Gå til innhold

Avalon og reisen til ICSI


Avalon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, tutta23 skrev:
 

Gratulere med to fine ! Håper det lykkes for dere!!

Tusen takk :) Blir grusomt lenge å vente 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Raven Emerald skrev:
 

Åååå! Så spennende!

:alice:

Det er sjukt surrealistisk dette!!! Tror ikke det helt har gått opp for meg enda at nå er vi kommet så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så spennende👌🤪👍 Håper du kommer raskt gjennom rugedagene😊 og grattis med egg på frys!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Sjokoladepiken skrev:
 

Ååå så spennende👌🤪👍 Håper du kommer raskt gjennom rugedagene😊 og grattis med egg på frys!!

Takk takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, den Lutinusen... :nocomment:

Jeg har litt problemer med å selv stikke ting inn i dåsa. Etter den brutale behandlingen ved innsett har jeg bare slitt mer med å få lutinusen inn, og opp. Tørre vaginaltabletter. Får bare ha litt vann på for å litt hjelp med å få dem opp. 3 ganger til dagen.

Ved lutinus nr 2 i dag... herregud. Er så glad ingen ser på mens jeg desperat prøver å få dem inn mens jeg åler meg rundt på baderomsgulvet. Fikk den forsåvidt inn på rett sted, men med litt vann på så begynner jo den enden å gå i oppløsning rimelig kjapt kan du si og andre enden er tørr som sandpapir. Da setter jo dritten seg fast i en hudfold jeg ikke tidligere har stiftet bekjentskap med... og jeg får den ikke ut. den sitter fast og det er den enden som er i oppløsing som stikker ut.. Panikk og desperasjon. Mye åling, peptalk til meg selv, dytting og napping. Til slutt klarte jeg på en eller annen måte å snu den og fikk så til å dytte den opp dit den skulle. :pinar:

Stakkars dåsa altså, den har fått gjennomgå mye i det siste.

Ellers har jeg fått grusomme luftsmerter, så om noen har tips til hva som kan hjelpe tar jeg veldig gjerne imot!!! Litt sånn små susete i hodet, små kvalm inni mellom (som du kan bli av lutinus) og jeg tar så sykt lett til tårene.... Er lettrørt fra før, men herregud. Nå går det over stokk og stein. I går feks, da satt jeg på youtube og tittet på musikkvideoen til Maroon 5 med "a girl like you"...... oooog jeg begynte å grine.... For de som har sett den, eller hørt sangen så er jo ingen av delene akkurat noe tårevått. Begynte nesten å grine av noe jeg så på tv også, men klarte å holde det inne. Husker ikke hva det var, men sikkert noe så logisk om en reklame for Zalo :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg kommet halvveis i ventetiden. Trodde jeg skulle bestå denne ventetiden med glans og ikke en engang tenke på å teste tidlig. Det er i grunnen nå nesten alt jeg tenker på. Har lurt på å teste i helgen... lørdag og eller søndag, og så vente til testdag igjen. Men uff..... er sååå redd for å bli skuffet nå. selv om jeg vet mange ikke får positiv før testdag, eller etter men er sååå redd for å se en blendahvit test. Allikevel har jeg lyst til å teste...

The waiting is the hardest part.

Forventer negativ test på testdagen... har liksom ikke helt troa på at vi får være så heldige. Ikke med min flaks. Får helt noia av dette. 

I går prøvde vi å ha oss. Det var ikke noe godt. Vondt og ømt, og bare uff. Må nesten vente noen uker til før innmaten min har fått kommet seg.

 

Skal jeg teste i helgen, eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Raven Emerald skrev:
 

Jeg stemmer for teste. For jeg er kjempespent. =P

Det er du nok 😛 Er den ventetiden som er såå jævlig. Vet ingenting. Er jo som sagt ganske sikker på at det ikke har gått, og at mange ikke får positiv før på tesdagen. Har jo det i bakhodet da, men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør meg selv gal......

På lørdag ble jeg andpusten plutselig, kjennes mindre andpusten ut nå enn lør og søndag...

