Gå til innhold

90 days fiancè: Before the 90 days på TLC


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

😢

Anonymkode: 44451...3ce

Ikke trist, det er veldig bra det er slutt.  Hun har beskrevet forholdet som toxic, og han som manipulerende og at han tok hun for gitt, og at hun var ulykkelig. Jeg har selv levd med en avhengig og forholdet bestod av hans brutte løfter,  falt for avhengigheten igjen, lovte og lovte endring,  holdt seg bra litt, fortsatte bak ryggen min til det gikk over styr igjen og skuffet og såret meg gang på gang.. Man blir tatt for gitt og personen tror de bare kan fortsette selvom det er å bryte løfter, og de setter egoismen foran forholdet og manipulerer på alle måter de kan for å få fortsette med avhengigheten på utspekulerte og uoppdagede måter. 

 

Anonymkode: 591da...d40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor leser dere dette? Vil også se😊 my guilty pleasure! 

Jeg synes fryktelig synd på henne, men så ignorerte/tilga hun alle de røde flaggene før de giftet seg, og enda flere før de ble gravide. 

Dette går jo igjen i nesten alle forholdene. Så lenge de sier unnskyldt så er alt greit igjen. Men herregud som jeg elsker å se ALT av det som har med 90days æ gjøre😄🤭

Anonymkode: 9d01c...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor leser dere dette? Vil også se😊 my guilty pleasure! 

Jeg synes fryktelig synd på henne, men så ignorerte/tilga hun alle de røde flaggene før de giftet seg, og enda flere før de ble gravide. 

Dette går jo igjen i nesten alle forholdene. Så lenge de sier unnskyldt så er alt greit igjen. Men herregud som jeg elsker å se ALT av det som har med 90days æ gjøre😄🤭

Anonymkode: 9d01c...fe1

Du finner veldig mye på YouTube.

Anonymkode: 33089...43e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke er favoritt paret deres? 

Mine er Darcy og han engelske fyren😆 Selv om han visstnok gjorde det slutt da. Vet ikke hvorfor, men Darcy er et loveable mess 😆 Hun bare gir alt og har troa, selv om ting går galt. Har så lyst å se at det ordner seg for henne! 

Anonymkode: fa1dc...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke er favoritt paret deres? 

Mine er Darcy og han engelske fyren😆 Selv om han visstnok gjorde det slutt da. Vet ikke hvorfor, men Darcy er et loveable mess 😆 Hun bare gir alt og har troa, selv om ting går galt. Har så lyst å se at det ordner seg for henne! 

Anonymkode: fa1dc...1bd

Godt poeng søsteren hans hadde. De kjente hverandre ikke. Hun spurte ikke om han, og fortalte ikke om seg. Det var veldig overfladisk. Samme med Jesse. Hun vil bare ha en å gifte seg med hun. Samme hvem, nesten. Synd for døtrene hennes å se en så usikker og desperat mor. Darcy finner kjærligheten en dag om hun river ned fasaden og viser hvem hun virkelig er.

Anonymkode: 9d01c...fe1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endt opp med å like Annie og David best :) Syns synd på hun første sesongen, hun var lei seg og lurt,  han en snyltende slabbedask. Men de virker veldig lykkelige nå og som at de trives med hverandre på Tell All og spesielt Pillow Talk episodene!

Jeg har sansen for Rebecca (til Zied) også fordi hun virker veldig sterk og flink på å sette grenser. Veldig mange ville blitt underkuet og følt seg små av en med oppførsel og dominans som Zied. Hun er ærlig og tøff og det liker jeg! Håper det snart kommer ny sesong med fortsettelse av de, forrige sesong fløy altfor fort 😅

Anonymkode: 591da...d40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Darcy er så opphengt i giftemål at jeg blir helt svett. Stakkars Jesse og Tom som sikkert høre dette flere ganger i døgnet. Hu må roe ned betraktelig hvis noe skal holde ut med henne for den hun er og ikke lett tilgang til sex med ei bimbo.

Jeg trudde seriøst Paul hadde er diagnose da han og Karine skulle bade. Utruster seg med kondom på snoppen og vadebukse. Skikkelig romantisk kær det der gitt. Og ikke minst alt dette utstyret han hadde med seg. Skulle jo tru han gikk inn i en eller annen krig. Jeg håper det forholdet vil vare, for Paul er nok bare snill tvers igjennom. Dog kanskje litt nevrotisk.

