Gå til innhold

Voksne menn som spiller PlayStation og FIFA og det der. Så sinnsykt patetisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså sitte fra morgenen til kveld å game i ett forhold kan kanskje være litt "patetisk" hvis ikke den bedre halvdelen har noe i mot det. Syns det er gøy å dra fram playstation å ta noen runder,syns det er ei fin avkobling fra hverdagen :popcorn:
Så vet ikke hva jeg er...kanskje patetisk jeg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner har interesser og rutiner som menn kan syns er rart osv. Men lager jo ikke en stor ting ut av det. Hvorfor si at det er patetisk at andre folk har sine hobbyer?

Anonymkode: 82e55...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg kan om slike spill er at de samler vanvittig med støv. Derfor er jeg glad for at jeg har en mann som liker å spille av og til. Med barn som spiller er det flott at stefar kan ta en runde fifa eller noe med de og som også følger med på hva slags spill de spiller og hvordan de reagerer på de. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Spill er for barn, og de som spiller voldelige spill ender ofte opp med  bli voldelige selv og torturerer kattunger.

Snakker om å være hjernevasket! :laugh:

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste voksne menn som jeg kjenner som gamer er skikkelige tapere. Det påvirker nok synet mitt. Hadde vært skikkelig dealbreaker at en mann jeg traff gamet. Ser for meg ensomme kvelder, og mye irritasjon. Nei takk! 

Har heldigvis en mann som ikke gamer. 

Anonymkode: cb34e...db0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Maverick* said:

Voksne menn bryr seg mer om playstationen sin enn barna sine. Tragisk.

Du skriver bare nedsettende kommentarer om menn. Hvorfor hater du menn så mye?  Fant mannen din en yngre og penere dame og droppet deg for noe bedre?

Anonymkode: 82e55...d5b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

De eneste voksne menn som jeg kjenner som gamer er skikkelige tapere.

Det synes jeg faktisk sier mere om deg enn om de. Men for all del, det er fullt mulig at du har rett i dine karakteristikker om de.

Endret av Miklo Velka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, kvinne! Skal menn slutte å ha det moro, så må vi kvinner også det.

Det er vel like barnslig å sitte på sladreforum som å spille Fifa. En 18-åring ville gjort det samme som det du gjør nå, så om det er definisjonen, er du ikke noe bedre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det jeg som spiller mest, og jeg synes det er superkoselig de gangene mannen min vil være med og være patetisk sammen med meg :rodmer:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
9 minutter siden, Maverick* skrev:

Voksne menn bryr seg mer om playstationen sin enn barna sine. Tragisk.

Å hvor mange sånne menn finnes det? 

Sure kjerringer er enda mer tragiske. Som dere sikkert vet så er det mange mange mange kvinner som spiller også. På tide å gå ut av huset/leiligheten hvis dere ikke visste dette. Møt litt folk.

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

“Critics who treat 'adult' as a term of approval, instead of as a merely descriptive term, cannot be adult themselves. To be concerned about being grown up, to admire the grown up because it is grown up, to blush at the suspicion of being childish; these things are the marks of childhood and adolescence. And in childhood and adolescence they are, in moderation, healthy symptoms. Young things ought to want to grow. But to carry on into middle life or even into early manhood this concern about being adult is a mark of really arrested development. When I was ten, I read fairy tales in secret and would have been ashamed if I had been found doing so. Now that I am fifty I read them openly. When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up.”


― C.S. Lewis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up.”


― C.S. Lewis

Spot on indeed.:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags hobbyer og interesser skal en voksen ha da? Hva er din mal på «voksne» fritidsaktiviteter?

Jeg mener det er barnslig å dømme andre for hva de bruker fritiden sin på. Så lenge man ikke lar spillingen gå utover andre viktige ting, så ser jeg ikke problemet. Du minner om disse veslevoksne barna fra oppveksten, som alltid skulle fortelle alle andre hvor barnslige alle andre var. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt enig syns det er på tide å finne seg en mer voksen og konstruktiv , givende hobby. Det er helt greit om man vil spille en times tid ila uka, men de som sitter 4 timer hver dag kan jeg ikke ta seriøst som voksne menn i det hele tatt ! 

Anonymkode: 607a5...71f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Axl Rose skrev:

Å hvor mange sånne menn finnes det? 

Sure kjerringer er enda mer tragiske. Som dere sikkert vet så er det mange mange mange kvinner som spiller også. På tide å gå ut av huset/leiligheten hvis dere ikke visste dette. Møt litt folk.

Av de som spiller, så ganske mange. Ikke rart kjerringene blir sure når de sier vent litt vent litt vent litt når de spør om han kan hjelpe til med å kle på barna som skal på trening etter at kona har stått å lagd middag i flere timer, hentet på skolen, skal kjøre til trening, rydde opp og vaske opp etter middagen, hente på trening, ordne kveldsmat og legge under, og selv når hun endelig får satt seg ned en halvtime på kvelden så sitter gubben med beina på bordet og ketchup på duken og tallerkener fra hele ettermiddagen hans som han ikke har giddi å flytte til kjøkkenet og kaller kona kravstor fordi hun vil se på Skavlan en time så han må ta pause i spillinga. 

Derfor  - spillemenn - no thanks 

Anonymkode: 607a5...71f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fifa suger, samme om du er 10 eller 40. Finnes så mange andre brae spill dere ute. Jeg hater fifa, fordi jeg hater fotball. 
Hadde aldri klart å være sammen med en blodfan av fotball, som da også garantert liker fifa. Vil heller spille andre spill med typen, alt annet enn fifa. 

Anonymkode: 09bac...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...