Gå til innhold

Voksne menn som spiller PlayStation og FIFA og det der. Så sinnsykt patetisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, AnonymBruker said:

Spesielt menn over 25. En 18-åring: greit. Han er ikke helt moden enda. Men så utrolig flaut å være voksen mann og bruke tid på guttungespill! Verste er at det virker så vanlig! Er ikke lenger bare feite jomfruer som driver med det men til og med vanlige menn. Æsj. Så sinnsykt turn off og dealbreaker.

det er patisk altså? Ikke det å sitte anonymt på internett og rakke ned på og snakke nedsettende om andre mennesker, samtidig som man gjemmer seg bak AnonymBruker, fordi at man ikke tør å stå for egne meninger?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Galtus skrev:

Joda, at gubben er innesluttet og ikke viser følelser

Har sagt til meg selv nå de siste 11 årene at det går over... men det blir bare værre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Galtus skrev:

Ja, jeg har vurdert å skilles pga spilling i flere år. Jeg gjør mitt beste for å ha ett voksent forhold. Lager middag til ham hver eneste dag, også når kidsa er til køys. Satt å spiste en lammecarré middag jeg lagte til ham etter hans ønske alene... han kom tuslende 1 time og 22 min senere å ble sur på meg for jeg alt hadde spist... så ja. Han setter spilling fremfor både barn og kone

Men da handler jo problemet i ekteskapet deres om at han setter hobbyen foran kone og barn og ikke evner å balansere det noe som helst. 

For deg er det jo antagelig likegyldig om han er opptatt med dataspill, puslespill, mekking på bil, jakt, drikking eller å kjøre rundt og rundt i rundkjøringer så lenge han er like fraværende og uinteressert som nå,. Det er jo ikke type hobby (eller avhengighet, for den saks skyld, for han virker jo avhengig fremfor bare hobbygamer) som er problemet, problemet er at det resulterer i at du blir nedprioritert og føler deg alene. Som den du svarte på forrige side sa: De har en ordentlig dialog om det, og der går ikke spillingen på bekostning av familietid. Slik man i et vanlig forhold ville hatt om enhver annen hobby også.

Hvis du har en mann som ikke vil spise middag med deg, som lar deg sitte alene hver eneste kveld og går ut av rommet (!) hvis du prøver å opp at han ikke kan holde på sånn er det jo helt uvesentlig hva det er han holder på med i stedet. Problemet er at han gjør noe annet i stedet, ikke hva det er. Det er ikke unikt for folk som spiller spill, akkurat, og det er da ikke noe som tyder på at det er vanligere at menn (eller kvinner) driter i kone (eller mann) og barn pga. spill enn pga. andre hobbyer.

Anonymkode: af90d...52f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Axl Rose skrev:

Alt er ikke for barn din dott. Er skytespill, drap og blod for barn? Vet du at det finnes aldersgrenser? Tulling.

Spill er for barn, og de som spiller voldelige spill ender ofte opp med  bli voldelige selv og torturerer kattunger. Mange terrorister har spilt voldelige dataspill før de har begått kriminelle handlinger. Og sånt språkbruk vil jeg ha meg frabedt. 

Anonymkode: dd282...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger en smiley som himler så hardt med øynene at den gransker innsiden av bakhodet sitt intenst i 5 minutter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 45 og spiller fremdeles, det er like gøy nå som da jeg var 20. Jeg har et par kompiser som mobber meg for dette, men selv sitter de bare og ser på middelmådige actionfilmer.

Anonymkode: ca4d4...b52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg spiller. Og jeg er kvinne, attpåtil gift og mor 😂

Anonymkode: c7dc9...b8a

Men jeg regner med at du ikke spiller konstant? Er mer det jeg tenker på som patetisk. Folk som bare sitter og spiller og får sånn data-kropp. Det er usexy. 

Anonymkode: dd282...0bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spill er for barn, og de som spiller voldelige spill ender ofte opp med  bli voldelige selv og torturerer kattunger.

