Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig enig med deg! Og jeg forstår ikke all kritikken Lene får her.

Anonymkode: 9ccb5...d58

Det sitter mange spesielle mennesker her som heier på dysfunksjonell og dårlig oppførsel, fordi de selv har disse egenskapene ;)

Anonymkode: 6cb6f...0e6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mira vet forøvrig ikke når hun skal stoppe. 

Hadde selvsagt ikke svart henne spydig om hun kom med forslag, men heller diskutert saklig og ordentlig. Men lett skal det ikke være, når livet på farmen krever sin mann og dame av de fleste :) Tror Lene er sliten og stresset..

Mira må forstå at kjøleskapet på farmen ikke bugner av råvarer, og at alt ikke handler om mat (selv om det bare er godt ment fra hennes side). Som nykomling bør en finne sin balanse og sette seg inn i rutinene. Å ta stor plass tidlig er å ødelegge for seg selv..  

Anonymkode: 6cb6f...0e6

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira virker ikke akkurat spesielt begavet sosialt. Hun ser ikke ut til å skjønne sitiasjonen hun er i og sin egen rolle i den. Lite tilpasningsdyktig. 

Anonymkode: 067e4...0ef

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mira virker ikke akkurat spesielt begavet sosialt. Hun ser ikke ut til å skjønne sitiasjonen hun er i og sin egen rolle i den. Lite tilpasningsdyktig. 

Anonymkode: 067e4...0ef

Hun tok en "stage dive" inn på farmen, så kødder du ikke med grøten til action Frank  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2018 den 20.24, AnonymBruker skrev:

Håper du har rett! Hun virker skikkelig bitchy og ikke minst falsk....ubehagelig type.

...å selvfølgelig må Kristine vinne :) 

Anonymkode: 0f88f...980

Nå får det holde, synes jeg. Lene Elise Bergum er verken bitchy eller falsk eller ubehagelig. En kjekk og hyggelig dame.

Anonymkode: 3d253...19a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleide man ikke å lage hjemmebrent på gårder for 100 år siden? Det vi trenger nå er en skikkelig fest!

Anonymkode: 3d253...19a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira Craigs oppførsel minner litt om Enok i første utgave av Anno.

Anonymkode: 3d253...19a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LiseTV skrev:

Håper Frank ryker ut..

Hvorfor det? DA blir det kjedelig, da!

Anonymkode: 3d253...19a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd Aune er ute av Farmen. Han hadde nok blitt ganske så yr av å se Mira.

Anonymkode: 3d253...19a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Synd Aune er ute av Farmen. Han hadde nok blitt ganske så yr av å se Mira.

Anonymkode: 3d253...19a

En rumpe som kan flytte fjell i motsetning til Martine sin som kunne få 10 menn til å flytte fjell

Anonymkode: 3d253...19a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hårstrikk79 skrev:

Du syns feks at Inga Berit er flottere enn Mira? Hadde du og jeg vært venner, så hadde vi ikke trengt å slåss om damene, for å si det sånn:)

Beklager, bortsett fra Inga Berit da. Glemte henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At Lene får kritikk har å gjøre med at hun fremstilles som sur og egen, hvordan hun er til vanlig aner jeg ikke men tidvis får jeg inntrykk av at hun er vanskelig å ha med å gjøre, men vi har jo også fått se en humørfylt henne.

Dømmer henne ikke jeg, men spesielt etter gårsdagens episode er det lett å få et negativt inntrykk av henne. Men blir for dumt å dømme henne basert på settingen og at man som seer bare får se en liten redigert versjon av en større helhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får dere som driver og rangerer damene inne på Farmen etter utseende holde opp! Konkurransen dreier seg om å klare seg på en gård for 100 år siden. Det er ikke en missekonkurranse.

Anonymkode: bfbde...7f0

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo gått rykter om at Lene og Stian flørtet der inne, kanskje derfor hun ble litt muggen når Mira kom inn ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var da mange som reagerte på Miras fremferd som ny i gruppen, og det ser ut til å fortsette i neste episode; da ved Erlend Elias. 

Anonymkode: 067e4...0ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
8 hours ago, Hårstrikk79 said:

Du syns feks at Inga Berit er flottere enn Mira? Hadde du og jeg vært venner, så hadde vi ikke trengt å slåss om damene, for å si det sånn:)

Hvis jeg var på damejakt hadde du ikke trengt å konkurrere med meg heller. Så mye former er ikke min greie, men Maiken er nydelig. Lene ser også bra ut selv om hun er en god voksen dame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er betalt for å lage show. Kjendisene er ikke der gratis. De spiller manus. Det samme gjorde de forrige. Det er slik med alt. Det er bare moro en gang. Idol, norske talenter, skal vi danse. Det er ikke moro lengre. Så håper dette er siste farmen. Farmen er utgått og jeg vil kalle det mobbe tv. Der de må sende folk hjem er ikke god underholdning. 

Anonymkode: 53e4e...5d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er betalt for å lage show. Kjendisene er ikke der gratis. De spiller manus. Det samme gjorde de forrige. Det er slik med alt. Det er bare moro en gang. Idol, norske talenter, skal vi danse. Det er ikke moro lengre. Så håper dette er siste farmen. Farmen er utgått og jeg vil kalle det mobbe tv. Der de må sende folk hjem er ikke god underholdning. 

Anonymkode: 53e4e...5d2

Tror ikke jeg ville satset på ditt moralske pass når jeg skal kose meg med TV, altså. Her var det mye negativt.

Anonymkode: 2912c...22f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...