Gå til innhold

Voksne menn som spiller PlayStation og FIFA og det der. Så sinnsykt patetisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at du forsøker fornærme meg ved å bruke ord som du selv hadde blitt fornærmet over. Dvs at du har et ganske ensidig liv der du sitter på kg og snakker dritt om andre for mange timer om dagen.

Jeg har et veldig fint liv med kjæreste og gode venner, samt en god flaske vin og middag i helgene sammen, så jeg føler meg ikke truet av den meningen der

Anonymkode: c6419...4e0

Like lite som jeg føler meg truffet av meningen din? Jeg er rett og slett storfornøyd. Innholdsrikt og lykkelig uten tegn til ekle spillegale menn :) 

Anonymkode: 0b865...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt menn over 25. En 18-åring: greit. Han er ikke helt moden enda. Men så utrolig flaut å være voksen mann og bruke tid på guttungespill! Verste er at det virker så vanlig! Er ikke lenger bare feite jomfruer som driver med det men til og med vanlige menn. Æsj. Så sinnsykt turn off og dealbreaker.

Anonymkode: 0b865...5b5

Hei, tante Sofie. Hvordan føles det å være født i overgangsalderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med TS, spill er for BARN og jeg syns ikke noe om voksne menn som spiller. Jeg fant meg heldigvis en kjæreste som ikke spiller. Det samme gjelder brettspill, det er jo for barn det og. Mange (ikke alle, men mange) får det som moren min kaller data-kropp. Etter mye spilling, grandis og cola. Det er ikke så glamorøst ass.

Anonymkode: dd282...0bc

Alt er ikke for barn din dott. Er skytespill, drap og blod for barn? Vet du at det finnes aldersgrenser? Tulling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det sier kanskje mer om ekteskapet ditt enn om voksne som spiller playstation?

Anonymkode: d4c0a...0da

Ja, jeg har vurdert å skilles pga spilling i flere år. Jeg gjør mitt beste for å ha ett voksent forhold. Lager middag til ham hver eneste dag, også når kidsa er til køys. Satt å spiste en lammecarré middag jeg lagte til ham etter hans ønske alene... han kom tuslende 1 time og 22 min senere å ble sur på meg for jeg alt hadde spist... så ja. Han setter spilling fremfor både barn og kone

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
3 minutter siden, Vampen skrev:

For et random innlegg! 

Viktig. Kanskje det kan friste kjedelige voksne som ikke tørr å være barnslig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Like lite som jeg føler meg truffet av meningen din? Jeg er rett og slett storfornøyd. Innholdsrikt og lykkelig uten tegn til ekle spillegale menn :) 

Anonymkode: 0b865...5b5

Hvorfor er du så provosert da? irritasjonen din lyser av måten du skriver innleggene dine på. Passiv aggressiv bruk av smileyer, forsøker å fornærme meg, nå forsøker du å herme etter meg, bare at i ditt tilfelle later du som om du ikke bryr meg om hva jeg sier. Jeg bryr meg faktisk ikke om hva en singel fattiglus på kg mener

Anonymkode: c6419...4e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Axl Rose skrev:

Viktig. Kanskje det kan friste kjedelige voksne som ikke tørr å være barnslig. 

Sannsynligvis ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det like patetisk for voksne damer eller gjelder det bare for menn? 

Anonymkode: 9cd0e...649

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Vampen skrev:

Vel, det er lov å snakke sammen når man er gift også. 

Joda, har prøvd det i flere år.. da forlater han rommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det like patetisk for voksne damer eller gjelder det bare for menn? 

Anonymkode: 9cd0e...649

Jeg tror vi kan sitte hele kvelden å spesifisere hvem det dreier seg om. Til slutt vil vi sitte igjen med et navn og et nummer til en person som bare ikke følte det var noen gnist mellom dem.

Anonymkode: d4c0a...0da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Galtus skrev:

Joda, har prøvd det i flere år.. da forlater han rommet

Da vil jeg påstå at dere har større problemer enn bare spilling. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du så provosert da? irritasjonen din lyser av måten du skriver innleggene dine på. Passiv aggressiv bruk av smileyer, forsøker å fornærme meg, nå forsøker du å herme etter meg, bare at i ditt tilfelle later du som om du ikke bryr meg om hva jeg sier. Jeg bryr meg faktisk ikke om hva en singel fattiglus på kg mener

Anonymkode: c6419...4e0

Hehe. Søtt når du prøver å provosere. Kjenner deg igjen i dine egne karakteristikker ja.

Anonymkode: 0b865...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vampen skrev:

Da vil jeg påstå at dere har større problemer enn bare spilling. 

Joda, at gubben er innesluttet og ikke viser følelser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Voksne damer som sitter og fargelegger er da virkelig ikke mye bedre :ler: 

 

(jeg har ikke imot noen av delene, bare så det er sagt) 

Endret av 123Sol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt menn over 25. En 18-åring: greit. Han er ikke helt moden enda. Men så utrolig flaut å være voksen mann og bruke tid på guttungespill! Verste er at det virker så vanlig! Er ikke lenger bare feite jomfruer som driver med det men til og med vanlige menn. Æsj. Så sinnsykt turn off og dealbreaker.

Anonymkode: 0b865...5b5

Jeg begynner nok å bli gammel, har ikke spilt playstation siden jeg var 45 :( 

og du virker slitsomt veslevoksen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hehe. Søtt når du prøver å provosere. Kjenner deg igjen i dine egne karakteristikker ja.

Anonymkode: 0b865...5b5

Sier du det? Jaja, lykke til videre i livet, nå kom partner hjem fra jobb og vi skal spise før vi legger oss sammen. Det er mest synd på deg når alt kommer til alt. 

Anonymkode: c6419...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...