Anonymkode: dd282...0bc

:fnise::fnise::fnise:  Hadde flesteparten av dem som spilte voldelige spill blitt kattemordere så hadde katter snart vært utryddet. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med TS, spill er for BARN og jeg syns ikke noe om voksne menn som spiller. Jeg fant meg heldigvis en kjæreste som ikke spiller. Det samme gjelder brettspill, det er jo for barn det og. Mange (ikke alle, men mange) får det som moren min kaller data-kropp. Etter mye spilling, grandis og cola. Det er ikke så glamorøst ass.

Anonymkode: dd282...0bc

 Barn er unge mennesker i utvikling, når man slutter å være barn så blir det dårligere utvikling. Å utvikle seg til å bli god i ett "dumt " spill er kanskje ikke så nyttig, men det er også utvikling og nyttig mental trening , eller kanskje rekreasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spill er for barn, og de som spiller voldelige spill ender ofte opp med  bli voldelige selv og torturerer kattunger. Mange terrorister har spilt voldelige dataspill før de har begått kriminelle handlinger. Og sånt språkbruk vil jeg ha meg frabedt. 

Anonymkode: dd282...0bc

Morsom er du det skal du ha:fnise:Takk for at du ga meg en god latter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun troller jo, det er så obvious. Gaming er i dag en sport, profesjonell idrett, toppene innen e-sport blir regnet som atleter og tjener over 2 mill i året utenom premier i turneringene, alle som prater piss om gaming må virkelighetsorientere seg selv, skjerpings!

Anonymkode: 11e20...d16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt menn over 25. En 18-åring: greit. Han er ikke helt moden enda. Men så utrolig flaut å være voksen mann og bruke tid på guttungespill! Verste er at det virker så vanlig! Er ikke lenger bare feite jomfruer som driver med det men til og med vanlige menn. Æsj. Så sinnsykt turn off og dealbreaker.

Anonymkode: 0b865...5b5

Heller Fifa enn å være sammen med deg!:fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Galtus skrev:

Så da er det normalt at jeg foreksempel sitter alene etter kl 19 hver dag, og legger meg alene hver dag... hyggelig ekteskap gitt...

Nei, det er ikke normalt. Skjer ikke her i hjemmet ihvertfall. Skrev jo at vi har som regel at det ikke skal gå på bekostning av noe annet - kjærestetid inkludert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spill er for barn, og de som spiller voldelige spill ender ofte opp med  bli voldelige selv og torturerer kattunger. Mange terrorister har spilt voldelige dataspill før de har begått kriminelle handlinger. Og sånt språkbruk vil jeg ha meg frabedt. 

Anonymkode: dd282...0bc

Jada... både blitt slått og sparket i kampens hete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, heipådegsann skrev:

Nei, det er ikke normalt. Skjer ikke her i hjemmet ihvertfall. Skrev jo at vi har som regel at det ikke skal gå på bekostning av noe annet - kjærestetid inkludert :)

Får vel opprette en tinderprofil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spill er for barn, og de som spiller voldelige spill ender ofte opp med  bli voldelige selv og torturerer kattunger. Mange terrorister har spilt voldelige dataspill før de har begått kriminelle handlinger. Og sånt språkbruk vil jeg ha meg frabedt. 

Anonymkode: dd282...0bc

Sukk, ja, det blir en del kattunger på samvittigheten etter hvert...

Anonymkode: d4c0a...0da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mortem skrev:

Voksne damer som sitter og fargelegger er da virkelig ikke mye bedre :ler: 

 

(jeg har ikke imot noen av delene, bare så det er sagt) 

Haha, det har jeg prøvd og det var bare kjedelig. Jeg ble så skuffa etter å ha hørt alle lovord om hvor bra det var! :fnise:

 

 

Jeg gamer ikke selv, men syns ikke det er taper å gjøre det. Hver sin smak. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 50 her. Jeg har ikke noe problemer med å flise av noen timer med Battlefield. Og det er det mange av mine venner som gjør også.

Anonymkode: 7239f...2d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...