Gå til innhold

90 days fiancè: Before the 90 days på TLC


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Duff skrev:

Nicole ja. Jeg kan godt forstå at han trenger en time-out, bare synd han ikke kan si det i stede for å bare stikke av. 

Absolutt.

Men hun kunne virkelig tatt seg bryet med å sette seg litt inn i kulter/religion og respektere skikkene de har der,og ikke bsre syte og grine hele tiden..

Anonymkode: 83fff...ffd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.3.2018 den 21.54, JeSuisLouise skrev:

Det syns jeg også. Han virker mest normal av alle mennene som er med i denne sesongen. Hun Myriam virker veldig spesiell og oppmerksomhetssyk, og jeg lurer på hva slags forhold hun og kjæresten har siden hun brukte masse tid med Patrick. Håper han finner seg en bra dame som er grei med han :) 

Skjønner ikke hva han ser i henne. Hun virker egoistisk og oppmerksomhetsyk ja.

Anonymkode: 85de1...594

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, UnderCover skrev:

Karine må få seg en ny leppestift.

De har sikkert megabra utvalg midt i Amazonas bushen ja.

Synes hun er søt jeg.

Verre med amerikaneren hun har rotet seg borti.

Anonymkode: 83fff...ffd

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært så moro å se hvordan disse damene hadde reagert på å komme til Usa. Håper vi får se det og! 

Han fyren til Karine virker jo helt psyk, og virker som han har gjort mye dumt mot tidligere flammer. Skummelt. Jeg likte Patrick, og håper at han finner en fin jente. 

Anonymkode: 274e0...0b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes litt synd på Courtney. Antonio virker herlig, men de må kommunisere bedre. 

Anonymkode: 25e71...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes litt synd på Courtney. Antonio virker herlig, men de må kommunisere bedre. 

Anonymkode: 25e71...e20

Tror han kanskje føler seg litt overkjørt...

Anonymkode: 33089...43e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my god, hvorfor har jeg ikke oppdaget denne tråden før? Dette programmet (og alle andre 90 days) er mine store guilty pleasures :fnise: Mitt "favorittpar" er Jesse og Darcey! Han virker for meg som maktsyk og kontrollerende. Hva Darcey ser i han (foruten at han er ung og viril) er for meg et mysterium.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har sett tell all og som vil fortelle hva som er greia med hun abby?🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2018 den 16.07, AnonymBruker skrev:

Dette er en utrolig bra serie! Er jo morsomme episoder hele tiden!

Sean og Abby har ingen fremtid. Tror Sean skjønner det innerst inne selv. Var jo bare å se hvordan Abby strålte når Chris var i nærheten. Ganske åpenbart alt hun virkelig liker Chris, hun klarer ikke å skjule det engang!

 

Han Larry som er i Filippinene er morsom. Virker som det er helt tomt inne i hodet hans, men tror han er ganske snill. Bare utrolig naiv. Skjønner at hun jenta reagerte på oppførselen hans under middagen. 

 

Stakkars Karine som ble ranet foran åpent kamera...etter å ha løpt etter han gærne amerikaneren. ... 

 

Courtney og han spanske er utrolig gøy å følge med på. Tror han er homofil og bare leker med henne dessverre. Hun er nok litt for naiv. 

Anonymkode: 0c92b...cc9

alle damene i denne serien er helt forferdelig, enten er de utro, toxic eller gold digger.

eneste mannen som er dritt i denne serien er han som er sammen med hun gammle dama, han utlendingen med svart hår. han brukte henne for visa kortet

anfisa er forferdelig og har vært utro, hun asiateren som er sammen med han gammle fra usa er forferdelig, abby er utro, karine har vært utro. hvorfor er 80 prosent av damene fra denne serien boss ?

eneste gode kvinnen må være hun som er sammen med han fra nederland, hun mørke dama som er sammen med han fra sør amerika 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2018 den 23.48, Sh999 skrev:

Huff ja, det er ille å se på... Han som reiste til Haiti virket jo så desperat at jeg hadde vært redd fyren! Og så hun som reiste fra sine barn (som gråt og tok det tungt) for å være borte i 6 uker.. Og det for å treffe en ung gutt som kunne vært sønnen hennes. Fatter ikke hva de tenker med..

For et ufattelig dømmende innlegg! Det er ingenting gale med en dame i 40 åra som er sammen med en i 20 årene, jeg trodde vi hadde kommet lengre enn dette? Vi er i 2018 og likevel så kan ikke folk med store aldersforskjeller være sammen uten å bli dømt, forkastelig...

Anonymkode: 3ec66...c06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

For et ufattelig dømmende innlegg! Det er ingenting gale med en dame i 40 åra som er sammen med en i 20 årene, jeg trodde vi hadde kommet lengre enn dette? Vi er i 2018 og likevel så kan ikke folk med store aldersforskjeller være sammen uten å bli dømt, forkastelig...

Anonymkode: 3ec66...c06

Altså, det er jo ikke til å komme ifra at det er en utfordring aldersmessig. De er på to forskjellige plasser i livet, han ønsker gjerne egne barn med tiden. Det verste er jo at de velger å reise halve jordkloden rundt koste hva det koste vil. Det er ikke ofte det vil fungere med 20 års alders forskjell i lengden, det er bare en realitet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Sh999 skrev:

Altså, det er jo ikke til å komme ifra at det er en utfordring aldersmessig. De er på to forskjellige plasser i livet, han ønsker gjerne egne barn med tiden. Det verste er jo at de velger å reise halve jordkloden rundt koste hva det koste vil. Det er ikke ofte det vil fungere med 20 års alders forskjell i lengden, det er bare en realitet. 

Kjærlighet kjenner ingen grenser ;) 

Anonymkode: 3ec66...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2018 den 23.25, AnonymBruker skrev:

Kjærlighet kjenner ingen grenser ;) 

Anonymkode: 3ec66...c06

Men det der er nok ikke ekte kjærlighet, iallefall ikke fra hans side. Darcy derimot, hun forventet jo å bli fridd til før hun i det hele tatt møtte han! Jeg holdt på å dø da han gav henne en "promise ring". Stakkars dame, han la det opp som et frieri, også var det bare en greie tenåringer holder på med.

Han som drar til Amazonas er gal. GAL! Det skjønte man jo første gang man så han, da han dro med seg 3-4 svære kasser med utstyr. Først trodde jeg kanskje han hadde med seg utstyr han skulle gi innbyggerne der. Men det var jo bare saker til seg selv.

Syntes fortsatt Cortney er grusom. Stakkars Antonio! Og hun ser jo helt annerledes ut på bilder enn i virkeligheten (på TV). Hun er fotogen så på bilder ser hun jo pen ut. Tror nok Antonio ble litt skuffet. Ikke bare var hun ikke like pen som bildene, men i tillegg var hun en klagete, masete liten unge! 

Anonymkode: ad3b0...975

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker dette programmet.. dramaaa hahaha 

Ser på d play så veit ikke om det blir noe etter tell-all???

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

56 minutter siden, Uglems skrev:

Jeg elsker dette programmet.. dramaaa hahaha 

Ser på d play så veit ikke om det blir noe etter tell-all???

Nei.

Anonymkode: 83fff...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tell-all neste episode? 

Det ser ut som det blir mye drama mellom parene enda. Han gærne som dro til Brasil og hun som er i karibien. 

Antonio har gifta seg, og det ser ut som Patrick og Cortney har funnet tonen. 

Anonymkode: dfd67...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: 83fff...ffd

Hva mener du nei? Ferdig?? Ikke mer? Hva skjer på tlc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Uglems skrev:

Hva mener du nei? Ferdig?? Ikke mer? Hva skjer på tlc?

Etter "tell all" episoden er sesongen ferdig.

Hittil er det bare laget 5 sesonger.

Anonymkode: 83fff...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...