Hatt smartklokka på i noen dager for å se om pulsen har økt..... Ser ut som den har gjort det, men har egentlig bare juli å sammenligne med. Ikke brukt den siden. Men så har pulsen gått noe ned igjen de siste dagene

Har en del murringer og det stikker her og der, er sikkert bare lutinusen og innvollene som har fått juling.

Synes jeg har enormt synlige blodårer på puppene, mer enn til vanlig. De popper frem når jeg er varm, så har gått å sett på dem i speilet i hele dag og tenkt "du er bare varm Avalon, bare varm"

Og i går kveld fikk jeg litt halsbrann på kvelden, samme nå i kveld.... Ikke spist noe jeg vet jeg får halsbrann av...sikkert bare tilfeldig.

 

Gaaaaaaaah GI MEG STYRKE!!!!!!!!! :pinar:

Kommer snart til å begynne å tisse på pinner.... klarer ikke mer. 

Endret av Avalon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Avalon skrev:
 

Blendahvit test i dag :murvegg:

Så trist, men enda veldig tidlig. Bare 10 dager etter uttak? Testdag er vel 14 dager etter innsett? Huff...den rugetiden er grusom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender masse gode tanker og vibber til deg.... fortsatt tidlig å teste❤️ Har du gått offentlig eller privat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Butter skrev:
 

Så trist, men enda veldig tidlig. Bare 10 dager etter uttak? Testdag er vel 14 dager etter innsett? Huff...den rugetiden er grusom. 

Ja, vet det var ganske tidlig 😛 Ble litt forbanna på meg selv etterpå som ikke klarte å holde meg. Jeg har testdag 15 dager etter, så på onsdag.

4 timer siden, Sjokoladepiken skrev:
 

Sender masse gode tanker og vibber til deg.... fortsatt tidlig å teste❤️ Har du gått offentlig eller privat? 

Jeg går offentlig :)

 

Har ikke helt den store troa nå da.. så ut som størknet blod i bindet i dag måres, trekt godt inn så sikkert kommet i løpet av natten. Var ikke noe da jeg tørket. Tenkte litt på at det kaaaanskje kunne være festeblødning, blod er ikke fersk i timesvis liksom, men... så tror jeg nesten heller at det kan være noe spotting, at mensen snart melder sin ankomst. Eller, at lutinusen for en eller annen grunn ble brun på vei ut.

Trøste spiser uansett litt. Rester av brownie med uante mengder krem. Det er lørdag. Det er lov :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse murringene jeg har nevnt... på fredag ble de hakket verre. Og i natt, fy faen så vondt. Varte lenge også, og det strålte utover hoftene, nedover låret og kjente d til og med inni høna. Forferdelig vondt. Gikk å sjekket om jeg blødde to ganger, men ikke en dråpe. Da slo det meg at det faktisk kanskje er ligamentsmerter.... 

Gikk mange runder med meg selv i dag om jeg skulle teste eller ei..... Testet. Trodde jeg så syner.......

Der er det to streker... den ene er riktignok meget lyserosa, men det er to.

 

Så man kan si at, foreløpig så er jeg 

SMELT PÅ TJUKKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer 😄

Når du om et par års tid skal ha søskenforsøk med eskimoen så be om cyclogest istedet for lutinus, de er på en måte olje i fast form og glir inn uten hverken vondt eller noenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raven Emerald skrev:
 

Gratulerer!!!

Takk!!!!!!!!! Håper at den har gravd seg skikkelig godt ned inni der sånn at den henger fast til det er påtide på komme ut!!!! Lå i senga i natt og tenkte, etter jeg hadde sjekka om det var blod eller ikke, "ok...det kan jo faktisk være at det er noen inni der som mener leiligheten er litt for liten og vider den ut...." ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ginny skrev:
 

Gratulerer 😄

Når du om et par års tid skal ha søskenforsøk med eskimoen så be om cyclogest istedet for lutinus, de er på en måte olje i fast form og glir inn uten hverken vondt eller noenting :)

Skal notere meg det!! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...