Gå til innhold

Voksne menn som spiller PlayStation og FIFA og det der. Så sinnsykt patetisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spesielt menn over 25. En 18-åring: greit. Han er ikke helt moden enda. Men så utrolig flaut å være voksen mann og bruke tid på guttungespill! Verste er at det virker så vanlig! Er ikke lenger bare feite jomfruer som driver med det men til og med vanlige menn. Æsj. Så sinnsykt turn off og dealbreaker.

Anonymkode: 0b865...5b5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt menn over 25. En 18-åring: greit. Han er ikke helt moden enda. Men så utrolig flaut å være voksen mann og bruke tid på guttungespill! Verste er at det virker så vanlig! Er ikke lenger bare feite jomfruer som driver med det men til og med vanlige menn. Æsj. Så sinnsykt turn off og dealbreaker.

Anonymkode: 0b865...5b5

Tror du må hjem til hybelen min og ta en spillkveld så vi får druknet de fordommene dine i en flaske vin. Hilsen mann 30.

Anonymkode: d4c0a...0da

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser virkelig ikke problemet så lenge det ikke kommer i veien for forpliktelser man har. Ikke verre enn annet tidsfordriv folk holder på med hjemme på sofaen og skader ingen i det hele tatt.

Anonymkode: af90d...52f

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tror du må hjem til hybelen min og ta en spillkveld så vi får druknet de fordommene dine i en flaske vin. Hilsen mann 30.

Anonymkode: d4c0a...0da

30 og hybel? :alice: nei der forsterket du bare fordommene mine gitt

Anonymkode: 0b865...5b5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du må hjem til hybelen min og ta en spillkveld så vi får druknet de fordommene dine i en flaske vin. Hilsen mann 30.

Anonymkode: d4c0a...0da

kan jeg være med ? mann 35 her. Helst fifa 2017-18

bare ignorer den heksen, hun er sint og sur på verden

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er barnslig i det hele tatt jeg, livet blir så gørr hvis man glemmer å leke! Syns du også det er teit å kjøre snowboard, kite, surfe, kjøre gocart og slike ting, eller er det bare barnslig når leken involverer en skjerm? 

Endret av palamina
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt menn over 25. En 18-åring: greit. Han er ikke helt moden enda. Men så utrolig flaut å være voksen mann og bruke tid på guttungespill! Verste er at det virker så vanlig! Er ikke lenger bare feite jomfruer som driver med det men til og med vanlige menn. Æsj. Så sinnsykt turn off og dealbreaker.

Anonymkode: 0b865...5b5

ingen menn som bryr seg hva som er dealbreaker med deg, ingen vil være sammen med en ekkel megge med slike holdninger som du har . Jeg spiller playstation nett som jeg vil, både fifa, battlefield og ellers. 

mann 35

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det godt voksne menn, mange over 30, som tjener millioner og milliarder på å lage spill, tror ikke de bryr seg om en fattiglus på kg 

Anonymkode: c6419...4e0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å spille. Skjønner ikke hvorfor det skulle være patetisk. Det blir som de som sier til meg at dyr er til for å spises, og ingenting annet; jeg driter da fullstendig i hva du mener. Noen ser sport på TV, noen maler på keramikk, noen broderer, noen liker å slappe av med spill. Du bedriver sikkert et eller annet "patetisk" du også. Hva så?

Anonymkode: 8c536...657

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis spillingen går utover andre ting, forpliktelser eller forholdet, så er det ikke bra. 

Anonymkode: bb6f9...585

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så truffet 😂😂 selvfølgelig er jeg bitter  og fattig megge. I din fantasi 😂

Anonymkode: 0b865...5b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

30 og hybel? :alice: nei der forsterket du bare fordommene mine gitt

Anonymkode: 0b865...5b5

Jøss, har du nettopp datet en student også gikk det ikke så bra eller hva har skjedd?

Anonymkode: d4c0a...0da

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da en spesiell holdning. 

Kan skjønne det om du mener at det er patetisk med de som lar spillingen gå ut over alt annet..

Men å ha det som hobby er vel helt greit? Det er jo også blitt big buisness. E-sport er blitt veldig stort etterhvert, og mange tjener penger på dette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle trenger en hobby, jeg syns ikke gaming er ett problem så lenge det ikke blir altoppslukende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ååå så truffet 😂😂 selvfølgelig er jeg bitter  og fattig megge. I din fantasi 😂

Anonymkode: 0b865...5b5

Det at du bruker så mye smileys viser meg at jeg har rett. Du er ufør og bitter, regner jeg med. Det er ikke menn sin skyld at livet ditt er dritt

Anonymkode: c6419...4e0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ååå så truffet 😂😂 selvfølgelig er jeg bitter  og fattig megge. I din fantasi 😂

Anonymkode: 0b865...5b5

Her ser vi et klassisk eksempel på at TS forsøker, og feiler, på å deflektere at hun ble avslørt :P
Busted!

Anonymkode: 811c0...474

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med feite alenemødre som sitter med en kopp kaffe og Zelda på Nintendo Switch??😂😂😁 Er for øvrig ikke jomfru men det forsto du kanskje, eller ikke...😄

Anonymkode: c53bb...a30

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva med feite alenemødre som sitter med en kopp kaffe og Zelda på Nintendo Switch??😂😂😁 Er for øvrig ikke jomfru men det forsto du kanskje, eller ikke...😄

Anonymkode: c53bb...a30

Heller en feit alenemor med Zelda enn en kjip bitch på spinning pleier jeg å si. 

Anonymkode: d4c0a...0da

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle trenger lett underholdning. Så lenge spillingen ikke går utover andre ting, så ser jeg ikke problemet. 

 

/Kvinne 30, Rå på Fifa

Anonymkode: a55d4...9ea

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Heller en feit alenemor med Zelda enn en kjip bitch på spinning pleier jeg å si. 

Anonymkode: d4c0a...0da

Hva med å ikke være noen av delene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...