Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, EvaLena skrev:

Jeg håper Pål blir værende. Rolig og jordnær person.

Mira virket som tar mye plass og slitsom i lengden, men ei som absolutt kan lage liv i leiren.

Lene er litt bitchy, men jeg trur ikke hun trives. Sikkert sulten og drittlei av grøt hver dag.

Jeg tror også Pål kan mer en han gir uttrykk for ovenfor de andre deltagerne, klart en som kjører motorsykkel dagevis i ørkenen må kunne fikse det meste med tyggegummi og ducktape  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

Bra at Mira kom. Endelig noe fint å se på der inne:) 

...???... Jeg synes nå alle de andre jentene er finere å se på

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bare Mira ønsker å vise seg som en ressurs og på tilbudssida sånn at hun får bli. Og så slår det litt uheldig ut og blir litt mye. 

Anonymkode: bfbde...7f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå holder det! Ikke hans feil at han heter det, navnet skjemmer ingen!

Anonymkode: 3d253...19a

Mener at navnet Løke faktisk har opprinnelse i en sakte flytende elv, er jo flere Løke gårder rundt i Norge 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt etter at Aune Sand forsvant har jeg Inga Berit og Martine Ek Hagen som favoritter edit: så virker Ullevålseter som en avbalansert type 

Endret av Apis
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest C.Tramell
1 hour ago, Hårstrikk79 said:

Enig. Noe så surt skal man lete lenge etter.

Ikke så veldig lenge, vel? Det er jo bare å flytte blikket over til Franken, eller solstrålen som vi kaller ham her i huset :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nå ikke bare Lene som virket irritert. Akkurat det at hun ikke så Mira i øynene skal jeg være enig i, men når det kommer en person inn som tar så mye plass allerede fra første stund, klager på maten og skaper konflikt med en gang, så skjønner jeg godt hun blir irritert. I konfrontasjonen er ikke Mira litt ydmyk engang, og hun virker ikke til å være villig til å ta til seg noe. Det er ikke artig for noen å høre at de gjør en dårlig jobb. Det var kanskje ikke det hun mente, men det var det hun sa, bare med andre ord. 

Jeg skulle likt å se Mira like energifull som hun påstår hun er etter noen uker, men hun er faktisk så slitsom at jeg håper hun ryker ut. 

Anonymkode: 98072...d1a

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Apis skrev:

Jeg tror også Pål kan mer en han gir uttrykk for ovenfor de andre deltagerne, klart en som kjører motorsykkel dagevis i ørkenen må kunne fikse det meste med tyggegummi og ducktape  

Han sa jo selv at han lå lavt, fulgte du ikke med?

Anonymkode: 7e0d3...696

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig sansen for Ullevålseter. Han er lett å undervurdere, men jeg har sett han i konkurranser før og fyren er både sprek og seig. Men jeg håper Mira blir, for det blir litt kjedelig hvis alle skal gå rundt å være venner hele tiden. Det er jo ikke en dokumentar om livet i 1918, men reality-tv. Og det som om Mira har litt amputerte sosiale antenner. Personlig får jeg mark av folk som avslutter en diskusjon med et passiv aggresivt: Men det er greit, det.... Litt ungdomsskoleterminologi. Hun får tydeligvis frem det verste i Lene Elise, og det verste er tydeligvis ikke pent. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mira har litt mye energi, og det kan bli litt slitsomt for noen. Egentlig er hun nok bare søt og snill, men tydeligvis også litt rar.

Lene Elise virker jo rett og slett som en dårlig person. Det er jo helt unormal oppførsel å nekte å høre på andres forslag og å ikke se dem i øynene. Det skulle tatt seg ut om man gjorde slikt på f.eks jobb. Hun fremstår som passiv-aggressiv hele tiden, syns jeg, ikke bare på Mira.

Anonymkode: 6b253...710

Sikkert derfor hun ikke klarer å jobbe for noen andre enn seg selv i det daglige liv.

Anonymkode: 7e0d3...696

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Var nå ikke bare Lene som virket irritert. Akkurat det at hun ikke så Mira i øynene skal jeg være enig i, men når det kommer en person inn som tar så mye plass allerede fra første stund, klager på maten og skaper konflikt med en gang, så skjønner jeg godt hun blir irritert. I konfrontasjonen er ikke Mira litt ydmyk engang, og hun virker ikke til å være villig til å ta til seg noe. Det er ikke artig for noen å høre at de gjør en dårlig jobb. Det var kanskje ikke det hun mente, men det var det hun sa, bare med andre ord. 

Jeg skulle likt å se Mira like energifull som hun påstår hun er etter noen uker, men hun er faktisk så slitsom at jeg håper hun ryker ut. 

Anonymkode: 98072...d1a

Veldig enig med deg! Og jeg forstår ikke all kritikken Lene får her.

Anonymkode: 9ccb5...d58

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gjeste mann skrev:

...???... Jeg synes nå alle de andre jentene er finere å se på

Du syns feks at Inga Berit er flottere enn Mira? Hadde du og jeg vært venner, så hadde vi ikke trengt å slåss om damene, for å si det sånn:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes Martine er penere enn Maiken. Maiken er visstnok toppmodell, men jeg synes da hun ser helt alminnelig ut? 

Anonymkode: 5e918...148

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, skal dere begynne å rangere utseende på damene nå?

Anonymkode: 9ccb5...d58

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes Martine er penere enn Maiken. Maiken er visstnok toppmodell, men jeg synes da hun ser helt alminnelig ut? 

Anonymkode: 5e918...148

Søk opp bilder av henne på modelloppdrag. Du vil ikke kjenne henne igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest chisandra
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, skal dere begynne å rangere utseende på damene nå?

Anonymkode: 9ccb5...d58

Her rangeres alt. Utseende, hvem som er surest, hvem som er flinkest etc. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira fremsto som en diva og hadde en attitude som krasjer totalt med resten av gjengen. Hun gjør mye ut av seg ut i fra klippene. Mira avbrøt flere ganger, himlet med øynene og tok ikke til seg noe.

Lene var ikke bedre, baksnakk og ufin, men hun framsto litt mer reflektert. 

Maiken har en skarp tone og svarte EE skarpt om den hunden og kopplammene. Tror hun er litt frynsete. 

Synd vi får bare sett litt, er sikker på at det ligger mer bak... 

 

Anonymkode: 1d304...c9a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, chisandra skrev:

Søk opp bilder av henne på modelloppdrag. Du vil ikke kjenne henne igjen :)

Det er jo det som er vanlig på modelloppdrag🙄 De skal ofte være en rolle eller ha en spesiell look. Bor alle under en sten her inne?🙄

Anonymkode: 7e0d3...696

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo det som er vanlig på modelloppdrag🙄 De skal ofte være en rolle eller ha en spesiell look. Bor alle under en sten her inne?🙄

Anonymkode: 7e0d3...696

Ja, vi er helt fjerne :) Neida, men det var litt gøy å se forskjellen, akkurat på henne. Er ikke så ofte det er så ulikt som der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...