Angela er spenn gæern. Makan til kjeftesmelle. Det visumet til USA er faktisk ikke så mye verdt at jeg hadde holdt ut med henne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, EvaLena skrev:

 

Jeg trudde seriøst Paul hadde er diagnose da han og Karine skulle bade. Utruster seg med kondom på snoppen og vadebukse. Skikkelig romantisk kær det der gitt. Og ikke minst alt dette utstyret han hadde med seg. Skulle jo tru han gikk inn i en eller annen krig. Jeg håper det forholdet vil vare, for Paul er nok bare snill tvers igjennom. Dog kanskje litt nevrotisk.

 

Har ikke sett alle episodene, men det var ganske episk den gangen han tilsto at han hadde noe på rullebladet. Var det brannstifting og forsikringssvindel han var mistenkt for da? Hadde han sonet kanskje? Jeg husker ikke helt. Uansett, han sa/skrev det til henne, og så stakk han plutselig og løp rundt som en villmann med Karine og kamerafolket på slep. Det hele endte med at Karine ble ranet med kniv. Episk.

Anonymkode: a55e3...1ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, EvaLena skrev:

Darcy er så opphengt i giftemål at jeg blir helt svett. Stakkars Jesse og Tom som sikkert høre dette flere ganger i døgnet. Hu må roe ned betraktelig hvis noe skal holde ut med henne for den hun er og ikke lett tilgang til sex med ei bimbo.

Jeg trudde seriøst Paul hadde er diagnose da han og Karine skulle bade. Utruster seg med kondom på snoppen og vadebukse. Skikkelig romantisk kær det der gitt. Og ikke minst alt dette utstyret han hadde med seg. Skulle jo tru han gikk inn i en eller annen krig. Jeg håper det forholdet vil vare, for Paul er nok bare snill tvers igjennom. Dog kanskje litt nevrotisk.

Angela er spenn gæern. Makan til kjeftesmelle. Det visumet til USA er faktisk ikke så mye verdt at jeg hadde holdt ut med henne.

Ryktene sier at Angela og Michael ikke fikk godkjent k1visumet. De har giftet seg i Nigeria etter hva jeg har skjønt.  

Anonymkode: 5b657...521

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sett alle episodene, men det var ganske episk den gangen han tilsto at han hadde noe på rullebladet. Var det brannstifting og forsikringssvindel han var mistenkt for da? Hadde han sonet kanskje? Jeg husker ikke helt. Uansett, han sa/skrev det til henne, og så stakk han plutselig og løp rundt som en villmann med Karine og kamerafolket på slep. Det hele endte med at Karine ble ranet med kniv. Episk.

Anonymkode: a55e3...1ca

Ja, det stemmer med brannstifting og forsikringssvindel. Jeg husker den scenen hvor han stakk av. Herregud, for en type 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, EvaLena skrev:

Jeg trudde seriøst Paul hadde er diagnose da han og Karine skulle bade. Utruster seg med kondom på snoppen og vadebukse. Skikkelig romantisk kær det der gitt. Og ikke minst alt dette utstyret han hadde med seg. Skulle jo tru han gikk inn i en eller annen krig. Jeg håper det forholdet vil vare, for Paul er nok bare snill tvers igjennom. Dog kanskje litt nevrotisk.

 

Han har flere diagnoser, ganske farlige. Det er en god grunn til at exen fikk restraining order mot han og naboene også har anmeldt han. Tent på eiendom,  kutta dekkene til eksen, trusler og vold. Langt fra snill tvers igjennom. Løper vekk fra karine når han innrømmer rullebladet og går i offerposisjon og sa hun ikke fortjente damaged goods. Tvang hun til å ta kjønnssykdom test første gang han møtte henne. Generelt utrolig kontrollerende , obsessive og ustabil vil jeg si, bare at hans litt nerdelook kan lure oss til å tro han bare er usikker på seg selv.  Siste jeg så før jul på nett om de var at Karine hadde sendt inn skilsmisse papirer og sagt hun aldri ville ha noe med han å gjøre igjen, i følge hans egen insta profil. 

Det kommer opp en del om man søker på paul 90 days fiance mental. 

