Gå til innhold

Voksne menn som spiller PlayStation og FIFA og det der. Så sinnsykt patetisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hmmm... ny, merkelig KG post. På tide å returnere til Uncharted!

 

Hilsen dame, 35, phd, fast jobb, egen leilighet og alt på stell. + forkjærlighet for animé, disney-filmer og superhelter i alle former.

(eller bekreftet dette bare fordommene dine?)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Heller en feit alenemor med Zelda enn en kjip bitch på spinning pleier jeg å si. 

Anonymkode: d4c0a...0da

Godt, gammelt norsk ordtak

Anonymkode: c6419...4e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle trenger lett underholdning. Så lenge spillingen ikke går utover andre ting, så ser jeg ikke problemet. 

 

/Kvinne 30, Rå på Fifa

Anonymkode: a55d4...9ea

ALtså, nå er nå forutsetningen for å være rå på noe at du faktisk har innvirkning på det som skjer, men alle som har erfaring med FIFA opp gjennom årene klarer vel lett å gjennosmkue at dagens spill er CPU kontrollert og at du i praksis har null innvirkning på noe av det som skjer. Det er et EA cach cow produkt med eneste hensikt å få deg til å kjøpe packs

Endret av Jens Even
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å være så opptatt av hva andre bruker tiden sin på.

Hva er dine hobbyer og tidsfordriv TS? Så vi kan få eksempler på voksne, modne og ikke-patetiske ting å gjøre! 

Anonymkode: f4e53...6d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gubben her på 29 spiller alt fra cs:go til farm simulator... jeg syns det blir for mye! Kvier meg til kveldsvakter for da vet jeg at han er på pc så snart kidsa treffer puta... 4 år og 5 mnd. Og resten av dagen spiller han på apper på tlf... kill me

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der kan jeg ikke si meg helt enig altså. Alt trenger ikke være så dønn særriøst hele tiden selv om man er voksen. Jeg vil ha en mann jeg kan leke med, og det har jeg vel forsåvidt fått også:nori:

Men jeg ser at det kan bli for mye av det gode da. Vi har som regel at det ikke skal spilles så lenge sønnen er hjemme og våken - da er det familietid. Spilling skal ikke gå på bekostning av noe annet :)

Endret av heipådegsann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er vell jeg patetisk, sitter her i skrivende stund med samboeren og spiller Mario Kart og koser oss gløgg. :fnise:

Anonymkode: 1faf6...150

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at du bruker så mye smileys viser meg at jeg har rett. Du er ufør og bitter, regner jeg med. Det er ikke menn sin skyld at livet ditt er dritt

Anonymkode: c6419...4e0

Fortsett å tro det du ;) det redder nok det bittelille livet ditt

Anonymkode: 0b865...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Jeg er 27 og liker å spille. Det beste er å spille og bli sugd samtidig, eller la damene spille mens jeg slikker de:ninuskapus: Anbefales selv om du kanskje taper. 

Hva du mener om voksne som spiller gir jeg faen i. Du høres kjedelig ut. Begynn å spill litt selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med TS, spill er for BARN og jeg syns ikke noe om voksne menn som spiller. Jeg fant meg heldigvis en kjæreste som ikke spiller. Det samme gjelder brettspill, det er jo for barn det og. Mange (ikke alle, men mange) får det som moren min kaller data-kropp. Etter mye spilling, grandis og cola. Det er ikke så glamorøst ass.

Anonymkode: dd282...0bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, heipådegsann skrev:

Der kan jeg ikke si meg helt enig altså. Alt trenger ikke være så dønn særriøst hele tiden selv om man er voksen. Jeg vil ha en mann jeg kan leke med, og det har jeg vel forsåvidt fått også:nori:

Men jeg ser at det kan bli for mye av det gode da. Vi har som regel at det ikke skal spilles så lenge sønnen er hjemme og våken - da er det familietid. Spilling skal ikke gå på bekostning av noe annet :)

Så da er det normalt at jeg foreksempel sitter alene etter kl 19 hver dag, og legger meg alene hver dag... hyggelig ekteskap gitt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Fortsett å tro det du ;) det redder nok det bittelille livet ditt

Anonymkode: 0b865...5b5

Jeg tenker at du forsøker fornærme meg ved å bruke ord som du selv hadde blitt fornærmet over. Dvs at du har et ganske ensidig liv der du sitter på kg og snakker dritt om andre for mange timer om dagen.

Jeg har et veldig fint liv med kjæreste og gode venner, samt en god flaske vin og middag i helgene sammen, så jeg føler meg ikke truet av den meningen der

Anonymkode: c6419...4e0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann på 40 koser seg når han kan spille FIFA og drikke øl. Og det må han bare gjøre, jeg har ingrnting imot det. La oss leke så lenge vi kan. Det går ikke utover noe og hvem er du til å dømme?

Anonymkode: f3c0a...ca8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Galtus skrev:

Så da er det normalt at jeg foreksempel sitter alene etter kl 19 hver dag, og legger meg alene hver dag... hyggelig ekteskap gitt...

Når skal vi liksom pleie ekteskapet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Galtus skrev:

Så da er det normalt at jeg foreksempel sitter alene etter kl 19 hver dag, og legger meg alene hver dag... hyggelig ekteskap gitt...

Vel, det er lov å snakke sammen når man er gift også. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Galtus skrev:

Så da er det normalt at jeg foreksempel sitter alene etter kl 19 hver dag, og legger meg alene hver dag... hyggelig ekteskap gitt...

Det sier kanskje mer om ekteskapet ditt enn om voksne som spiller playstation?

Anonymkode: d4c0a...0da

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar heller en gamer gutt, enn en som drikker seg full og fester flere ganger i måneden etter 25 års alderen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Axl Rose skrev:

Jeg er 27 og liker å spille. Det beste er å spille og bli sugd samtidig, eller la damene spille mens jeg slikker de:ninuskapus: Anbefales selv om du kanskje taper. 

Hva du mener om voksne som spiller gir jeg faen i. Du høres kjedelig ut. Begynn å spill litt selv. 

For et random innlegg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...