Gå til innhold

Giske innkalt på teppet - nye alvorlige anklager


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tror det er uten grunn? det er MYE grums på Giske, det skal jeg love deg. 

Anonymkode: 9b6a8...7c6

Udokumentert.

Anonymkode: 09126...7a0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den store forskjellen mellom denne saken og tilsvarende saker i andre partier er jo at TG går ut å beklager. Litt for sent, men han møter pressen og han beklager. 

Anonymkode: e60bc...3b3

Kan ikke huske at Rune Øygard stilte opp i Dagsrevyen og beklaget årelange seksuelle overgrep mot en mindreårig jente.

Anonymkode: 09126...7a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den store forskjellen mellom denne saken og tilsvarende saker i andre partier er jo at TG går ut å beklager. Litt for sent, men han møter pressen og han beklager. 

Anonymkode: e60bc...3b3

Hoksrud beklaget vel Riga-saken ganske så umiddelbart.

Og hvilke tilsvarende saker finnes egentlig i andre partier? Søviknes beklaget da det han hadde gjort, mente bare at det ikke var noe ulovlig, hvilket politiet var enige i.

Anonymkode: 09126...7a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giske har nok sjekket opp lassevis av damer, men problemer får han nå altså pga. de damene han _ikke_ greide å sjekke opp.. ironisk!

Anonymkode: 462b6...7e5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for øvrig Støre forblir blir Ap-leder i mange år, en gavepakke for oss som kan styre vår begeistring for partiet :)

Han framstår ikke akkurat som en tydelig sjef for et parti som nylig har tapt ett valg.  Blir litt «Junior Soprano» for meg :)

Endret av JackIost
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, Pianojenta said:

Jeg skjønner ikke dette Giskeoppstyret... Han skrev melding til en AUF-jente "hvor er festen?" og nå er dette blåst opp til en #meetoo-sak?

Er det noe vesentlig (befølinger i ap-korridorene) jeg ikke har fått med meg her? 👩‍🌾

Oppdater deg. 

Anonymkode: a8ec9...5a4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Hoksrud beklaget vel Riga-saken ganske så umiddelbart.

Og hvilke tilsvarende saker finnes egentlig i andre partier? Søviknes beklaget da det han hadde gjort, mente bare at det ikke var noe ulovlig, hvilket politiet var enige i.

Anonymkode: 09126...7a0

Bortsett fra skjenkingen av en mindreårig? Det var vel enten manglende anmeldelse el bevisets stilling som gjorde at politiet ikke prioriterte å bruke ressurser på saken.

Anonymkode: a8ec9...5a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Oppdater deg. 

Anonymkode: a8ec9...5a4

En må være forberedt på at det kommer flere saker? 

Sist sak hadde han spurt en ung kvinnelig deltager på seminaret/konferansen, hvor det var nachspill? Stemmer det? Det er en ikke-sak, i de flestes øyne. 

Kommer det flere ikke saker, eller er kommer det noe som m ikke er ikke-sak? Det vil tiden vise. 

Anonymkode: 1310a...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En må være forberedt på at det kommer flere saker? 

Sist sak hadde han spurt en ung kvinnelig deltager på seminaret/konferansen, hvor det var nachspill? Stemmer det? Det er en ikke-sak, i de flestes øyne. 

Kommer det flere ikke saker, eller er kommer det noe som m ikke er ikke-sak? Det vil tiden vise. 

Anonymkode: 1310a...244

Det som allerede er kommet fram må da være mer enn nok til straks å sette mannen i fengsel, slik at han hindres i å ødelegge bevis eller påvirke vitner. Bare bildene i denne tråden må være tilstrekkelig til dømme ham skyldig i sextrakassering av unge jenter.

Anonymkode: 2adc6...289

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Udokumentert.

Anonymkode: 09126...7a0

Det er flere dokumenterte også. Som med smser til 21 år gammel servitør etter fago-fest og SMSer og mailer til 25 år gammel prestestudent. Begge etter gjentatte avvisninger. Også dokumentert. I tillegg ble sakene forelagt Fafo-ledelse IG rektor menighetsfakultetet som håndterte dette på en god måte.

