kaffemor Skrevet 25. februar 2018 Forfatter #201 Del Skrevet 25. februar 2018 12 timer siden, Nikketutta skrev: Gratulerer så mye Kaffemor - jeg gleder meg til å følge deg Tusen takk!! Er du gravid/prøver du også eller? 😘 12 timer siden, Poppsilopp skrev: Tror jeg husker at du ikke likte kaffe sist heller?! Jeg orket heller ikke tanken på kaffe de første 12 ukene, men nå drikker jeg litt kaffe igjen og synes det er veldig godt. Så dumt med bekkenet! Jeg har merket litt ganske tidlig begge gangene, men det har helsigvis gått seg til, for så å bli verre igjen senere. Håper det går over, og at du slipper å slite med det helt fra nå av. Har du gravidpute? Jeg begynte å sove med bbhugme ganske med en gang denne gangen, og det føler jeg hjelper Hehe stemmer det.. likte ikke svart kaffe under hele det forrige svangerskapet Veldig rart! Ganske praktisk da, for det er jo visse begrensinger på hvor mye man kan drikke uansett. Jeg fant frem gravidputen min i går! Aaah hadde glemt hvor digg den er å sove med 😍 12 timer siden, Mynona skrev: Bekkenet allerede? Hadde du mye smerter sist? Oh yes Krykker i mange uker. Fra ca uke 10. Og i perioder kunne jeg ikke gå i det hele tatt Så er vel bare å stålsette seg virker det som. Prøver å ta veldig hensyn nå da, så håper det stopper opp litt og ikke blir verre på en god stund 10 timer siden, LoveTrain skrev: Treig leser her🙈 Gratulerer så masse med positiv test Tusen takk 23 minutter siden, Sjokoladepiken skrev: GRATULERER!!! Så kjekk lesning:-) Hipp hurra og gratulerer nok en gang. Tusen takk! Veldig stas altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikketutta Skrevet 25. februar 2018 #202 Del Skrevet 25. februar 2018 Ja, er en prøver! Kuttet p-pillene Februar i fjor, sliter fortsatt med utrolig ustabil menstruasjon og kan telle på en hånd antall menstruasjonsperioder jeg har hatt på 1 år. Veldig frustrerende når jeg føler alle rundt meg blir gravide med en gang Nå har jeg blitt henvist til gynekolog for utredning av PCOS. Fikk time 5 Juni, så fikk ett slag i ansiktet der og vurderer nå å gå til privat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 25. februar 2018 #203 Del Skrevet 25. februar 2018 Snikleser her 🙊 Gratulerer så mye med to streker! Og så raskt!! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. februar 2018 #204 Del Skrevet 25. februar 2018 En i terminklubben min har blitt en god del bedre i bekkenet etter fysio som hadde noe spesialisering på bekken. Prøvde du det sist gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 25. februar 2018 Forfatter #205 Del Skrevet 25. februar 2018 Kan se ut til at jeg mister. Begynt å blø nå. Strever med å holde maske i bursdagsmiddagen jeg er på. Vil helst bare grine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. februar 2018 #206 Del Skrevet 25. februar 2018 Å nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikketutta Skrevet 25. februar 2018 #207 Del Skrevet 25. februar 2018 38 minutter siden, kaffemor skrev: Kan se ut til at jeg mister. Begynt å blø nå. Strever med å holde maske i bursdagsmiddagen jeg er på. Vil helst bare grine Klem til deg ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimba Skrevet 25. februar 2018 #208 Del Skrevet 25. februar 2018 Å nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 25. februar 2018 #209 Del Skrevet 25. februar 2018 Å nei Krysser fingrene for at det ikke skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 25. februar 2018 #210 Del Skrevet 25. februar 2018 Å neeii så leit!! Krysser fingrene for at det stopper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 25. februar 2018 Forfatter #211 Del Skrevet 25. februar 2018 Rimelig sikker på at det er en spontanabort Blødd endel nå. Er såpass at samboer må ut for å kjøpe nattbind