Gå til innhold

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

• Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

• Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Salka skrev:

Nå er det vel deltakerne som bestemmer hvem de vil ha der. 

Jada, hun er veldig pen, men dette er FARMEN, ikke paradise! Farmen handler ikke om utseende og lettkleddbilder/videoer! Og "hun damen" har faktisk et navn. Mira Craig heter hun. Den nye mannen har også et navn. Han heter Pål Anders Ullevålseter. 

Signerer. Noen tror visst dette er Paradise Hotel 🙄

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tror Erlend Elias har en mulighet til å klare å bli blant de to som når finalen..?

HAHAHAHAHAHAHEHEHEHE! Nå lo jeg godt! Erlend Elias kan være storbunde hver eneste uke og få 5-6 kniver før finaleuka uten at det spiller noen rolle som helst, sannsynligheten for at han kommer til finalen er 0, enkelt og greit.

Anonymkode: 95a80...9b9

Jeg skrev ikke noe om hva jeg tror eller ikke tror. Forklaringen var rettet til "hva skal han m mer enn en kniv" kommentaren. Det virket som om vedkommende ikke forsto hva knivene var til. 

(Men nei jeg tror ikke Erlend Elias er i finalen.)

• Liker 2
Skrevet (endret)
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme sier jeg. Synes dette minner om mobbing.

Anonymkode: 95a80...9b9

Skjønner ikke denne hetsen av Inga Berit her inne. Hun har da en hyggelig, grei, helt normalt utseende dame ift. sin alder? På Farmen bruker hun ikke sminke overhodet, kanskje det er det?

Anonymkode: 9a7b3...74f

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 22
Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke denne hetsen av Inga Berit her inne. Hun har da en hyggelig, grei, helt normalt utseende dame ift. sin alder? På Farmen bruker hun ikke sminke overhodet, kanskje det er det?

Anonymkode: 9a7b3...74f

Inga ser helt normal ut. Helt naturlig. Kanskje det er det folk reagerer på? :roll:

Anonymkode: d5f17...769

Ryddet for slettet innhold i sitat. Edie, mod.

Endret av Edie
  • Liker 13
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inga ser helt normal ut. Helt naturlig. Kanskje det er det folk reagerer på? :roll:

Anonymkode: d5f17...769

Tydeligvis. Det normale og naturlige blir unormalt i en verden hvor silikon, Restylane, Juvederm. botox, spraytan, vippeextentions, microbladede bryn og hårextentions er det vanlige. Syns Inga er en flott dame jeg og det mener jeg oppriktig. Hun har et veldig pent smil. Ikke minst virker hun hyggelig, snill og ekte. 

• Liker 26
Skrevet
30 minutter siden, Salka skrev:

Tydeligvis. Det normale og naturlige blir unormalt i en verden hvor silikon, Restylane, Juvederm. botox, spraytan, vippeextentions, microbladede bryn og hårextentions er det vanlige. Syns Inga er en flott dame jeg og det mener jeg oppriktig. Hun har et veldig pent smil. Ikke minst virker hun hyggelig, snill og ekte. 

Verden er blitt gal. Alt det du nevner her synes jeg bare får folk til å se kunstige ut og som om der har lav selvfølelse. Alt det der kunstige ser nettopp KUNSTIG ut og er ikke fint. Inga Berit ser ut som hun er trygg nok på seg selv til å ikke gidde å styre med slike ting. Tror ikke folk med vippeextentions, botox, restylane, spraytan osv osv helt skjønner hvor grusomt det ser ut og at de antakelig hadde vært mye finere uten.

Anonymkode: bfbde...7f0

• Liker 9
Skrevet
50 minutter siden, Salka skrev:

Helt enig! Ikke enda et botoxtryne liksom. Den som er mest fake der inne er EE liksom :P

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Men er det ikke litt spesielt å gi seg selv kallenavn? Trodde kallenavn var noe man fikk av andre. "Action-Frank" :fnise:

Var vel de andre som begynte å kalle ham for det, og han syntes det var helt ok.

Anonymkode: 9ccb5...d58

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var vel de andre som begynte å kalle ham for det, og han syntes det var helt ok.

Virker som de andre gutta i "killer crew" ser veldig opp til Frank og er opptatt av å please han. De har liksom underkastet seg totalt og framstår som kjedelige, veike og identitetsløse.

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som de andre gutta i "killer crew" ser veldig opp til Frank og er opptatt av å please han. De har liksom underkastet seg totalt og framstår som kjedelige, veike og identitetsløse.

De har i praksis startet en religion hvor Frank er Gud.

Anonymkode: 3d253...19a

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De har i praksis startet en religion hvor Frank er Gud.

Anonymkode: 3d253...19a

Frankismen? :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Ifølge TV-guiden så var mandagens episode nummer tolv av tretti, eller noe sånn...

Så det er vel bare fire uker igjen da, veldig kort Farmen-sesong i år...

Anonymkode: 8b14e...89b

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ifølge TV-guiden så var mandagens episode nummer tolv av tretti, eller noe sånn...

Så det er vel bare fire uker igjen da, veldig kort Farmen-sesong i år...

Anonymkode: 8b14e...89b

Det var Farmen kjendis i fjor også det. Ca 6 uker

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Artikkel fra 2011..

Anonymkode: 7d149...899

Ja, det er jo det jeg sier, alltid vært mange artige ting rundt ham. Der oppsummeres det for øvrig hvorfor han ble utestengt fra landslaget.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, lange armer og men, men undertøyet er så tynt at det kan sees igjennom. Ikke si at folk ikke har sett det? 

Anonymkode: eee03...e3a

Pics or it didn't happen

Skrevet

Var det Lene som hadde bestemt at det skulle dekkes med "finserviset" (for første gang) da Mira og Pål kom? I såfall er det liksom noe hersketeknikk-aktig over det. En tydelig melding til de nye (eller vel mest Mira) om at de nye kun var på "besøk" og ikke fullverdige deltakere, ikke en av "oss". En melding pakket inn som en høflig "gest"t til gjester men som likevel er ganske så eksluderende. 

• Liker 14
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig med deg! Og jeg forstår ikke all kritikken Lene får her.

Litt enig jeg også :-) Mira burde være litt mer tilbakeholden sånn helt i begynnelsen istedenfor å være så ..ivrig . Sikkert godt ment , men timingen er ikke helt god , pluss at hun burde tilby seg litt smartere og ydmykt om hun vil gjøre ting bedre .

Lene var sur ja , men noen mennesker går like dårlig sammen som olje og vann , og mulig de to bare er sånne typer . Kan også skjønne at Lene blir irritert .

Anonymkode: 30436...baa

• Liker 7
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt enig jeg også :-) Mira burde være litt mer tilbakeholden sånn helt i begynnelsen istedenfor å være så ..ivrig . Sikkert godt ment , men timingen er ikke helt god , pluss at hun burde tilby seg litt smartere og ydmykt om hun vil gjøre ting bedre .

Lene var sur ja , men noen mennesker går like dårlig sammen som olje og vann , og mulig de to bare er sånne typer . Kan også skjønne at Lene blir irritert .

Anonymkode: 30436...baa

Tror hun bare ville imponere alle med maten og da ville de kanskje ha henne der (siden hun laget så god mat i følge henne selv) men hun ble litt for ivrig. Skjønner godt Lene ble irritert når Mira var så ivrig og durte frem.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...