Uheldig og bevis på dårlig dømmekraft at en statsråd sjekker damer på halvparten hans alder, når han er på jobb som statsråd. 

Anonymkode: a8ec9...5a4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

En må være forberedt på at det kommer flere saker? 

Sist sak hadde han spurt en ung kvinnelig deltager på seminaret/konferansen, hvor det var nachspill? Stemmer det? Det er en ikke-sak, i de flestes øyne. 

Kommer det flere ikke saker, eller er kommer det noe som m ikke er ikke-sak? Det vil tiden vise. 

Anonymkode: 1310a...244

Som sagt; oppdater deg. Du kommer med gammelt nytt. Nytter ikke å skrive om flere saker når du ikke klare å søke opp Aftenposten, DN el VG. Kan du ikke bare gjøre det da? Det har bl.a. vært saker i menighetsfakultetet og fafo. 

Anonymkode: a8ec9...5a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er flere dokumenterte også. Som med smser til 21 år gammel servitør etter fago-fest og SMSer og mailer til 25 år gammel prestestudent. Begge etter gjentatte avvisninger. Også dokumentert. I tillegg ble sakene forelagt Fafo-ledelse IG rektor menighetsfakultetet som håndterte dette på en god måte.

Uheldig og bevis på dårlig dømmekraft at en statsråd sjekker damer på halvparten hans alder, når han er på jobb som statsråd. 

Anonymkode: a8ec9...5a4

Det er ingen som behøver å dokumentere for meg at en voksen mann har prøvd seg på damer i tyveårene. 

Anonymkode: a2a22...c4b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hoksrud beklaget vel Riga-saken ganske så umiddelbart.

Og hvilke tilsvarende saker finnes egentlig i andre partier? Søviknes beklaget da det han hadde gjort, mente bare at det ikke var noe ulovlig, hvilket politiet var enige i.

Anonymkode: 09126...7a0

Søviknes hadde vel samleie med en 16-åring? Og han var gift? 

Giske var singel? 

Ser du virkelig ikke forskjellen? 

Anonymkode: e60bc...3b3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som allerede er kommet fram må da være mer enn nok til straks å sette mannen i fengsel, slik at han hindres i å ødelegge bevis eller påvirke vitner. Bare bildene i denne tråden må være tilstrekkelig til dømme ham skyldig i sextrakassering av unge jenter.

Anonymkode: 2adc6...289

Mens herr Os måtte ikke i fengsel? 

Anonymkode: e60bc...3b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ingen som behøver å dokumentere for meg at en voksen mann har prøvd seg på damer i tyveårene. 

Anonymkode: a2a22...c4b

Nei, men så var det ikke deg jeg svarte. Som du kunne se av svaret mitt, var det til ab Anonymkode: 09126...7a0 

som påstod sakene var udokumentert 

Anonymkode: a8ec9...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er maktkamp fra Oslo AP og Marthinsen som ikke lenger fikk være APs finanspolitiske talsperson.

 

 

Anonymkode: fab9c...de4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men så var det ikke deg jeg svarte. Som du kunne se av svaret mitt, var det til ab Anonymkode: 09126...7a0 

som påstod sakene var udokumentert 

Anonymkode: a8ec9...5a4

Det skjønte jeg. Jeg hadde bare et innspill. Du vet. Offentlig forum.

Anonymkode: a2a22...c4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søviknes hadde vel samleie med en 16-åring? Og han var gift? 

Giske var singel? 

Ser du virkelig ikke forskjellen? 

Anonymkode: e60bc...3b3

Etter det jeg har forstått har Giske trakassert jentene som har avvist ham. Kanskje ikke Giske har følt det slik selv, men når en ung kvinne avviser ham og ikke er interessert, men Giske likvel fortsetter å sende SMSr i ettertid, så vil nok en del omfatte dette som tilnærmet trakassering. :angry:

Anonymkode: 6bcfe...b5c

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...