Gå til innhold

90 days fiancè: Before the 90 days på TLC


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeez, nettopp sett tell all- episoden! Angela er jo riv ruskende gal, herlighet jeg holdt på å le meg ihjel av denne episoden! Og så tar hun det ut på Rachel, av alle folk?! Sikkert sjalu på henne pga alderen. Nei dette tok kaken! 😂 Litt slemt å le av andres psykiske issues, men dette klarer jeg virkelig ikke la vær å le av for det ble helt absurd 😳😂

Anonymkode: 869f6...48c

Hahaha jeg lo sjæl av Angela når hu lot frustrasjonen gå utover Rachel 😂 sykt random å klikke på hun.

Og altså, han fra Nigeria SMILTE jo når han ble kontrontert angående pengene til Angela?? Må ha vært han som tok ut pengene, men alikevel fikk banken skylden på et vis så Angela fikk pengene igjen av banken uansett...

Anonymkode: 26f72...572

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeez, nettopp sett tell all- episoden! Angela er jo riv ruskende gal, herlighet jeg holdt på å le meg ihjel av denne episoden! Og så tar hun det ut på Rachel, av alle folk?! Sikkert sjalu på henne pga alderen. Nei dette tok kaken! 😂 Litt slemt å le av andres psykiske issues, men dette klarer jeg virkelig ikke la vær å le av for det ble helt absurd 😳😂

Anonymkode: 869f6...48c

Hvilken sesong er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeez, nettopp sett tell all- episoden! Angela er jo riv ruskende gal, herlighet jeg holdt på å le meg ihjel av denne episoden! Og så tar hun det ut på Rachel, av alle folk?! Sikkert sjalu på henne pga alderen. Nei dette tok kaken! 😂 Litt slemt å le av andres psykiske issues, men dette klarer jeg virkelig ikke la vær å le av for det ble helt absurd 😳😂

Anonymkode: 869f6...48c

Ja himmel. Hun er ikke riktig satt sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, moroklompen skrev:

Hvilken sesong er dette?

Den som nettopp har gått på TLC, siste episode var vel på onsdag.

Anonymkode: 869f6...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela er helt blåst. Her snakket de endelig om elefanten i rommet,  nemlig at Jesse driver med psykisk mishandling også klikker hun på Rachel...

Anonymkode: a9320...1ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Angela er helt blåst. Her snakket de endelig om elefanten i rommet,  nemlig at Jesse driver med psykisk mishandling også klikker hun på Rachel...

Anonymkode: a9320...1ad

Helt blåst? Synes hun er den mest oppegående av dem alle. Hun tar ikke dritt fra noen den dama,en skikkelig sterk kvinne! 

De mest blåste og sykeste som er med her er Jesse og muligens Paul. Sistnevnte er jo å regne som en incel i oppførselen. Alt er stakkars Karine sin feil. Skjønner ikke at hun ikke har dumpet han forlengst. Jesse har definitivt psykopatiske trekk men Darcy burde da virkelig hatt vet til å kutte han ut før det kom til dette.

Anonymkode: 85de1...594

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

On 3/12/2019 at 7:39 PM, AnonymBruker said:

Herrlighet, blir provosert av Karine og moren! Synes de behandler Paul helt forferdelig. Han er sikkert en spesiell fyr, men ærlig talt, karine virker fullstendig urimelig og bortskjemt! Nekter å snakke med han, lar han betale alt og hun og familien hennes bare forsyner seg. Hun virker helt annerledes nå enn i begynnelsen, helt uinteressert i han.

Anonymkode: 869f6...48c

Begynte å se på denne serien nylig etter at jeg leste denne tråden. Sent ute vet jeg men. Kommet til episoden hvor Karine og Paul krangler etter bryllupet og ho vil ha skilsmisse. Blir satt ut av hvor frekk og barnslig den jenta er. Paul er helt klart en merkelig og anderledes mann og forstår at ham ikke er lett å leve sammen med men kan ikke noe for at sympatien går til ham. Ho er ikke interessert i ham så hvorfor giftet ho seg? Opplagt at ho bare tenker på pengene hans og at ho er altfor ung til å gifte seg. Syntes ham Paul var en snåling fra børjan og at ho virka så søt og uskyldig før. Synd i Paul som har brukt ett hav av penger og energi på ei som synes det er en selvfølge at ho ikke skal bidra med noenting ikke godt humør,ikke takk, ingenting.... Fy søren. Gjelder meg å ha maraton med resten av sesong 2 og 3 denne helga. Angela er favoritten min. Sier ting rett ut som de er. Naiv som tror en så ung mann vil være pleieassistenten hennes når ho blir gammel. Får vondt av flere og er skremt av Jesse. En skummel psykopat man bør holde seg langt unna! 

Anonymkode: a977b...9e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han Timothy tatt kjønnsskifte operasjon? 

Anonymkode: 294ec...7c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Har han Timothy tatt kjønnsskifte operasjon? 

Anonymkode: 294ec...7c8

Mener du at han har vært kvinne ? Tror ikke det, syns du det virker sånn?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har han Timothy tatt kjønnsskifte operasjon? 

Anonymkode: 294ec...7c8

Ja han var født kvinne, derfor han ikke tørr å ligge med Jennifer, mangler penis 😕

Anonymkode: 856a1...245

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Muskath skrev:

Mener du at han har vært kvinne ? Tror ikke det, syns du det virker sånn?

 

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja han var født kvinne, derfor han ikke tørr å ligge med Jennifer, mangler penis 😕

Anonymkode: 856a1...245

Ja, han ser slik ut. 

Anonymkode: 294ec...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååneiii.... Darcey har det med å falle for merkelige menn men syntes så synd i ho. 

SPOILER for dem som ikke har sett sesong 3! 

«Frieriet» til Jessy var ett kapittel for seg selv. Men likevel klarte han nye å toppe cringefaktoren den siste kvelden. Hva feiler disse mennene? Ikke få noe «ubetydelig» til å se ut som ett frieri. Jesus. 

Anonymkode: a977b...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååneiii.... Darcey har det med å falle for merkelige menn men syntes så synd i ho. 

SPOILER for dem som ikke har sett sesong 3! 

«Frieriet» til Jessy var ett kapittel for seg selv. Men likevel klarte han nye å toppe cringefaktoren den siste kvelden. Hva feiler disse mennene? Ikke få noe «ubetydelig» til å se ut som ett frieri. Jesus. 

Anonymkode: a977b...9e4

Jeg skjønner hva du mener men samtidig ser jeg godt hva som er «problemet» med Darcy i denne sesongen også. Hun er så såret og skadeskutt at det skal ett lite mirakel til at hun finner en ordentlig god mann som kan stå i det, Som ikke reagerer på dette og føler alt blir for mye. Hun er overfølsom og gjør ett stort poeng av relativt vanlige ting og sier «ingen har gjort slike ting før» til en grad som virker litt merkelig. Alt for mye snakk og fokus på Jesse enda.                          Jeg liker henne kjempe godt men hadde hun vært venninnen min så hadde jeg rådet henne til å være alene en god stund, lære å elske seg selv og få opp selvfølelsen. Da vil det være mye enklere å tiltrekke seg noe hun fortjener. Hun må slikke sine sår ordentlig og slutte å fantasere om å finne en mann som skal gjøre alt det såre fint igjen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, moroklompen skrev:

Jeg skjønner hva du mener men samtidig ser jeg godt hva som er «problemet» med Darcy i denne sesongen også. Hun er så såret og skadeskutt at det skal ett lite mirakel til at hun finner en ordentlig god mann som kan stå i det, Som ikke reagerer på dette og føler alt blir for mye. Hun er overfølsom og gjør ett stort poeng av relativt vanlige ting og sier «ingen har gjort slike ting før» til en grad som virker litt merkelig. Alt for mye snakk og fokus på Jesse enda.                          Jeg liker henne kjempe godt men hadde hun vært venninnen min så hadde jeg rådet henne til å være alene en god stund, lære å elske seg selv og få opp selvfølelsen. Da vil det være mye enklere å tiltrekke seg noe hun fortjener. Hun må slikke sine sår ordentlig og slutte å fantasere om å finne en mann som skal gjøre alt det såre fint igjen. 

Darcy må begynne med å respektere og elske seg selv før hun kan gå rundt å kreve at andre gjør det. Hun virker til å ha penger til eksklusive klær, så skjønner ikke hvorfor hun skal kle seg så slutty. 

Anonymkode: 78efe...c86

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nå ikke at Tom er så ille. Men jeg tror dessverre at Darcy har det med å trigge noe negativt i folk, med den bredt måten hun oppfører seg på. Ellers liker jeg henne godt, kunne gjerne vært venninnen min.

Men dere mener vel ikke seriøst at Timothy mangler penis? Begynner nesten å lure på om han kunne vært kjønnsoperert, for han er så utrolig feminin og spesiell. Han er en veldig hyggelig mann, så synes det er synd at han ikke klarer å slappe mer av.

Anonymkode: 869f6...48c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååneiii.... Darcey har det med å falle for merkelige menn men syntes så synd i ho. 

SPOILER for dem som ikke har sett sesong 3! 

«Frieriet» til Jessy var ett kapittel for seg selv. Men likevel klarte han nye å toppe cringefaktoren den siste kvelden. Hva feiler disse mennene? Ikke få noe «ubetydelig» til å se ut som ett frieri. Jesus. 

Anonymkode: a977b...9e4

Hun ser jo helt grusom ut med alt det fake juggelet, en kvinne uten selvbildet og selvtillit desperat etter en mann. Se på fasaden, alt er jo fake. Samtidig kaster hun bort penger på designerklær/vesker/sko.

Utrolig avstøtende dame.

Uansett så tipper jeg hele serien bare er tull, skuespill.

Anonymkode: efcdb...6ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og stakkaren som nå har bestemt seg for å dra hjem og tjene mere penger så han kan reise til Ukraina og treffe
"Maria", for hvis han gjør det så vil hun sikkert ombestemme seg og kaste seg rundt halsen hans, bli hans forlovede,
hans kone og elske ham til deres dagers ende? Wut? :sjokkbla: Er mannen ikke helt riktig satt sammen i det hele tatt? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes nå ikke at Tom er så ille. Men jeg tror dessverre at Darcy har det med å trigge noe negativt i folk, med den bredt måten hun oppfører seg på. Ellers liker jeg henne godt, kunne gjerne vært venninnen min.

Men dere mener vel ikke seriøst at Timothy mangler penis? Begynner nesten å lure på om han kunne vært kjønnsoperert, for han er så utrolig feminin og spesiell. Han er en veldig hyggelig mann, så synes det er synd at han ikke klarer å slappe mer av.

Anonymkode: 869f6...48c

Kjenner en fyr som er kjønnsoperert og de er like. 

Anonymkode: 294ec...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Det er slutt mellom Tiffany og Ronald. Tilsynelatende skal Ronald ha gått på en smell med spill igjen. Den mannen er altså så utrolig kjekk, så jeg skjønner godt at hun ga han en sjanse likevel, men nå er det altså over.

Anonymkode: a55e3...1ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er slutt mellom Tiffany og Ronald. Tilsynelatende skal Ronald ha gått på en smell med spill igjen. Den mannen er altså så utrolig kjekk, så jeg skjønner godt at hun ga han en sjanse likevel, men nå er det altså over.

Anonymkode: a55e3...1ca

😢

Anonymkode: 44451...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...