Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Inga-Berit virkelig bare 37 år? Hadde gjettet at hun var 45+ minst. 

Anonymkode: 5e918...148

Hva er vitsen med å poste kommentarer som dette? Inga-Berit er en vanlig person, som deg og meg. Hadde du sagt dette direkte til henne hvis du møtte henne? Sannsynligvis ikke. Og hva hadde du følt hvis anonyme skrev det samme om deg på nettet?

Inga-Berit framstår som kunnskapsrik, godhjerta og jordnær, og fortjener ikke å hetses på nettet.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Digger Inga-Berit. Hun er en av de få som jeg mener er normal og ikke helt tog i hodet!

Anonymkode: 0f88f...980

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Digger Inga-Berit. Hun er en av de få som jeg mener er normal og ikke helt tog i hodet!

Anonymkode: 0f88f...980

Helt enig.. Heia Inga Berit!

Anonymkode: 188db...df6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Hva er vitsen med å poste kommentarer som dette? Inga-Berit er en vanlig person, som deg og meg. Hadde du sagt dette direkte til henne hvis du møtte henne? Sannsynligvis ikke. Og hva hadde du følt hvis anonyme skrev det samme om deg på nettet?

Inga-Berit framstår som kunnskapsrik, godhjerta og jordnær, og fortjener ikke å hetses på nettet.

Enig! Hun gir et veldig positivt inntrykk. Flott dame!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Hva er vitsen med å poste kommentarer som dette? Inga-Berit er en vanlig person, som deg og meg. Hadde du sagt dette direkte til henne hvis du møtte henne? Sannsynligvis ikke. Og hva hadde du følt hvis anonyme skrev det samme om deg på nettet?

Inga-Berit framstår som kunnskapsrik, godhjerta og jordnær, og fortjener ikke å hetses på nettet.

Det er ikke hetsing å skrive at man trodde noen er eldre enn det de antok. Det er mye annet å ta tak i. Som ER hetsing. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hårstrikk79 skrev:

Det er ikke hetsing å skrive at man trodde noen er eldre enn det de antok. Det er mye annet å ta tak i. Som ER hetsing. 

Kan være man blir lei pubertale fantasier og rangeringer av kvinnelige deltakere. 

Anonymkode: 0b847...ae4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper Mira blir, men tror de går etter trivsel. Mira gjorde et dårlig førsteinntrykk og tok for mye plass. Pål var smart og ville holde en lav profil.  Lene kommer nok til å kjempe med nebb og klør for å få Mira ut 😂

På klippet virker det som Erlend ber Mira om å gjøre noe, så føler hun at hun må være slaven hans eller noe sånt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan være man blir lei pubertale fantasier og rangeringer av kvinnelige deltakere. 

Anonymkode: 0b847...ae4

Det er jo bare å lese trådene i feks Rampelys her inne. Jeg blir helt matt av hva folk lirer av seg. Dette er vel ganske uskyldig, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

Det er ikke hetsing å skrive at man trodde noen er eldre enn det de antok. Det er mye annet å ta tak i. Som ER hetsing. 

Du kan lese omtalen av deltagerne på TV 2-sidene, underholdning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arabella skrev:

Du kan lese omtalen av deltagerne på TV 2-sidene, underholdning.

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

For å få vite alder osv.

Hehe, sånn å forstå ja:) Jeg visste hvor gammel Inga Berit var.  Skrev det for et par sider siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt fnatt hver gang jeg hører noen sier "kuene", selv om (jeg tror) at det er grammatisk korrekt å skrive det også. Det høres så dumt ut 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeeeeeeh, Mira Craig er jo bare helt uspiselig..!

Anonymkode: fd203...b88

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri hatt sansen for Mira, og hvertfall ikke nå! Makan til egoistisk dame, hvorfor er hun den eneste som ikke vil høre? Hun er ikke en deltaker, hun burde gjøre alt for å få lov til å bli. Forstår ikke hvorfor hun ville være med på Farmen?

Anonymkode: c8591...4b1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var litt dårlig gjort å la Mira tømme dassen jeg da, hun har bare vært der i to dager også må hun spa dritten til alle de andre? Da hadde jeg surna rimelig fort selv altså!

Anonymkode: f37bd...7dc

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...