Gå til innhold

Farmen kjendis 2018


Gjest Winza

Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?  

459 stemmer

  1. 1. Hvem håper du vinner årets sesong av Farmen kjendis?

    • Aune Sand
      46
    • Frank Løke
      41
    • Stian «Staysman» Thorbjørnsen
      108
    • Erlend Elias
      58
    • Dennis Vareide
      24
    • Stian Sandø
      13
    • Inga Berit Lein
      84
    • Martine Ek Hagen
      25
    • Johanne Thybo-Hansen
      24
    • Kristine Thybo-Hansen
      16
    • Maiken Wahlstrøm Nilsen
      9
    • Lene Elise Bergum
      11

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 20. feb. 2018, 20:19

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Herregud for ei merr Lene er!!! 

Enig. Noe så surt skal man lete lenge etter.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, stf skrev:

Husker jeg hadde noen fine alenestunder i ungdomstida mens jeg så på Boogeyman-musikkvideoen! Haha:fnise:

😁😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at Lene ikke har lyst å lære noe nytt på gården, lærer lite ved å stå å røre i grytene uke etter uke. Burde latt Mira ta over kjøkkenet og heller gått i smia.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ella1 skrev:

Skjønner ikke at Lene ikke har lyst å lære noe nytt på gården, lærer lite ved å stå å røre i grytene uke etter uke. Burde latt Mira ta over kjøkkenet og heller gått i smia.

Blir rett og slett flau over måten Lene snakker til Mira på. Greit at man er sliten. Men man trenger ikke være ufin!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ella1 skrev:

Skjønner ikke at Lene ikke har lyst å lære noe nytt på gården, lærer lite ved å stå å røre i grytene uke etter uke. Burde latt Mira ta over kjøkkenet og heller gått i smia.

Enig, virker som at hun liker seg best innenfor komfortsonen..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke det grunnen til at hun ikke var ønska på settet til hotel Cæsar lenger den gangen a?😬

Anonymkode: 7e0d3...696

Var hun ikke ønsket på settet? Det har jeg enten ikke fått med meg eller glemt. Husker rollefiguren hennes som bitchy og hun er jo søren meg helt lik i virkeligheten. :fnise: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, LeilaS skrev:

Mira MÅ bli. Kan bli masse drama med ho der:hoppendeglad:

Oh yes.  Spent på hva hun og EE kranglet om der på slutten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende Mira får bli fordi de ikke ser på henne som konkurrent. 

Anonymkode: 1a77c...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Litt usikker på om Lene er frekk, eller om Mira er slitsom? Virker litt som om Lene er redd for at Mira skal "ta over" kjøkkenet, og at hun ser på Mira som en trussel. Syns ihvertfall det er frekt av Lene å ikke en gang se Mira i øynene, og unødvendig å komme med såpass spydige svar.

Tror det er litt begge deler. Lene er grisefrekk og Mira tar stor plass, snakker høyt og virker slitsom. Håper egentlig Mira blir selv om jeg ikke er så begeistret for henne, da blir det liv i leier'n! :hoppendeglad: 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, fitnessjenta skrev:

Litt usikker på om Lene er frekk, eller om Mira er slitsom? Virker litt som om Lene er redd for at Mira skal "ta over" kjøkkenet, og at hun ser på Mira som en trussel. Syns ihvertfall det er frekt av Lene å ikke en gang se Mira i øynene, og unødvendig å komme med såpass spydige svar.

Tror det er en blanding av begge deler.  Lene virker irritert på Mira og Mira virker som en person som tar mye plass og det er slitsomt for noen.  Men Lene var i overkant bitchy

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper Pål blir værende. Rolig og jordnær person.

Mira virket som tar mye plass og slitsom i lengden, men ei som absolutt kan lage liv i leiren.

Lene er litt bitchy, men jeg trur ikke hun trives. Sikkert sulten og drittlei av grøt hver dag.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der Lena har jeg fått helt avsmak på for et irriterende menneske. 

Anonymkode: 1dce7...241

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ella1 skrev:

Skjønner ikke at Lene ikke har lyst å lære noe nytt på gården, lærer lite ved å stå å røre i grytene uke etter uke. Burde latt Mira ta over kjøkkenet og heller gått i smia.

Mira måtte gå tjenestevei om storbonden vis hun ønsket og komme med noen ideer angående kjøkkenet

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper Lene og EE vil ha Mira ut. Håper hun får bli. Kjedelig når alle er gode venner og koser seg

Men en ting er rart. Johanna og Kristine holdt på med grisene. Da kom Maiken å kalte hun ene for tvilling. Vet ikke hvem det var, men hun sa "Jeg har faktisk et navn"og Maiken sa "Ok, men du trenger ikke å si det på en frekk måte" noe l den duren. Hvorfor ble ikke det tatt med? :klo:

Anonymkode: d5f17...769

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare èn liten detalj, dere. Flere av dere skriver konsekvent Johanna. Hun heter Johanne. Med E.

Anonymkode: bfbde...7f0

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker Lene Elise best fra Hotel Cæsar. Karakteren hennes var bitchy, men hun er jo lik i virkeligheten :P Egentlig virker hun drittlei. Lurer på om hun velger å trekke seg.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mira har litt mye energi, og det kan bli litt slitsomt for noen. Egentlig er hun nok bare søt og snill, men tydeligvis også litt rar.

Lene Elise virker jo rett og slett som en dårlig person. Det er jo helt unormal oppførsel å nekte å høre på andres forslag og å ikke se dem i øynene. Det skulle tatt seg ut om man gjorde slikt på f.eks jobb. Hun fremstår som passiv-aggressiv hele tiden, syns jeg, ikke bare på Mira.

Anonymkode: 6b253...710

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...