Anonymkode: 591da...d40

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har flere diagnoser, ganske farlige. Det er en god grunn til at exen fikk restraining order mot han og naboene også har anmeldt han. Tent på eiendom,  kutta dekkene til eksen, trusler og vold. Langt fra snill tvers igjennom. Løper vekk fra karine når han innrømmer rullebladet og går i offerposisjon og sa hun ikke fortjente damaged goods. Tvang hun til å ta kjønnssykdom test første gang han møtte henne. Generelt utrolig kontrollerende , obsessive og ustabil vil jeg si, bare at hans litt nerdelook kan lure oss til å tro han bare er usikker på seg selv.  Siste jeg så før jul på nett om de var at Karine hadde sendt inn skilsmisse papirer og sagt hun aldri ville ha noe med han å gjøre igjen, i følge hans egen insta profil. 

Det kommer opp en del om man søker på paul 90 days fiance mental. 

Anonymkode: 591da...d40

Hjelpes meg. Det var rimelig sært å kreve graviditetstest og test for kjønnssykdommer ja. Du har nok rett i at det er flere diagnoser med han. Jeg skal sjekke ut det du skrev opp 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på insta at Jesse er begynt å date hun ukrainske damen til han som skulle møte henne i Mexico men hun kom aldri.og Jesse og darcy sin britiske type er blitt venner

Anonymkode: 349f5...d37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.1.2020 den 16.37, AnonymBruker skrev:

Ååneiii.... Darcey har det med å falle for merkelige menn men syntes så synd i ho. 

SPOILER for dem som ikke har sett sesong 3! 

«Frieriet» til Jessy var ett kapittel for seg selv. Men likevel klarte han nye å toppe cringefaktoren den siste kvelden. Hva feiler disse mennene? Ikke få noe «ubetydelig» til å se ut som ett frieri. Jesus. 

Anonymkode: a977b...9e4

Unnvikende tilknytningsstil.

Anonymkode: 6061a...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.2.2020 den 22.08, AnonymBruker skrev:

Det er slutt mellom Tiffany og Ronald. Tilsynelatende skal Ronald ha gått på en smell med spill igjen. Den mannen er altså så utrolig kjekk, så jeg skjønner godt at hun ga han en sjanse likevel, men nå er det altså over.

Anonymkode: a55e3...1ca

Han er da overhode ikke kjekk 🥵

Anonymkode: 6061a...318

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er da overhode ikke kjekk 🥵

Anonymkode: 6061a...318

Jeg tiltrekkes ikke av "Hollywood-perfeksjon", og han der er ikke klassisk pen eller perfekt, men har noe ved seg som gjør at jeg synes han er ekstremt tiltrekkende. 

Anonymkode: a55e3...1ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så på insta at Jesse er begynt å date hun ukrainske damen til han som skulle møte henne i Mexico men hun kom aldri.og Jesse og darcy sin britiske type er blitt venner

Anonymkode: 349f5...d37

Linker hadde vært fint så vi andre også kan lese litt og se bilder.

Anonymkode: d4238...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tiltrekkes ikke av "Hollywood-perfeksjon", og han der er ikke klassisk pen eller perfekt, men har noe ved seg som gjør at jeg synes han er ekstremt tiltrekkende. 

Anonymkode: a55e3...1ca

Ja det er mange som blir tiltrukket av giftige menn med masse problemer.

Anonymkode: 6061a...318

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er mange som blir tiltrukket av giftige menn med masse problemer.

Anonymkode: 6061a...318

Du, jeg har funnet han seksuelt attraktiv før jeg visste noe som helst om problemene hans. Ikke vil jeg si han har badboy-look heller. I 90 days er han ikke fremstilt særlig dårlig heller, men man kan jo forstå det slik at mye er utelatt i serien ut i fra instagrammen til Tiffany.

Anonymkode: a55e3...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du, jeg har funnet han seksuelt attraktiv før jeg visste noe som helst om problemene hans. Ikke vil jeg si han har badboy-look heller. I 90 days er han ikke fremstilt særlig dårlig heller, men man kan jo forstå det slik at mye er utelatt i serien ut i fra instagrammen til Tiffany.

Anonymkode: a55e3...1ca

:jepp:

Anonymkode: 6061a...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...