Gå til innhold

90 days fiancè: Before the 90 days på TLC


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

tell all ligger jo på d play. Kom ut forrige uke 

Anonymkode: 1af36...4a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg er samme sesong som dere, men ser en episode på tv-en nå med et par på 58 og og 19! Selvfølgelig en thailandsk jente👀  Men altså! Hvordan foregår uttakene til dette? Er det som "Gift ved første blikk"? 

Anonymkode: adf4b...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg er samme sesong som dere, men ser en episode på tv-en nå med et par på 58 og og 19! Selvfølgelig en thailandsk jente👀  Men altså! Hvordan foregår uttakene til dette? Er det som "Gift ved første blikk"? 

Anonymkode: adf4b...98f

Æsj, sånt burde vel produksjonen være for god for å ta med i serien. Med mindre de klarer å fremstille det på en slik måte at de fleste forstår at det ikke er ekte kjærlighet, og at det er et ujevnt maktforhold i det forholdet. Jenter på 19 år, og menn på 58... det er bare ekkelt. Og det håper jeg kommer frem i serien.

Anonymkode: d8dee...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg er samme sesong som dere, men ser en episode på tv-en nå med et par på 58 og og 19! Selvfølgelig en thailandsk jente👀  Men altså! Hvordan foregår uttakene til dette? Er det som "Gift ved første blikk"? 

Anonymkode: adf4b...98f

Det er sesong 5..

Ekte kjærlighet det der,så klart.

Anonymkode: 83fff...ffd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/13/2018 at 4:13 PM, AnonymBruker said:

Det er sesong 5..

Ekte kjærlighet det der,så klart.

Anonymkode: 83fff...ffd

Oufff....Jeg fikk så vondt av den lille tenåringsjenta jenta som måtte gi avkall på å få barn fordi gamlingen ikke ville ha flere. Ikke fikk hun brudekjolen hun ønsket seg heller, og han insisterte på ekteskapsforord som sørget for at hun ikke fikk en krone hvis ekteskapet ikke skulle holde. Det synes jeg var alt annet enn greit med tanke på hvor mye hun måtte gi avkall på for å få lov til å gifte seg med gnieren. Han tok en bebreidende tone da hun ikke var sitt vanlige smilende jeg fordi han hele tiden snakket om eksen som også var thai. Stakkars jenta, hun må ha følt seg mildt sagt utskiftbar og underlegen. Det virket som gubbfaen bare ville ha en smilende liten dukke å ligge med og vise fram.  Æsj! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Sesong 6 er i full sving,og Nicole er tilbake - verre enn noensinne..

Anonymkode: 83fff...ffd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Sesong 6 er i full sving,og Nicole er tilbake - verre enn noensinne.

Måvel ha abbo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mkigjen skrev:

Måvel ha abbo?

Nei.

Streamer via www1. series9. io jeg.

Anonymkode: 83fff...ffd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Streamer via www1. series9. io jeg.

Thx

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker denne serien! Tror jeg har sett alle sesongene. 

Darcy og Jesse: Jesse er så høy på seg selv, og usmakelig i mine øyne. Darcy prøver litt for hardt. Hun prøver å være god nok for han hele tiden, men hun burde bare innse at han ikke er bra nok for henne. 

Nicole og Azan: hvor skal man begynne? For det første, å utsette May for alt dette er bare grusomt. Drasse henne med seg til Marokko, og kaller han for pappa. Jeg ser heller ikke kjemien mellom dem og lurer på intensjonen hans. Det går jo rykter om at han har mange kjærester. 

Karine og han gærne amerikaneren: han virker helt psyko. Hun burde ha løpt da hun hadde sjansen. Men nå ser det ut som hun er gravid. 

Sean og abby: sean virker som en flott fyr og burde finne seg en på sin egen alder med de samme intensjonene. Vet ikke helt hva som er greia med abby, men det er vel ganske tydelig at hun går etter eldre amerikanske menn. 

Han på 58 og hun på 19: nei hva søren. Hun burde komme seg vekk. Mark og nikki het de. 

Danielle og Mohammed: oh lord. Dette var bare vondt å se på. Det er jo ingen tvil om at han kun er ute etter green card. Hun må jo skjønne det! Alle andre ser det. Og hun utsetter barna sine for dette. Økonomien går i dass, forholdet går i dass. Alt rakner. Stakkars danielle, men man kan da virkelig ikke være så naiv. 

Larry og jenny: larry er sikkert bare snill og grei, men for en klønete type. Ble flau av å se på. Er også usikker på jenny. 

Molly og Luis: for en kvalm og ekkel type! Han var helt åpenbart kun ute etter sex og green card, ikke et familieliv. Han oppfører seg ufyselig mot barna til molly. Datteren på 17 er mer moden enn moren. Men heldigvis tok molly til fornuft etterhvert. 

Det var et lite utvalg. Det blir for mye å takle😂

 

 

Anonymkode: ecf12...af2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/22/2018 at 1:15 PM, AnonymBruker said:

Jeg elsker denne serien! Tror jeg har sett alle sesongene. 

Darcy og Jesse: Jesse er så høy på seg selv, og usmakelig i mine øyne. Darcy prøver litt for hardt. Hun prøver å være god nok for han hele tiden, men hun burde bare innse at han ikke er bra nok for henne. 

Nicole og Azan: hvor skal man begynne? For det første, å utsette May for alt dette er bare grusomt. Drasse henne med seg til Marokko, og kaller han for pappa. Jeg ser heller ikke kjemien mellom dem og lurer på intensjonen hans. Det går jo rykter om at han har mange kjærester. 

