. oktober 2018 1 time siden, Avalon skrev: Takk for det 😄 Er mulig jeg kanskje venter i noen uker til, just in case. Får se. Vet ikke opp eller ned på meg selv i dag Haha det forstår jeg godt! Hvor lenge har dere prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 14. oktober 2018 #172 Del Skrevet 14. oktober 2018 Gratulere så mye 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #173 Del Skrevet 14. oktober 2018 1 time siden, lillemeg90 skrev: Haha det forstår jeg godt! Hvor lenge har dere prøvd? Siden 2016, måtte prøverør til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2018 #174 Del Skrevet 14. oktober 2018 10 minutter siden, Avalon skrev: Siden 2016, måtte prøverør til. Ja, det har jeg i det minste fått med meg 🙈 men tenk det da! Positiv test etter så lenge! Føles sikkert surrealistisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #175 Del Skrevet 14. oktober 2018 Akkurat nå, lillemeg90 skrev: Ja, det har jeg i det minste fått med meg 🙈 men tenk det da! Positiv test etter så lenge! Føles sikkert surrealistisk! skikkelig surrealisttisk!!!!!! Er spent på hva testen på onsdag sier 😛 Håper ikke den sier noe annet enn dagens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. oktober 2018 #176 Del Skrevet 14. oktober 2018 8 minutter siden, Avalon skrev: skikkelig surrealisttisk!!!!!! Er spent på hva testen på onsdag sier 😛 Håper ikke den sier noe annet enn dagens Krysser fingrene 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regn Skrevet 14. oktober 2018 #177 Del Skrevet 14. oktober 2018 Gratulerer og heia deg. Avalon betyr eplelund, så det lover frutkbarhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 14. oktober 2018 #178 Del Skrevet 14. oktober 2018 8 timer siden, Avalon skrev: Disse murringene jeg har nevnt... på fredag ble de hakket verre. Og i natt, fy faen så vondt. Varte lenge også, og det strålte utover hoftene, nedover låret og kjente d til og med inni høna. Forferdelig vondt. Gikk å sjekket om jeg blødde to ganger, men ikke en dråpe. Da slo det meg at det faktisk kanskje er ligamentsmerter.... Gikk mange runder med meg selv i dag om jeg skulle teste eller ei..... Testet. Trodde jeg så syner....... Der er det to streker... den ene er riktignok meget lyserosa, men det er to. Så man kan si at, foreløpig så er jeg SMELT PÅ TJUKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer 😁❤️. Så gøy ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 14. oktober 2018 #179 Del Skrevet 14. oktober 2018 Åååhhhh gratulerer så masse!!!! Elsker å se positive tester🤪🤪🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 15. oktober 2018 Forfatter #180 Del Skrevet 15. oktober 2018 Måtte ta en test til i dag. Fremdeles svak positiv! Sparer den digitaletesten til onsdag. Grytidlig i dag hadde jeg noe jeg vil tro var festeblødning. Lys utvannet rosa blod, bare på papiret. Er så rar dette her. Trodde aldri det skulle gå. Nå er det å holde på det, til den er stor nok til å komme ut. Er skikkelig livredd for å miste. Ellers går det nå greit, det murrer av og på gjennom hele dagen. Halsbrann, veldig mild halsbrann, enn så lenge. Kløende pupper, eller brystvorter er nå et reellt problem. Tror det hjalp litt å smøre med olje og ha på bh. Skikkelig rastløs i dag. Vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. Har i alle fall avtalt med min mor at vi to skal ut å titte litt og handle på fredag. Det blir nok gøy! Begynner såvidt å kjenne på at jeg blir trøttere. Guri altså..... Hva gjør man nå da liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå