Gå til innhold

90 days fiancè: Before the 90 days på TLC


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

Kveldens episode begynner på tlc nå! Vanligvis har de sendt den 22.30.. 

Anonymkode: 274e0...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oy, oy.. Lurer på hva som skjer med hun blonde amerikaneren (som for øvrig er utrolig pen), og Antonio, dukker han opp eller ikke? 

Og hvorfor er mennene så sinnsykt dumme og tror at jenter ikke er golddiggers?! Som Sean og han andre som snakker med en thaidame?

Anonymkode: 274e0...0b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På d play kan dere se denne og neste episode gratis:) dplay er 1 episode foran👌

Anonymkode: 1af36...4a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

Blir deppa av sånt. Holder meg til lystige programmer. Husker han ekle som utnytta hu dama og stakk av etter de var gift (forrige sesong? Aner ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Han spanske modellen må være korka dum! Den stakkars jenta har reist fra USA, i tillegg måtte hun komme seg til sentrum på egenhånd og vente lenge på han. Også være med på skjønnhetskonkurranse i 5 timer. Jeg hadde dumpet han glatt. 

 

Anonymkode: dfd67...96a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han spanske modellen må være korka dum! Den stakkars jenta har reist fra USA, i tillegg måtte hun komme seg til sentrum på egenhånd og vente lenge på han. Også være med på skjønnhetskonkurranse i 5 timer. Jeg hadde dumpet han glatt. 

 

Anonymkode: dfd67...96a

Mhm!! Og stakkar han som reiste til Paris for å finne ut at "dama" hans har type?! Men en ting skal de alle ha, de må være bra naive.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er veldig glad for at Karine er såpass oppegående at hun kanskje kan sette litt krav til han mannen.

Anonymkode: d8100...1be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble satt helt ut av hon som har type.. fy faen for en drittkjerring. Hva med å si sånn FØR han kommer, at hun har type? Trenger ikke dra til utlandet for å finne sånne folk liksom... 🙈 stakkars fyr!

Den særeste fyren igjennom alle sesonger er jo han robot-amsterdam. Ikke at hun er noe bedre, dritings og på offensiven 😂 men hun har jo bare mast om ringer og "her hadde det vært fint med et frieri, her er det fint å bli forlovet " siden hun kom.. 

Ps: nå har jo jeg sett på Dplay. Og i og med bildet på siden, så har han hvertfall ikke blitt drept 😂

Endret av UnderCover
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sh999 skrev:

Mhm!! Og stakkar han som reiste til Paris for å finne ut at "dama" hans har type?! Men en ting skal de alle ha, de må være bra naive.. 

Ja, han virket så god, selv om han er naiv. 

Fikk vondt av han. Håper han gjør det beste ut av turen sin. Kanskje treffe en annen der. 

Anonymkode: dfd67...96a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den serien er ukas høydepunkt:p synes hun Karine er ganske kul:) 

Anonymkode: 25e71...e20

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig med Jesse? Han virker så creepy. Litt sånn Mr. Grey wannabe. 

Jeg er mer på alder med Jesse, og han er virkelig ikke så fin. 

Det er ulik nivå på de utseendemessig, men  jeg syns hun ligger flere hakk over han. Darcey er jo så pen. 

Anonymkode: dfd67...96a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare er han Jesse creepy men utrolig kontrollerende. Lurer på hvordan det går når Darcey reiser tilbake og han ikke kan diktere hva hun skal gjøre?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Jesse er virkelig kreepy!! Han virker ikke mye god altså, håper hun ser forbi forelskelsen og kutter han ut. Virker jo som hun ser disse tingene da heldigvis. Blir spennende og se i neste episode hva som skjer med han der snålingen (husker ikke navnet) og Karinie .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sh999 skrev:

Ja, Jesse er virkelig kreepy!! Han virker ikke mye god altså, håper hun ser forbi forelskelsen og kutter han ut. Virker jo som hun ser disse tingene da heldigvis. Blir spennende og se i neste episode hva som skjer med han der snålingen (husker ikke navnet) og Karinie .

Gled deg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Nettejea skrev:

Gled deg. :fnise:

Hva er hemmeligheten hans? Hva skjedde i skogen? Hvorfor løp han avgårde?

Anonymkode: dfd67...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er hemmeligheten hans? Hva skjedde i skogen? Hvorfor løp han avgårde?

Anonymkode: dfd67...96a

Never mind. Fant ut av det😱

 

Anonymkode: dfd67...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Never mind. Fant ut av det😱

 

Anonymkode: dfd67...96a

Hva var det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...