Karine og han gærne amerikaneren: han virker helt psyko. Hun burde ha løpt da hun hadde sjansen. Men nå ser det ut som hun er gravid. 

Sean og abby: sean virker som en flott fyr og burde finne seg en på sin egen alder med de samme intensjonene. Vet ikke helt hva som er greia med abby, men det er vel ganske tydelig at hun går etter eldre amerikanske menn. 

Han på 58 og hun på 19: nei hva søren. Hun burde komme seg vekk. Mark og nikki het de. 

Danielle og Mohammed: oh lord. Dette var bare vondt å se på. Det er jo ingen tvil om at han kun er ute etter green card. Hun må jo skjønne det! Alle andre ser det. Og hun utsetter barna sine for dette. Økonomien går i dass, forholdet går i dass. Alt rakner. Stakkars danielle, men man kan da virkelig ikke være så naiv. 

Larry og jenny: larry er sikkert bare snill og grei, men for en klønete type. Ble flau av å se på. Er også usikker på jenny. 

Molly og Luis: for en kvalm og ekkel type! Han var helt åpenbart kun ute etter sex og green card, ikke et familieliv. Han oppfører seg ufyselig mot barna til molly. Datteren på 17 er mer moden enn moren. Men heldigvis tok molly til fornuft etterhvert. 

Det var et lite utvalg. Det blir for mye å takle😂

 

 

Anonymkode: ecf12...af2

helt enig med alt du skriver, og etter litt snoking i reddit er det ikke vanskelig å finne ut at Nicole neppe er Azans eneste kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2018 den 13.15, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker denne serien! Tror jeg har sett alle sesongene. 

Darcy og Jesse: Jesse er så høy på seg selv, og usmakelig i mine øyne. Darcy prøver litt for hardt. Hun prøver å være god nok for han hele tiden, men hun burde bare innse at han ikke er bra nok for henne. 

Nicole og Azan: hvor skal man begynne? For det første, å utsette May for alt dette er bare grusomt. Drasse henne med seg til Marokko, og kaller han for pappa. Jeg ser heller ikke kjemien mellom dem og lurer på intensjonen hans. Det går jo rykter om at han har mange kjærester. 

Karine og han gærne amerikaneren: han virker helt psyko. Hun burde ha løpt da hun hadde sjansen. Men nå ser det ut som hun er gravid. 

Sean og abby: sean virker som en flott fyr og burde finne seg en på sin egen alder med de samme intensjonene. Vet ikke helt hva som er greia med abby, men det er vel ganske tydelig at hun går etter eldre amerikanske menn. 

Han på 58 og hun på 19: nei hva søren. Hun burde komme seg vekk. Mark og nikki het de. 

Danielle og Mohammed: oh lord. Dette var bare vondt å se på. Det er jo ingen tvil om at han kun er ute etter green card. Hun må jo skjønne det! Alle andre ser det. Og hun utsetter barna sine for dette. Økonomien går i dass, forholdet går i dass. Alt rakner. Stakkars danielle, men man kan da virkelig ikke være så naiv. 

Larry og jenny: larry er sikkert bare snill og grei, men for en klønete type. Ble flau av å se på. Er også usikker på jenny. 

Molly og Luis: for en kvalm og ekkel type! Han var helt åpenbart kun ute etter sex og green card, ikke et familieliv. Han oppfører seg ufyselig mot barna til molly. Datteren på 17 er mer moden enn moren. Men heldigvis tok molly til fornuft etterhvert. 

Det var et lite utvalg. Det blir for mye å takle😂

 

 

Anonymkode: ecf12...af2

Hvor ser du alt dette ?

Anonymkode: 25e71...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ser du alt dette ?

Anonymkode: 25e71...e20

www1. series9. io

 

Alle episoder og alle sesonger.. gratis.

Anonymkode: 83fff...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

www1. series9. io

 

Alle episoder og alle sesonger.. gratis.

Anonymkode: 83fff...ffd

Jeg beklager, så det litt lengre opp etter jeg hadde sendt kommentaren. Prøvde det, men gikk ikke.. får teste igjen om litt, her skal det ses serie :D 

Anonymkode: 25e71...e20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg beklager, så det litt lengre opp etter jeg hadde sendt kommentaren. Prøvde det, men gikk ikke.. får teste igjen om litt, her skal det ses serie :D 

Anonymkode: 25e71...e20

Evt sjekk putlockers.fm..

Alle sesongene der også.. :)

Anonymkode: 83fff...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sesong 6 er det bare folk jeg ikke har hørt om? Bortsett fra Nicole og Azan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sett sesong 6 nå. Tok ca 2 dager,  bla et par timer på solsengen.  

Jeg vet ikke om dette er en spoiler-tråd, men hva i all verden!? Hufff. Og jeg som er singel skal sitte å se på dette 😂 redd, positiv, skremt,  sjokkert 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sitronmelis skrev:

I sesong 6 er det bare folk jeg ikke har hørt om? Bortsett fra Nicole og Azan..

Det er jo nye par pr sesong.

Hender seg at tidligere par er med i siste episoden,tell all,men ikke ellers.

Anonymkode: 83fff...ffd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2018 den 0.41, AnonymBruker skrev:

Evt sjekk putlockers.fm..

Alle sesongene der også.. :)

Anonymkode: 83fff...ffd

Prøvde den og får varsel om trojanske virus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...