nå. Regner ikke med at det er så greit med tamponger.. Ååh dette var skikkelig leit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 25. februar 2018 #212 Del Skrevet 25. februar 2018 Det var leit å høre stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 25. februar 2018 #213 Del Skrevet 25. februar 2018 Det var utrolig triste nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 26. februar 2018 #214 Del Skrevet 26. februar 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 26. februar 2018 Forfatter #215 Del Skrevet 26. februar 2018 Det ble senga/sofaen i dag i stedenfor jobb gitt. Med Paracet og tårer. Synes dette er skikkelig tøft. Heldigvis skjedde det tidlig. Jeg har jo mistet en gang tidligere, da vi prøvde på sønnen vår. Blir så sint på kroppen min som tydeligvis ikke er så god på å skulle bære frem barn. Jeg var så avslappet ang dette denne gangen, jeg tenkte liksom at siden vi allerede har vært igjennom en så slipper vi det denne gangen. Men neida. Kroppen min ville visst ikke det. Det er såå kjipt. Hadde gledet meg til vinterbaby. Nå blir det prøvepause også, så det oppleves som en evighet til vi skal prøve igjen. Jeg er redd for at det gjør at sorgprosessen kommer til å dra ut veldig. Sist satt jeg med positiv graviditetstest under en mnd etter SAen. Men nå er det ikke realistisk med en ny graviditet før til sommeren Den voldsomme blødningen har latt vente på seg og jeg merker jeg er rimelig stressa for at den skal komme i morgen.. eller kanskje det ikke blir så voldsomt siden jeg mistet så tidlig? I morgen MÅ jeg på jobb, har massevis av møter og opplegg jeg ikke kan være borte fra Kjedelig å måtte gå rundt med tykke nattbind på jobb liksom Noen som vet om det er innafor å bruke tampong når man har en SA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 26. februar 2018 #216 Del Skrevet 26. februar 2018 Dette var trist! Men kanskje lurt å ta en telefon til legen så kunne du fått malt hcg? Det er en del som blør både i begynnelsen og senere i svangerskapet og så går det likevel bra. Har du hatt smerter? Sender deg en stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 26. februar 2018 Forfatter #217 Del Skrevet 26. februar 2018 5 minutter siden, Poppsilopp skrev: Dette var trist! Men kanskje lurt å ta en telefon til legen så kunne du fått malt hcg? Det er en del som blør både i begynnelsen og senere i svangerskapet og så går det likevel bra. Har du hatt smerter? Sender deg en stor klem Liten tvil som at dette er SA altså Dessverre Ganske sterke smerter ja, og jeg blør ganske mye. Smertene er såpass at jeg må ta Paracet. Venter på den «fossblødningen» jeg hadde forrige gang bare. Nå blør jeg som ved vanlig mensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 26. februar 2018 #218 Del Skrevet 26. februar 2018 Kjære deg, så leit! Men forsøk å ikke være sint på kroppen din. Kroppen din ER god på å bære frem barn! Du blir jo tydeligvis veldig raskt gravid, og kroppen din har allerede en gang greid å skape en nydelig sønn. Så dette fikser kroppen din helt fint, det var dessverre bare ikke akkurat denne måneden det skulle klaffe. God klem til deg! Det er jo veldig tidlig i svangerskapet, så mulig du ikke får noen større blødning enn du har nå? Uff, vanskelig å vite, og kjedelig at du ikke kan ta deg en fridag i morgen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 26. februar 2018 #219 Del Skrevet 26. februar 2018 Skjønner at det er tøft. Jeg blir lei meg bare av å få negative tester, så å miste høres veldig vondt ut både psykisk og fysisk. Stopper dere prøving for å unngå desemberbarn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 26. februar 2018 #220 Del Skrevet 26. februar 2018 Så innmari kjedelig stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå